سرویس سالیانه کولرگازی

تعمیر کولرگازی در اسلامشهر

5/5 - (1 امتیاز)

اگر قصد تعمیر کولر گازی در اسلامشهر را دارید با توجه به تخصصی بودن این تعمیرات با ما همراه باشید.

امروزه استفاده از کولرهای گازی بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته و دلیل آن را میتوان مزایای زیاد این محصولات در مقایسه با کولرهای معمولی و سایر تجهیزات مورد استفاده برای سرمایش یا گرمایش دانست. همین افزایش میزان استفاده باعث شده که نیاز به انجام خدماتی مانند سرویس دهی و تعمیرات آنها نیز بیشتر شود. کولر گازی از آنجایی که می تواند هوای داخل فضای مورد نظرتان را تهویه کند و در کنار آن عمل خنک کنندگی یا گرمادهی را انجام دهد، در شهرهایی که با موضوع آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند استفاده زیادی دارند.

 

سرویس انواع کولرگازی در اسلامشهر

مرکز تعمیر کولر‌گازی اسلامشهر

شلوغی، زندگی در خانه های آپارتمانی، ترافیک و… همه مواردی هستند که باعث می‌ شود بسیاری ترجیح دهند از خدمات تعمیرات در محل برای لوازم خانگی خود استفاده کنند. این خدمات روزبه روز در حال گسترده شدن هستند و می بینیم که امروزه تعمیر کولرگازی در اسلامشهر به راحتی با وجود شرکت هایی مانند کهربا تهویه امکان پذیر شده است. استفاده از خدمات تعمیرات کولرگازی در محل اجازه می‌ دهد تا فرد تعمیرکار بتواند با در نظر گرفتن شرایط کولر گازی، محل قرارگیری، فضای مورد نظرتان و… تمامی مراحل مربوط به عیب یابی و تعمیر این محصولات را انجام دهد. استفاده از خدمات کهربا تهویه برای تعمیر کولرگازی در اسلامشهر مزایایی برای شما به همراه خواهد داشت که عبارتند از:

  • در اختیار داشتن تعمیرکاران آموزش دیده و حرفه‌ ای که با محصولات برندهای مختلف آشنایی دارند، کمک می کند که روند انجام سرویس دهی یا تعمیرات با دقت و کیفیت بهتری انجام شود.
  • استفاده از لوازم یدکی با کیفیت و اصل می‌ تواند روی نتیجه کلی کار تعمیرات تاثیر زیادی داشته باشد. تعمیرکاران کهربا تهویه همواره لوازم یدکی با کیفیت و اصلی را در اختیار دارند و در زمان نصب نیز طول عمر آنها را تضمین خواهند کرد.
  • انجام سرویس دهی و ارائه زمان بندی مناسب برای تعمیر کولرگازی در اسلامشهر ارائه این خدمات در آینده باعث می‌ شود که از آسیب‌ های احتمالی تا حد زیادی جلوگیری شود. این موضوع قطعا در طولانی مدت هزینه متوسط مربوط به تعمیرات و نگهداری را کاهش خواهد داد.

 

نقش تعمیرکار روی روند تعمیر کولرگازی در اسلامشهر

امروزه انواع مختلف کولرگازی در بازار موجود می باشند که توسط برند های گوناگون تولید شده اند و هر کدام از آنها دارای ویژگی های متفاوتی هستند. فرد تعمیرکار ابتدا باید با برند و مدل کولر گازی آشنایی کافی داشته باشد تا به این صورت بتواند مشکل بوجود آمده را به راحتی تشخیص دهد. چرا که برندهای مختلف کولر گازی معمولاً دچار مشکلات متداولی می شوند که شناخت آن ها روند عیب یابی را برای تعمیرکار ساده تر خواهد کرد. در ضمن برخی از مشکلات به دلیل محیط نصب کولر اتفاق رخ می دهند. به همین دلیل فرد تعمیرکار در مکان نصب و استفاده از کولر گازی باید به دنبال عواملی باشد که باعث بوجود آمدن مشکل برای این تجهیزات شده اند. به عنوان مثال در مکان های بسیار آلوده، بخش های مختلف کولر گازی دچار مشکل می شوند و در نتیجه عملکرد و بازده این تجهیزات با مشکل روبرو می شود.

تعمیرکاری که از طریق یک شرکت خدماتی در اختیار شما قرار می گیرد، باید حتما آموزش های لازم را در خصوص عیب یابی و تعمیر این تجهیزات را ببینید. وقتی به جای استفاده از خدمات تعمیرکار به صورت مستقیم سراغ شرکت خدماتی معتبر فعال در زمینه تعمیر کولر گازی بروید، خواهید دید که این شرکت ها متعهد هستند که تعمیرکار مورد تایید در اختیار شما قرار دهند و در نهایت نتیجه کار باب میل شما خواهد بود.

نقش لوازم یدکی در زمان تعمیر کولر گازی

کولر گازی از قسمت های مختلفی تشکیل شده و در زمان تعمیر اگر هر کدام از این بخش ها به صورت جدی آسیب دیده بود، بهترین راهکار پیشرو تعمیر این قطعات است.قطعات یدکی قابل استفاده برای مدل های گوناگون و برندهای متفاوت کولر گازی با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. از همین رو فرد تعمیرکار باید در زمینه تشخیص قطعات مورد نیاز به خوبی عمل کند. همچنین این مورد را به یاد داشته باشید که بخش های مختلفی در کولر گازی به عنوان اقلام مصرفی شناخته می شوند که یکی از مهمترین آنها فیلتر هوا است. در چنین شرایطی وقتی شاهد اتمام عمر یکی از این قسمت ها هستید باید آن را تعویض نمایید.
یکی از چالش های پیش رو برای افرادی که قصد دریافت خدمات تعمیر کولر گازی اسلامشهر را دارند این است که سراغ قطعات یدکی اصل بروند.

برخی از تامین کنندگان لوازم جانبی کولر گازی و تعمیرکاران برای به دست آوردن سود بیشتر سعی می کنند تا از لوازم یدکی تقلبی که با قیمت ارزان تری در بازار موجود می باشند استفاده کنند. انجام چنین کاری باعث می شود تا در طولانی مدت شاهد آسیب رسیدن به سایر قسمت های کولرگازی نیز باشیم و در نتیجه هزینه متوسط سالانه برای تعمیر و سرویس کولر گازی به طرز چشمگیری افزایش یابد. پس به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان سراغ قطعات یدکی تقلبی نروید و به دنبال محصولات اصل و مناسبی باشید که کیفیت بالایی دارند.

نحوه تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی

بهتر است دارندگان کولر گازی با نحوه تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی آشنا شوند، چرا که امکان خراب شدن کولر گازی وجود دارد و در نتیجه ناچار به تعویض قطعات خواهید بود. برای قطعات یدکی مورد استفاده در کولر گازی می بینیم که تولید کنندگان متقلب سعی دارند که با استفاده از مواد اولیه و تجهیزات نامناسب محصولاتی بی کیفیت را در اختیار شما بگذارند. از سوی دیگر فروشندگان کلاهبردار که به دنبال سود بیشتر باشند نیز کم نیستند و همواره به دنبال راهکاری می باشند که بتوانند شما را فریب دهند. از همین رو در ادامه راهکارهایی را برای تشخیص قطعات یدکی کولرگازی اصل از تقلبی در اختیار شما می گذاریم.

 وجود ضمانت نامه معتبر و قابل اطمینان

وقتی برای خرید قطعات یدکی کولر گازی سراغ فروشندگانی می روید که محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر و قابل اطمینان در اختیار مشتریان قرار می دهند، قطعاً با خیال راحت تری محصول مورد نظر خود را از این فروشگاه خریداری خواهید کرد.

 بررسی اعتبار فروشگاه

یک فروشگاه معتبر فعال در زمینه تامین قطعات یدکی کولرگازی به هیچ عنوان با فروش محصولات تقلبی اعتماد مشتریان خود را از بین نمیبرد. در صورتی که قصد خرید اینترنتی را دارید بهتر است از بخش نظرات سایت دیدن کنید و ببینید که آیا بقیه مشتریان از کیفیت محصولات راضی بوده اند یا خیر. اما در شرایط دیگر استفاده از تجربیات دیگران نیز می تواند راهکار بسیار مناسبی باشد.

 داشتن هولوگرام و شماره سریال صحیح

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند به ما اجازه می دهد که بتوانیم به راحتی با استفاده از تلفن همراه خود، کدهای QR یا شماره سریال روی یک محصول را اسکن کنیم و از اصالت آن با خبر شویم.
از طرفی روی اجناس اصل و اورجینال از هولوگرام های با کیفیتی استفاده شده که به وضوح کیفیت چاپ بالاتری از نمونه های تقلبی دارند.

 کیفیت ظاهری

قطعات یدکی از معمولا با استفاده از مواد اولیه عالی و تکنولوژی بالایی تولید شده اند، به همین دلیل وقتی در حال مشاهده آنها هستیم متوجه خواهیم شد که این محصولات از ظرافت ساخت بالایی برخوردارند و بخش های مختلف مانند اتصالاتی و برشکاری های انجام شده بسیار دقیق و ظریف است. اما در نمونه های تقلبی از این ظرافت خبری نیست.

  قیمت

یکی از حربه های افراد متقلب برای فروش محصولات تقلبی خود این است که با قیمت بسیار پایین تری نسبت به محصولات با کیفیت موجود در بازار به فروش می رسانند. در نتیجه شاهد آن خواهیم بود که افراد فریب قیمت پایین را می خورند و به اشتباه سراغ گزینه های نامناسب می روند. پس به یاد داشته باشید که محصولات با کیفیت، با قیمت مناسب (و نه ارزان) در بازار عرضه می شوند و هر ارزان بودنی قطعا دلیلی دارد.

لزوم آشنایی با مشکلات رایج کولر گازی

برای این که بتوانید روند سرویس دهی کولرهای گازی خود در اسلامشهر یا سایر بخش‌ های تهران و البرز را به راحتی انجام دهید؛ بهتر است اطلاعات مختصری در رابطه با مشکلات رایجی که ممکن است برای کولر گازی پیش بیاید، به دست آورید. آشنایی با این مشکلات رایج اجازه می‌ دهد تا از بروز آنها تا حد زیادی پیشگیری کنید. همچنین در برخی موارد ممکن است خودتان بتوانید اقدامات لازم در راستای حل این مشکلات را انجام دهید. ولی اگر حل این مشکلات از عهده شما خارج بود، با شناخت بهتر این مشکل قطعاً به تعمیرکاران سیار اجازه می‌ دهید تا قبل از رسیدن به محل و فراهم کردن قطعات مورد نیاز، از عیب احتمالی به وجود آمده مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

معرفی مشکلات رایج کولرگازی

مشکلات الکتریکی

برای حل این مشکلات نیاز به تجهیزات به خصوصی است و همین باعث می‌ شود در صورت بروز آنها حتماً به خدمات تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده نیاز پیدا کنید.

 خنک نبودن باد کولر گازی

این مشکل می‌ تواند در اثر اختلال در عملکرد دریچه‌ ها، ترموستات، فیلتر هوا و نامناسب بودن تنظیمات پیش بیاید. البته در بیشتر موارد این مشکل به فیلتر هوا باز می‌ گردد که می‌ توانید آن را از کولرگازی خود جدا کرده و اقدامات لازم برای تمیز کردن آن را انجام دهید.

  نشت آب

این مشکل ممکن است در زمان خاموش بودن، از قسمت داخلی و یا از قسمت بیرون کولر گازی مشاهده شود. برای حل این مشکل بدون نیاز به کمک تعمیرکار لازم است که نگاهی به درجه تنظیمات و فیلتر‌ هوا بیندازید.

خاموش نشدن کولر گازی

این مشکل به دلیل خرابی کنترل‌ های الکترونیکی، خرابی ترموستات و یا خارج شدن سنسور از جای خود پیش می‌ آید. همچنین در شرایطی که کویل‌ های کندانسور کولر گازی کارایی خود را از دست داده باشند نیز شاهد خاموش نشدن کولر گازی خواهید بود.

از کار افتادن فن کولرگازی

در شرایطی که خازن استارت از کار افتاده یا موتور داخلی فنی گیر داشته باشد، شاهد بروز این مشکل خواهد بود. در چنین شرایطی می‌ توانید با استفاده از یک تکه چوب، فن کولر گازی را حرکت دهید و در صورتی که این قسمت گرد و خاک و کثیفی زیادی به خود جذب کرده بود باید این کثیفی‌ ها را پاک کنید.

مواردی که تا اینجای کار گفته شد ممکن است برای کولر گازی شما رخ دهند. نکته بسیار مهم در این زمینه عمل نکردن به صورت خودسرانه و استفاده از تخصص تعمیرکارانی ا‌ست که در این زمینه آموزش‌ های کافی دیده‌ اند. چون امکان دارد با انجام هر عمل خودسرانه‌ ای برای رفع عیب کولر گازی، باعث خراب شدن بقیه قسمت‌ های آن شوید.

سرویس‌دهی کولرگازی در اسلامشهر

برای جلوگیری از خراب شدن بخش‌ های مختلف کولر گازی و کمک به عملکرد بهتر این محصولات، باید سرویس دهی‌ های دوره‌ ای توسط افراد متخصص انجام شود. متخصصان شرکت کهربا تهویه در اسلامشهر روند سرویس دهی‌ های خود را با استفاده از یک چک لیست دقیق انجام می دهند. این افراد با توجه به بندهای مختلف این لیست، تمامی قسمت‌ های کولر گازی را مورد بررسی قرار می‌ دهند. انجام این کار باعث می‌ شود تا کولرگازی در طولانی مدت عملکرد بهتری از خود نشان دهد و از سوی دیگر احتمال خراب شدن بخش‌ های متفاوت این تجهیزات تا حد قابل توجهی کاهش یابد. ساکنین اسلامشهر می‌ توانند برای این کار با متخصصین کهربا تهویه تماس بگیرند تا آنها در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

تعمیر کولرگازی در اسلامشهر مانند هر وسیله دیگری، به تخصص و مهارت خاصی نیاز دارد تا سیستم تهویه مطبوع عملکرد مطلوب را ارائه دهد.  در این میان سیستم های سرمایشی و برودتی اگر در شرایط مناسب  نگهداری نشوند و به طور مرتب تمیز و سرویس نگردند؛ با مشکلات بیشتری مواجه می شوند.

رایج ترین مشکلات و تعمیر کولرگازی در اسلامشهر می تواند توسط تکنسین های زبده و متبحر در کمترین زمان ممکن رفع شود. این افراد می توانند مشکلات سیستم های تهویه پنجره ای و مرکزی را شناسایی کنند و بعد از عیب یابی دستگاه مورد نظر را تعمیر نمایند.

 چک لیست عیب یابی سیستم تهویه

قبل از هر کاری تکنسین باید تشخیص دهد که چه چیزی باعث شده تا کولرگازی مورد نظر عملکرد مطلوبی ارائه ندهد. بنابراین ساده ترین راه برای کشف مشکلات سیستم تهویه تنظیم یک چک لیست عیب یابی ساده است. در این چک لیست باید موارد زیر را مرور نمود و حتی در فیلد کاربری توسط تکنسین ذخیره شود.

  • آیا ترموستات کولر گازی کمتر از دمای فعلی اتاق تنظیم شده است؟
  • آیا سوئیچ سیستم COOL است؟
  • آیا فیلتر و پنجره های کولرگازی تمیز است؟
  • بررسی کلید قطع برق سیستم هر واحد (در فضای باز و داخلی)
  • چک کردن فیوز  در تابلوی برق
  • بررسی دما و هوای خنک دریافتی از دستگاه
  • بررسی مبرد و یافتن محل نشتی آن می کند
  • مشکلات زهکشی
  • بررسی خرابی کنترل الکترونیکی، کنتاکتورها، خازن ها و سیم های شل

 

تعمیر کولر گازی در اسلامشهر

 

عیب یابی تخصصی و تعمیر کولرگازی در اسلامشهر

اکثر مردم در نواحی مختلف کشور به خصوص مناطق گرمسیری و خشک از کولر گازی و  سیستم تهویه مرکزی در طول ماه های گرم و فصل تابستان استفاده می کنند. چرا که افزایش دما در این دوره از سال می تواند سلامت اعضای خانواده و کارمندان مجموعه های مختلف به  ویژه افراد مسن را به خطر بیندازد.

افزایش خطر حمله قلبی، گرمازدگی، افزایش استرس و … تنها بخشی از خطراتی هستند که می تواند سلامت افراد مختلف را در فصول گرم سال به خطر اندازد؛ بنابراین سرویس و تعمیر کولر گازی می تواند در این فصول هزینه بسیار مهمی تلقی شود.

به خاطر داشته باشید که هر خرابی سیستم تهویه نیازمند یک تعمیر آسان و ساده نیست؛ بلکه گاهی اوقات سیستم سرمایشی و کولر گازی به یک تعمیر اساسی و تخصصی نیاز دارد. کاملا منطقی است که وقتی روزتان را با خرابی کولر گازی شروع میکنید، اعصابتان بهم بریزد. در چنین حالتی  شما باید برای خدمات تعمیر با یک تکنسین خدمات تماس بگیرید تا هر چه  زودتر بتوانید از هوای مطبوع و خنک لذت ببرید.

اگر سیستم سرمایشی شما در هنگام فعالیت بارها و بارها خاموش می شود، با وجود تمیز و تعویض فیلترها و پنجره ها جریان هوای خنک ضعیفی تولید می کند و دمای داخل همچنان افزایش می‌یابد یا قبض آب و برق در مقایسه با ماه قبل به طور غیرعادی افزایش یافته است؛ در این صورت به نظر می رسد سیستم تهویه و برودتی شما باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای و کاربلد چک شود.

توجه داشته باشید که سیستم AC در روزهای گرم تر و مرطوب تر باید نسبت به سایر روزهای سال سخت تر کار کند. با این حال اگر به نظر می رسد که سیستم بهره وری مناسبی ارائه نمی دهد، ممکن است مشکلی در کمین باشد. در چنین مواقعی تماس با یک متخصص تعمیر کولرگازی در اسلامشهر می تواند خیال شما را راحت نماید.

تا خیالتان از عملکرد کولر گازی و  آسیب دیدگی اجزای حیاتی و گران قیمت همچون کمپرسور، کویل اواپراتور و کویل کندانسور راحت شود.

 

سخن نهایی

در این مطلب ما سعی کردیم علاوه بر بررسی مشکلات رایج کولر گازی سراغ اطلاعات ضروری دیگری نیز برویم که اجازه می دهد به راحتی خدمات تعمیرات این محصولات را دریافت کنید. کهربا تهویه با داشتن شعب مختلف در محله های مختلف تهران و حومه می تواند خدمات خود را در کمترین زمان در اختیار مشتریان بگذارد. همچنین امکان دریافت خدمات سرویس دهی و تعمیر در هفت روز هفته برای شما وجود خواهد داشت. از سوی دیگر ما همراه به دنبال آن هستیم که رضایت مشتریان خود را جلب کنیم، پس کیفیت را در اولویت قرار می دهیم. برای پرسیدن سوالات متداول خود نیز می توانید با متخصصین ما تماس گرفته و مشاوره لازم را از آنها دریافت نمایید.

سوالات متداول

برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی اسلامشهر از کجا اقدام کنیم؟

شما باید سراغ شرکت های تعمیرکاران بروید که قابل اعتماد هستند و نتیجه نهایی انجام تعمیرات توسط آنها قابل تایید می باشد. متخصصین ما در سایت کهربا تهویه می توانند راهنمایی های کاملی را در این خصوص خدمت شما ارائه دهند.

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیرات کولرگازی اسلامشهر کدام است؟

شرکت کهربا تهویه یکی از حرفه ای ترین ارائه دهندگان خدمات تعمیر کولر گازی در بخش های مختلف تهران و حومه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ما می توانید در 7 روز هفته با ما تماس بگیرید.

چه نکاتی در زمان تعمیر کولرگازی اهمیت دارند؟

زمان تعمیر کولر گازی باید سراغ شرکت های افرادی بروید که در این زمینه تجربه و تخصص کافی دارند. همچنین لوازم یدکی استفاده شده توسط این افراد باید اصل و دارای ضمانت نامه معتبر باشد تا بتوان با خیال راحت از آنها استفاده کرد.

لوازم یدکی کولر گازی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

لوازم یدکی مورد استفاده در زمان تعمیر کولر گازی باید با مدل کولر شما سازگاری داشته باشند و همچنین به عنوان محصولات اصل و اورجینال در بازار شناخته شوند.

چطور زمان مناسب برای تعمیر کولرگازی را تشخیص دهیم؟

هرگاه عملکرد کولرگازی شما از حالت عادی خود خارج شد و نتوانست بازده مناسب را در اختیار شما قرار دهد، نوبت به تعمیر یا سرویس دهی این تجهیزات رسیده است و باید در اسرع وقت مشکلات بوجود آمده را برطرف کنید.