تعمیر چیلر غرب تهران

تعمیر و سرویس چیلر در تهران

چیلرها از جمله دستگاه‌ های برودتی هستند که برای ایجاد سرمایش در ساختمان های اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. چیلر نیز مانند هر دستگاه دیگری باید بصورت دوره ای و منظم توسط سرویس کار مجاز و دارای صلاحیت، سرویس و تعمیر شود. در غیر این صورت خراب‌ شده و احتیاج به تعمیرکار دارند، که چنین شرایطی هزینه های بسیار بیشتری به شما تحمیل می کند. در این مقاله از کهربا تهویه قصد داریم شما را با اهمیت سرویس‌ دهی دستگاه‌ های چیلر و مواردی که در زمان سرویس‌ دهی بایستی انجام داد، آشنا کنیم.

 

تعمیر چیلر و کولر گازی

فهرست

چه زمانی باید به تعمیرکار چیلر مراجعه کرد؟

در صورتی که مشکلات زیر را در چیلر خود مشاهده نمودید حتما از خدمات کهربا و متخصصین مجرب و حرفه ای این مجموعه کمک بگیرید.

  • برفک در کمپرسور
  • عدم استارت زدن کمپرسور
  • اتصالی برق در کمپرسور
  • عدم خنک کنندگی کافی سیستم سرمایشی ساختمان
  • کار دائمی کمپرسور بدون قطعی

اهمیت تعمیر و سرویس چیلر

به طور کلی، سرویس چیلر باید در چهارچوب زمانی معینی انجام شود. این کار همواره به‌ این دلیل انجام می‌ شود تا جلوی خرابی قسمتی از چیلر گرفته شده و بتوان در بهترین زمان ممکن جلوی ضرر بیشتر را نیز گرفت. سرویس‌ دهی منظم همیشه می‌ تواند باعث طول عمر بهتر دستگاه، رفع ایرادات جزئی، آشنایی با مشکلاتی که به‌ مرور زمان رخ می دهد و مواردی از این دست گردد. به عبارت دیگر، شما مقدار هزینه ای بسیار اندک پرداخت کرده و در عوض می‌ توانید عمر مفید سیستم خود را تا مدت زمانی طولانی‌ تر از آن چیزی که در طول عمر دستگاه قید شده است افزایش دهید.
بی‌ توجهی به نگهداری و عقب انداختن سرویس چیلر ممکن است باعث شود، چیلر شما در اوج گرمای تابستان خراب شده و چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید. بنابراین بهتر است قبل از خراب شدن چیلر اقدام به سرویس آن کنید، زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که می بایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

خدمات مرتبط با سرویس چیلر چیست؟

در سرویس دوره‌ ای چیلر، تعمیرکار چیلر را باز و بسته کرده و در صورتی که چیلر مشکل خرابی از نوعی داشت که وی قادر به تعمیر آن باشد، آن را تعمیر می‌ کند.

نخستین موردی که بایستی حتما مورد بازبینی و بررس

ی قرار گیرد، میزان روغن موجود در موتور است. معمولا نخستین مشکلات و مراحل اولیه مشکلات از کمبود روغن شروع خواهد شد.

یک تعمیرکار کارآزموده بایستی قبل از شروع به تعمیر کلیه شرایط را بررسی نماید و پس از شناسایی مشکل و اطمینان از عدم وجود مشکلات جانبی‌ دیگر، تعمیرات مرتبط با مشکلی که شناسایی کرده است را انجام دهد.

در صورتی که چیلر شما دارای برنامه ای خاص باشد، تعمیرکار وظیفه دارد تا آن برنامه را به طور کامل رعایت کرده و هیچ تغییری در مندرجات برنامه چیلر شما ایجاد ننماید. البته وظیفه تعمیرکار چیلر، تعمیر و رفع ایراد آن به بهترین شکل ممکن است.

بخش بعدی که پس از بررسی و چک کردن روغن، باید مورد بازبینی قرار گیرد، بررسی و اطمینان از درست کار کردن بخش خنک کننده می باشد.

بررسی و اندازه گیری میزان و شدت لرزش‌ ها از جمله مواردی است که می‌ بایست حتما در سرویس دهی منظم چیلر مورد بررسی و کنترل قرار گیرد.

 

تعمیر چیلر در تهران

 

بررسی نحوه تصفیه مایع خنک کننده یا همان مبرد از دیگر مواردی است که در سرویس چیلر انجام می‌ شود. ماده مبرد در داخل فضای ساختمان گردش کرده و آلودگی ‌ها و حرارت را از محیط گرفته و در بیرون تخلیه می‌ نماید. نکته ای که در این جا بسیار ضروری می باشد این است که حتما باید این ماده برای بازگشت به داخل سیستم تصفیه کامل شود.

مورد بعدی نقش بخش خنک کننده در ساختار و سیستم چیلر است. یک تعمیرکار با تجربه در حین انجام تعمیر حتما لازم است نوع کار سیستم خنک سازی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ایراد آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

از دیگر مواردی که در سرویس دوره‌ ای چیلر به آن پرداخته می‌ شود، بررسی نوع و سرعت هدایتگر است که در اصطلاح به آن vsd می‌ گویند. این قسمت حتما باید بررسی شود و در صورت بروز مشکل و یا ایرادی در حین گردش آن، در اولین فرصت لازم این ایراد برطرف شده و مشکل حل گردد.

با شروع فصل گرما حتماً می‌بایست فیلترهای آب ورودی به چیلر و پمپ‌ ها باز شده و تمیز شوند، در صورتیکه چیلر از نوع هوا خنک است می‌بایست کندانسور آن با هوای فشرده و یا آب با فشار بالا گردگیری و تمیز شود.
اگر چیلر از نوع آب خنک است، برج خنک کننده نیز باید رسوب‌ گیری و شستشو شود و کلیه فیلترهای آب مسیر باز شده شستشو داده شوند. بعد از روشن کردن چیلر باید جریان نامی کمپرسور و فن‌ها و همینطور فشارهای مکش، دهش و دماها کنترل شوند تا در صورت وجود موردی خاص در عملکرد چیلر، مشکل شناسایی و برطرف شود. کنترل روغن کمپرسور قبل از روشن کردن چیلر نیز بسیار اهمیت دارد.

در پایان فصل گرما چیلر می‌ بایست خاموش شده و آب داخل اواپراتور بطور کامل تخلیه شود. همچنین تمام کلیدهای اصلی چیلر باید خاموش شده و درب تابلو برق قفل شود.

چگونه از خدمات کهربا تهویه استفاده کنیم؟

اگر ساکن تهران هستید، باید بدانید که خدمات تعمیرات کهربا برای ساکنین تهران با دامنه وسیعی انجام خواهد شد.

اگر چیلر شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد، کافیست با متخصصان کهربا با شماره ………. تماس بگیرید و خرابی چیلر رو خود را گزارش دهید.

در کمتر از چند دقیقه پشتیبانان کهربا با شما تماس گرفته و پس از چند سوال اولیه درباره علائم خرابی چیلر شما و تشخیص اولیه نوع مشکل، با هماهنگی قبلی به آدرس مورد نظر شما اعزام خواهند شد.

متخصصان اعزام شده پس از عیب یابی و رفع مشکل چیلرتا اتمام کار و کسب رضایت شما، محل را ترک خواهند کرد.

همچنین هزینه کلی تعمیرات و قطعات تعویض و تعمیرشده در فاکتور ذکر و به مشتری اعلام می شود چراکه شفافیت و رضایت مشتری یکی از اهداف کهرباست. ارائه ضمانت کیفیت انجام کار یکی از اعمالی است که کهربا در جهت جلب رضایت مشتریان خود انجام میدهد و همین امر سبب شده تا مشتریان کهربا با تجربه یکبار استفاده از خدمات این مجموعه به مشتری دائمی کهربا تبدیل شوند.

مراحل تعمیر چیلر در تهران

هنگامی که صحبت از تعمیر چیلر به میان می آید، لازم است بدانیم که سیستم های چیلر چگونه کار می کنند. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد که می تواند به کارایی چیلر شما کمک کند:

·         بررسی و نظارت بر گزارش عملیات روزانه

گزارش عملیات روزانه در حقیقت داده های پشتیبانی است که برای عیب یابی و رفع سریع ناکارآمدی ها فراهم شده است. گزارش عملیات روزانه باید شامل جزئیاتی چون نرخ جریان، دمای عملیاتی و سایر اطلاعات حیاتی باشد. نگه داشتن گزارش دقیق فقط چند دقیقه در روز طول می کشد، ولی کلیدی است که برای راه اندازی مجدد سیستم در صورت بروز مشکل به آن نیاز دارید.

·       استفاده از سیستم تصفیه آب

سری مختلف  چیلرها در شرایط متعددی مورد استفاده قرار می گیرند، اما رایج ترین این سیستم های برودتی چیلرهای آبی هستند. بنابراین آب ورودی به این واحدها باید مرتباً تصفیه شود تا از خوردگی، تجمع رسوب و رشد جلبک جلوگیری شود. برای سیستم های آب بسته از تصفیه های شیمیایی منظم استفاده کنید. فیلترها باید هر سه ماه یکبار تمیز شوند تا از تجمع آلودگی جلوگیری شود.

·       بررسی و رفع نشتی ها

نشتی های کوچک در سیستم چیلر شما می تواند منجر به بروز مشکلات جدی تری و حادتری در سیستم های سرمایشس شوند. رطوبت  ناخواسته می تواند به تشکیل اسیدهای خورنده کمک کند و  باعث زنگ زدن قطعات چیلر و از کار افتادن درست آن شود. در نتیجه به کمک تعمیرکار چیلر بهتر است دستگاه خود را حداقل هر سه ماه یکبار به دقت بررسی کنید تا نشتی نداشته باشد.

·       لوله های سیستم را تمیز کنید

 

بهره وری کلی سیستم های سرمایشی و گرمایشی به کارایی انتقال حرارت در لوله های اواپراتور و کندانسور بستگی دارد. تمیز نگه داشتن این لوله ها به عملکرد روان چیلر شما کمک می کند.  بنابراین تعمیرکاران چیلر در تهران میز کردن با  استفاده از مواد شیمیایی برای حذف جلبک ها و تجمع رسوب اقدام می کنند.

·       به طور منظم روغن و مبرد را چک کنید

بررسی منظم روغن و مبرد در سیستم های برودتی می تواند از بروز مشکلات پیچیده و خطرناک پیشگیری کند. تجزیه و تحلیل مداوم مبرد می تواند به اطلاعات دقیقی از وضعیت سیستم و  میزان آلودگی آن به شما ارائه کند. همچنین بررسی منظم روغن می تواند مشکلات مربوط به سایش کمپرسور یا رطوبت بیش از حد در روغن را آشکار کند.

هنگامی که واحدهای چیلر دچار نقص یا خرابی می شوند، راه حل های رایج تعمیر چیلر در تهران را دنبال کنید:

همه ما دوست داریم سیستم های مختلفی که در منزل یا محل کار استفاده می کنیم از 100٪ بازدهی کار کند. سایش، خوردگی یا اتصال سیم ها و فعالیت نامنظم چیلر و سیستم های برودتی می تواند منجر به نقص یا از کار افتادن دستگاه شود. اگر در محیط زندگی خود از واحدهای تهویه یا چیلر به طور منظم استفاده می کند، بهتر است با مراحل مختلف سرویس و  تعمیر چیلر آشنایی کافی داشته باشید.

اگر پمپ سیستم برودتی شما به صورت  نامنظم کار می کند، بهتر است  همه شیرهای  چیلر را بررسی و باز کنید. در مرحله بعد، باید ورودی ها و محفظه های تولید هو را چک نماید تا ذرات و  زباله ها ورودی پمپ را مسدود نکرده باشند.

اگر همه چیز سالم و تمیز به نظر می رسد، بررسی کنید که فشار مبرد در محدوده طبیعی باشد و اتصالات نشتی نداشته باشند. اگر همه چیز تا اینجای کار خوب به نظر می رسد، ممکن است مشکلی در قسمت پمپ وجود داشته باشد در این صورت  باید نسبت به تعمیر چیلر در تهران اقدام نمایید. همچنین اگر در کنتاکت سوئیچ بی نظمی وجود دارد، می توانید از یک مولتی متر ساده برای بررسی کنتاکت های سوئیچ استفاده کنید.

 

تعمیر و نگهداری چیلر صنعتی

از آنجایی که چیلرهای صنعتی ساعت های طولانی روشن هستند و کار می‌ کنند، بنابراین موضوع نگهداری و سرویس‌ دهی منظم آنها از اهمیت بالاتری برخوردار است. شستشوی کندانسور، برج خنک کننده، فیلترهای آب، کنترل آمپر مصرفی چیلر، کنترل روغن فشارهای مکش و دهش، توجه به صدا و لرزش کمپرسور و فن چیلر، بررسی دماهای رفت و برگشت از مهم‌ ترین مواردی است که در موضوع نگهداری و تعمیرات چیلر صنعتی می‌ بایست به آن توجه شود.

تعمیر و نگهداری چیلر تهویه مطبوع

چیلرهای تهویه مطبوع تنها نیمی از سال کار می‌ کنند. بنابراین بهتر است در فصول سرد سال نسبت به سرویس و تعمیر آن اقدام کنید تا برای فصل گرما با مشکل روبرو نشوید. شستشوی کندانسور، شستشوی برج خنک کننده، شستشوی فیلترها، کنترل میزان روغن کمپرسور، کنترل عملکرد فن‌ ها، کنترل صدا و لرزش کمپرسور، کنترل جریان نامی کمپرسور، کنترل فشار مکش و دهش و دماهای ورودی و خروجی از جمله مواردی است که باید در زمان راه‌ اندازی اول فصل چیلرهای تهویه مطبوع مورد توجه قرار دهید.

تعمیر و نگهداری چیلر جذبی

در چیلرهای جذبی موضوع نگهداری و تعمیر، بسیار حیاتی است زیرا وجود یک مشکل کوچک در این نوع چیلر‌ها می‌ تواند، خرابی‌ های جدی و جبران ناپذیری را به‌ همراه داشته باشد.
کنترل جریان و دمای آب برج خنک کننده و عملکرد پمپ سولوشن و پمپ مبرد و همینطور دمای منبع گرمایی چیلر از مهم‌ ترین مواردی هستند که می‌ بایست در هنگام نگهداری و راهبری چیلر جذبی مورد توجه قرار بگیرند.

 

تعمیرکار چیلر

تعمیر و نگهداری چیلر تراکمی

از آنجایی که هزینه نگهداری و تعمیر کمپرسور و فن در چیلرهای تراکمی بسیار بالا است، بنابراین برای پیشگیری از مشکلات جدی و جبران ناپذیر باید سرویس دوره ای این نوع چیلرها را به‌ شکل منظم انجام دهید. شستشوی کندانسور و برج خنک کننده (در نوع آب خنک)، کنترل فشارهای مکش و دهش، دماهای ورودی و خروجی و سطح روغن کمپرسور از عمده مواردی است که در سرویس چیلرهای تراکمی باید مورد توجه قرار داد.

آشنایی با مشکلات رایج سیستم چیلر

در زمان عیب یابی و تعمیر چیلر حتماً باید با مشکلات رایجی که ممکن است برای این تجهیزات به وجود بیاید آشنایی کامل داشته باشید. در انواع مختلف چیلر دیده می شود که مشکلات متداول به دلایل خاص به وجود می آیند و وقتی فرد تعمیرکار از این موارد با خبر باشد قطعاً روند عیب یابی و تعمیر را به شکل بهتری انجام خواهد داد.
در ضمن استفاده کنندگان از چیلر، بهتر است مشکلات رایج این سیستم ها را بهتر بشناسند. چرا که این موضوع باعث می شود در زمان استفاده و نگهداری از این تجهیزات انتخاب های هوشمندانه تری داشته باشند و به این صورت عمر مفید دستگاه چیلر آنها افزایش یابد. در ادامه مشکلات متداول چیلر را به صورت موردی بررسی خواهیم کرد.

کم بودن فشار مکش چیلر

معمولاً فشار موجود در سیستم چیلر باید در حد متناسب باشد تا این تجهیزات بتوانند عملکرد مناسبی از خود نشان دهند. در شرایطی که شاهد کم بودن فشار مکش چیلر هستیم، یعنی در بخشی از سیستم احتمال بروز نشتی وجود دارد. دلایل کم بودن فشار مکش چیلر عبارتند از:

کم شدن دمای آب کندانسور

در چنین شرایطی باید سراغ شیرهای بای پس در اطراف برج های خنک کننده بروید و آنها را تنظیم کنید.

کاهش فشار آب در اپراتور

برای بررسی موضوع بهتر است وضعیت بخش های مختلف اواپراتور چیلر مانند تمامی پمپ ها، دریچه بای پس و تمامی شیرها را چک کنید. هر کدام از این بخش ها به مشکل برخوردند را باید تعمیر یا تعویض کرد. همچنین وضعیت صافی و خشک کن نیز باید بررسی شده و در صورت نیاز این بخش ها نظافت شوند.

بررسی سوپاپ انبساط

بعد از بررسی سوپاپ انبساط در صورتی که مشاهده شد این قسمت مسدود شده، باید نسبت به نظافت آن اقدام کنید و در صورت نیاز این بخش را تعویض نمایید.

انجام تست فشار برای پیدا کردن نشتی

در چنین شرایطی فرد متخصص باید با استفاده از تجهیزات مخصوص، تست فشار را روی بخش های مختلف سیستم اجرا کند و به دنبال نشتی بگردد.

کم شدن فشار تخلیه چیلر

وقتی فشار تخلیه چیلر کم باشد شاهد آن خواهید بود که دریچه مربوط به مکش بسته می شود. البته نباید از این موضوع غافل شوید که احتمال بروز این مشکل در انواع مختلف چیلر پایین است. دلیل بروز این خطا در انواع چیلر معمولاً کم شدن شارژ گاز مبرد است. در صورت مشاهده چنین موردی حتماً باید اقدامات لازم برای تعمیر چیلر را انجام دهید، چون در غیر این صورت امکان آسیب رسیدن به سایر قسمت های چیلر وجود دارد. همچنین باید خاطر نشان کرد که در مناطقی با آب و هوای سرد، احتمال بروز این مشکل بیشتر میباشد. به همین دلیل باید تنظیمات برنامه چیلر را انجام داده و با توجه به شرایط محیطی آن را تنظیم کنید.

بالا بودن فشار تخلیه چیلر

یکی از مشکلات متداول در انواع چیلر، تخلیه فشار زیاد می باشد. اصلی ترین دلیل بروز این مسئله در بسیاری از موارد بد بودن کیفیت آب ورودی یا تصفیه نشدن آن است. برای جلوگیری از بروز مشکل باید وضعیت آب ورودی ساختمان خود را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز تجهیزات تصفیه آب متناسب با سیستم چیلر را نصب کنید.
این مشکل در انواع مختلف چیلر که برج خنک کننده آن به صورت باز می باشد، بیشتر مشاهده خواهد شد. چرا که امکان جذب آلودگی های مختلف از طریق هوا وجود دارد و به مرور زمان مسدود شدن لوله ها را به دنبال خواهد داشت. راهکار مناسب در چنین شرایطی عایق بندی بخشهای بیرونی چیلر به صورت کامل و دقیق است.

مسدود شدن یا گرفتگی شیر انبساط

مسدود شدن شیر انبساط یا اکسپنشن ولو یکی دیگر از مشکلات رایج انواع چیلر می باشد. شیر انبساط کندانسور بین چیلر و اواپراتور قرار دارد. وظیفه این بخش از چیلر مدیریت جریان گاز مبرد و کنترل فشار و دمای ماده مبرد است. در صورتی که در آب ناخالصی وجود داشته یا درجه سختی آن بالاتر از حد معمول باشد، شاهد بروز مشکل خواهید بود.

برای تعمیر نیز وقتی این قسمت را مورد بررسی قرار دادید اگر دچار انسداد شده بود می توانید شیر را تعویض و یا آن را پاکسازی کنید. همچنین در سرویس دهی های دوره ای همواره شیرهای عبوری و پمپ های چیلر را مورد بررسی قرار دهید تا شاهد عمر بیشتر این قسمت باشید. نشانه های بروز این مشکل معمولاً به صورت افت عملکرد یا قدرت خنک کنندگی چیلر خود را به ما نشان می دهند.

کم شدن مقدار گاز خنک کننده یا مبرد

وقتی شاهد کاهش بازدهی و راندمان سیستم چیلر هستیم، احتمالا میزان گاز خنک کننده موجود در آن کاهش یافته است. همچنین در انواع مختلف چیلر که بجای گاز از ماده های مبرد استفاده می کنند نیز دلیل بروز مشکل همین است.

وقتی گاز خنک کننده در سیستم چیلر کمتر از حد معمول باشد، شاهد افزایش سوپرهیت سیستم خواهیم بود. همین موضوع بر روی قدرت مکش کمپرسور نیز تاثیر زیادی می گذارد و باعث کمتر شدن آن می گردد. در چیلرهای جدید معمولاً بر روی نمایشگر خطای RU ظاهر می شود. همچنین در موارد خاص گرفتگی لوله های کندانسور یا نیم سوز شدن الکتروموتور نیز ممکن است باعث کاهش بازدهی سیستم چیلر شوند.

بروز مشکل در کمپرسور چیلر

یکی از قسمت های بسیار مهم چیلر، کمپرسور آن است که با استفاده از آن گاز خنک کننده یا مبرد در درون سیستم به چرخش در می آید. از همین رو با خراب شدن کمپرسور شاهد کاهش قدرت خنک کنندگی و بازده چیلر خواهیم بود. یکی از دلایل بروز این مشکل نشت گاز از بخش سوپاپ کمپرسور می باشد. در چنین شرایطی روند فشرده سازی گاز خنک کننده به درستی انجام نخواهد شد و بازده کمپرسور کاهش می یابد. معمولاً در انواع مدرن چیلر این مشکل با حروف CF نمایش داده می شود. بی اهمیتی نسبت به موضوع باعث اعمال فشار به سایر قسمت های چیلر و در نتیجه آسیب دیدن آنها خواهد شد.

کثیفی یا مسدود شدن کندانسور

وقتی عوامل محیطی آلوده کننده مانند گرد و غبار یا چربی بر روی کندانسور دستگاه جمع شوند، شاهد کاهش عملکرد چیلر خواهیم بود. در چنین شرایطی روند تبادل حرارتی بین محیط اطراف و کندانسور به شکل ناقص انجام می شود. در بسیاری از موارد افراد نسبت به این موضوع بی اهمیت هستند، پس گرفتگی می تواند بخش های بیشتری از کندانسور را از کار بیندازد و در نتیجه باید هزینه بیشتری را برای تعمیر چیلر در نظر بگیرید.

وقتی کندانسور به دلیل مسدود شدن نمی تواند گرمای خود را دفع کند، روند خنک کنندگی دستگاه مختل شده و در نتیجه شاهد قدرت خنک کنندگی پایین و راندمان کمتر چیلر خواهیم بود. برای حل این مشکل معمولاً می توان آلودگی هایی که بر روی کندانسور جمع شده را پاک کرد. همچنین در سیستم های چیلر جدیدتر این مشکل با حروف DC نمایش داده می شود.

 

تعمیرات چیلر

یخ زدن اواپراتور دستگاه چیلر

یکی از مشکلات رایج که امکان بروز آن برای انواع چیلر وجود دارد، یخ زدن اواپراتور است. این مشکل به خصوص در انواع چیلر که اواپراتور آنها بیرون از ساختمان و یا در مکان های مرطوب قرار دارد بیشتر دیده می شود. علاوه بر بالا بودن میزان رطوبت محیط عوامل دیگری مانند عمل نکردن آنتی فریز دستگاه، معیوب شدن یا خرابی فلوسوئیچ و عدم عملکرد درست قسمت فشار پایین یا Low Pressure می توانند باعث بروز مشکل شوند. بی اهمیتی نسبت به موضوعی قطعاً می تواند به مرور زمان آسیب های جدی تری را به چیلر وارد نماید پس حتماً در صورت مشاهده چنین مشکلاتی اقدامات لازم را انجام دهید.

چرا باید به متخصصان حرفه ای کهربا مراجعه کنیم؟

تعمیر چیلر فرآیندی پیچیده است که باید توسط متخصان و با دانش فنی انجام شود. از آنجاکه چیلرها، تجهیزات ساختمانی گران قیمت هستند باید در تعمیر و نگهداری آنها نهایت تلاش خود را نموده و برای سرویس و تعمیر آنها از متخصصانی قابل اعتماد کمک گرفت، چراکه با سپردن سرویس و تعمیر چیلر خود به افرادی مبتدی و بدون تجربه در تعمیر چیلر، نه تنها سبب از دست رفتن هزینه و زمان شما خواهد شد بلکه با آسیب به چیلر شما خساراتی جبران ناپذیر را متحمل خواهید شد.

اما ما در کهربا با بهره گیری از بهتریم و زبده ترین متخصصان و تعمیرکاران چیلر، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم کرد.

کافیست برای سرویس و تعمیر چیلر خود با کهربا تماس بگیرید تا در اسرع وقت از خدمات آنلاین ما استفاده و با تجربه ای بی نظیر از این خدمات، مشتری دائمی ما شوید.

چرا مشتری دائمی کهربا خواهید شد؟!

  • سرعت بالای پاسخوگویی تیم پشتیبانی
  • رفع مشکلات چیلر در کوتاهترین زمان ممکن
  • تضمین کیفیت خدمات
  • پروسه کوتاه عیب یابی و تعمیر توسط مجربترین متخصصان
  • دسترس سریع به نزدیکترین تعمیرکار به محل شما
  • تسلط کامل تعمیرکاران کهربا به تمامی برندهای چیلر موجود در

 

هزینه تعمیرات چیلر در کهربا

هزینه تعمیر چیلر در کهربا بر اساس چند پارامتر اصلی تعیین و به مشتری ارائه میشود که عبارتند از :

  • نوع خرابی
  • برند چیلر
  • شرایط و محیط موتورخانه

قابل ذکر است که قیمت‌دهی پس از حضور کارشناس فنی در محل شما و بازدید کامل چیلر انجام خواهد شد.

متخصصان کهربا پس از معاینه کامل چیلر و تمام اجزای آن، پس از ارائه لیستی از کارهایی که باید برای سرویس و تعمیر چیلر شما انجام شود، با تائید شما کار تعمیرات را شروع و پس از اتمام کار فاکتور خدمات انجام شده را تقئیم حضور خواهند کرد.

کهربا پس از اتمام کار تعمیرکاران، خدمات پشتیبانی را تمام شده نمیداند بلکه در تمام مراحل اعزام تعمیرکار تا پایان و پس از آن نیز همراه شما خواهد بود.

مراکز ارائه خدمات تعمیرات چیلر کهربا در تهران

شرکت کهربا با سالها سابقه درخشان در ارائه خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی، چیلرو کلیه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به تجربه و دانشی ارزشمند دست پیداکرده و تلاش دارد با جلب رضایت و اعتماد مشتریان و با استفاده ازمتخصصان مجرب و حرفه ای، خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات کلیه سیستم های سرمایشی من جمله سردخانه ، چیلر، تعمیر کولرگازی، داکت اسپیلت ، مینی چیلر و تعمیر پکیج را در غرب و مرکز تهران در سریع‌ ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه دهد.

نقاط تحت پوشش تعمیرات کهربا عبارتند از:

  • ستارخان
  • استان البرز
  • اسلامشهر
  • رباط کریم
  • چهار دانگه
  • نسیم شهر
  • صفادشت
  • محمدشهر
  • ملارد
  • شهریار
  • و…

برای استفاده از خدمات تعمیرات کهربا کافیست با راه های ارتباطی اعلام شده ، با متخصصان حرفه ای مجموعه ما در تماس باشید.

 

سخن نهایی
سیستم های چیلر همواره در معرض فرسایش و خراب شدن هستند. قسمت های مختلف این سیستم ها معمولاً در شرایط کاری مختلف آسیب می بینند و رسیدگی به موقع به این آسیب ها باعث بهبود عملکرد کل سیستم میشود. در مواردی که قصد تعمیر و سرویس دهی چیلر خود را دارید، بهتر است سراغ افراد یا شرکت های متخصص در این زمینه بروید.
یک شرکت مناسب باید بتواند تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده را در اختیار شما بگذارد که با نوع و برند چیلر شما آشنایی کامل دارد. از سوی دیگر در اختیار داشتن لوازم یدکی و قطعات اصلی چیلر باعث می شود تا روند تعمیر این سیستم بتواند بهتر انجام شود. متخصصین ما در کهربا تهویه آماده ارائه خدمات تعمیر چیلر به ساکنین بخش های مختلف تهران هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

چطور چیلر را تعمیر کنیم؟

برای تعمیر چیلر بهتر است سراغ افرادی که تجهیزات لازم برای این کار را دارند و آموزش کافی دیده اند بروید.

چه مشکلاتی برای چیلر به وجود می آید؟

اختلال در عملکرد کندانسور، ایجاد نشتی در بخش های مختلف، کم شدن فشار، کاهش کارایی چیلر و نشان دادن خطا های مختلف مشکلات رایج انواع چیلر می باشند.

یک تعمیرکار حرفه ای چیلر چه ویژگی هایی دارد؟

طرز تعمیر کار باید تخصص تجربه کافی در خصوص عیب یابی و تعمیر چیلر داشته و با برند چیلر شما و بخش های مختلف آن آشنا باشد.

خدمات تعمیر چیلر را از کجا دریافت کنیم؟

شرکت هایی که تعمیرکاران حرفه ای و آموزش در اختیار دارند و از قطعات یدکی اصلی و اورجینال استفاده می کنند همواره بهترین انتخاب برای شما هستند.

نکات مهم برای دریافت خدمات تعمیرات چیلر چه مواردی هستند؟

سعی کنید با سرویس دهی مناسب و صحیح باعث افزایش عمر بخش های مختلف چیلر شوید و از طرفی سراغ تعمیرکاران و افراد متخصصی بروید که قابل اعتماد می باشند.