تعمیرات پکیج

تعمير پكيج جنرال

جنرال یکی از برندهای خوب و معروف در زمینه تولید پکیج می‌ باشد که محصولات با کیفیتی را روانه بازار می‌ کند. اما این محصولات نیز با گذشت زمان دچار استهلاک شده که در این مواقع می‌ توان برای تعمیر پکیج جنرال به مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مراجعه نمود. اگر شما هم در منزل خود از پکیج جنرال استفاده می‌ کنید و با مشکلات و عیب‌ های این پکیج مواجه شده‌ اید با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی تعمیر پکیج جنرال بپردازیم.

تعمیر پکیج در غرب تهران

مشکلات و عیب های رایج در پکیج جنرال

دلایل مختلفی باعث به وجود آمدن مشکلات و خرابی در پکیج‌ های جنرال می‌ شوند که فرسودگی قطعات به مرور زمان اصلی‌ ترین دلیل محسوب می‌ شود. اگر از عیب‌ های رایج در پکیج‌ ها اطلاعات کافی را داشته باشید می‌ توانید بعضی از مشکلات را در منزل برطرف نمایید. در غیر این صورت برای تعمیر پکیج جنرال مانند تعمیر پکیج بوتان، ایران رادیاتور و دیگر برندها باید به مراکز تخصصی تعمیرات پکیج مراجعه نمایید.

روشن نشدن پکیج جنرال

زمانی که پکیج جنرال روشن نمی‌ شود، در ابتدا باید شلنگ گاز را بررسی نمایید. باید ورودی گاز به دستگاه را چک نموده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در صورت قطع بودن گاز پکیج به هیچ عنوان روشن نمی‌ شود.

صدای زیاد پکیج جنرال

گاهی اوقات پکیج جنرال به دلیل هوا گرفتن یا ایجاد رسوبات در آن سر و صدای زیادی را ایجاد می‌ کند. برای رفع این مشکل باید هواگیری و رسوب زدایی انجام شود.

خاموش شدن مدام پکیج جنرال

از دلایل مهم خاموش شدن مدام پکیج‌ ها پایین بودن فشار گاز یا فشار آب می‌ باشد. برای برطرف نمودن این عیب باید تنظیم فشار صورت بگیرد. جهت این کار باید با کارشناسان و متخصصان تعمیر پکیج جنرال تماس بگیرید و از خدمات مراکز تخصصی تعمیر پکیج استفاده نمایید.

نشت گاز پکیج جنرال

نشتی گاز و استشمام بوی آن در اطراف پکیج یکی از مشکلات مهمی می‌ باشد که باید سریعا آن را برطرف نمایید تا از خطرات و اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. نشتی گاز پکیج شما ممکن است در اثر گرفتگی لوله‌ ها و یا دودکش صورت بگیرد. همچنین خراب شدن فلوسوئیچ نیز می‌ تواند یکی از دلایل نشتی گاز پکیج جنرال باشد. به دلیل حساسیت بالای این مشکل، برای تعمیر پکیجی که نشتی گاز دارد باید از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.

روشن شدن انفجاری پکیج جنرال

یکی از مشکلات رایجی که برای پکیج‌ های جنرال رخ می‌ دهد، انفجار روشن شدن می‌ باشد. این عیب ممکن است در اثر عواملی همچون تنظیم نبودن میزان گاز ورودی و فشار بالای گاز، مسدود بودن دودکش، خرابی سوراخ‌ های اطراف جرقه زن و یا تنظیم نبودن فاصله بین الکترود جرقه زن و مشعل پیش آید.

بالا بودن دمای آب خروجی پکیج جنرال

کم بودن فشار آب، گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب و تنظیم نبودن فشار گاز ورودی به پکیج از عوامل مهم بالا رفتن دمای آن و در نتیجه افزایش میزان دمای آب خروجی محسوب می‌ شوند. برای برطرف نمودن این مشکل می‌ توانید از تعمیرکاران و کارشناسان متخصص این حوزه کمک بگیرید.

زرد شدن شعله پکیج جنرال

زمانی که شعله پکیج زرد می‌ سوزد، نشان از درست کار نکردن آن است. این مشکل ممکن است در اثر مکش نامناسب دودکش، کثیفی مشعل‌ ها، کمبود هوا در اطراف پکیج و دوده گرفتن دیگ و دودکش رخ دهد. برای برطرف نمودن این عیب‌ ها باید مسیر دودکش، دریچه ورود و خروج هوا و قطر مشعل را بررسی نمایید و مشعل‌ ها و دیگ را از کثیفی و رسوبات پاکسازی نمایید.

نشت آب پکیج جنرال

از مشکلاتی که به مرور زمان برای پکیج‌ های جنرال به وجود می‌ آید، می‌ توان نشت آب را نام برد. علل مختلفی باعث نشت آب می‌ شوند که برای بررسی و عیب یابی و همچنین تعمیر پکیج جنرال باید با متخصصین و تعمیرکاران مجرب و مراکز مجاز تماس بگیرید.

سرویس دوره ای پکیج جنرال

یکی از راه‌ های افزایش بازدهی پکیج و جلوگیری از صرف هزینه‌ های اضافی تعمیرات، انجام سرویس‌ های دوره‌ ای می‌ باشد. شما می‌ توانید با پرداخت هزینه کمی پیش از خرابی و از کار افتادن پکیج از سالم بودن قطعات آن آگاهی پیدا کنید.
در سرویس دوره‌ ای پکیج مواردی همچون رسوب زدایی، سرویس پیلوت دستگاه، چکاپ کلی پکیج، بررسی شعله، شستشوی پکیج، هواگیری، عیب یابی کدهای خطا و سرویس تعمیر تنظیم قطعات صورت می‌ گیرند. سرویس پکیج باید به طور مرتب در بازه‌ های زمانی چند ماهه انجام بگیرد.

تماس با کهربا تهویه

هزینه تعمیر پکیج جنرال

هزینه تعمیر پکیج جنرال و دیگر برندها با توجه به نوع مشکل و خرابی تعیین می‌ شود. پس از بررسی‌ های لازم و عیب یابی توسط کارشناسان و تعمیرکاران مجرب مشکل بوجود آمده تشخیص داده شده و نحوه برطرف نمودن آن مشخص می‌ شود. همچنین هزینه تعمیر پکیج جنرال با توجه به محل و منطقه و نوع ابزار و قطعات لازم برای تعمیر متغیر می‌ باشد.

سوالات متداول پکیج جنرال

خیلی از افرادی که از پکیج‌ های جنرال استفاده می‌ کنند، ممکن است برایشان سوالاتی راجب تعمیر و سرویس این پکیج‌ ها پیش آید که در این بخش به بررسی رایج ترین و مهمترین سوالات در این زمینه می‌ پردازیم.

تعمیر پکیج جنرال در محل انجام می شود؟

تعمیرکاران و متخصصان بسیاری از عیب‌ ها و مشکلات پکیج‌ های جنرال را می‌ توانند در محل شما برطرف نمایند. در صورتی که مشکل خاصی برای پکیج پیش آمده باشد، باید که تجهیزات لازم در اختیار کارشناس نباشد، باید پکیج را برای تعمیر به مراکز تعمیر منتقل نمود.

سرویس کامل و دوره ای پکیج جنرال چه تفاوتی با هم دارند؟

در سرویس کامل تمام قسمت‌ ها و قطعات پکیج مورد بررسی قرار می‌ گیرند و در صورت بروز مشکل برطرف می‌ شوند. سرویس کامل در بازه‌ های زمانی طولانی باید صورت بگیرد اما سرویس دوره‌ ای در دوره‌ های کوتاه چند ماهه انجام می‌ شود. در سرویس دوره‌ ای هر بار یک بخش از پکیج بازدید می‌ شود و رسوب گیری، هواگیری و امور دیگر برای افزایش بازدهی انجام می‌ گیرند.

تعمیر پکیج هزینه زیادی دارد؟

با توجه به نوع مشکل هزینه تعمیر مشخص می‌ شود. اگر قطعات اصلی دچار مشکل شده باشند و نیاز به تعویض داشته باشند قطعا هزینه بیشتری باید پرداخت شود. در صورت استفاده از سرویس‌ های دوره‌ ای به صورت مرتب می‌ توان تا حد زیادی از هزینه‌ ها تعمیر جلوگیری نمود.

دلیل خاموش شدن خودکار پکیج جنرال چیست؟

دلایل مختلفی مانند افت فشار، نشتی پمپ، بسته بودن ورودی آب و خرابی قطعات الکترونیکی باعث خاموش شدن خودکار پکیج می‌ شوند.

چرا گاهی اوقات آب پکیج سرد است؟

گاهی اوقات به دلیل بروز خرابی و مشکل در پمپ پکیج آب به خوبی گرم نمی‌ شود و آب سرد از خروجی پکیج خارج می‌ شود. همچنین ایراد در بخش‌ های دیگر مانند سنسورها و ترموستات نیز می‌ توانند باعث گرم نشدن آب شوند.