تعمیر کولر گازی غرب تهران

تعمیر و نصب کولر گازی در پونک

کولرهای گازی به دلیل کیفیتی که در خنک کردن محیط دارند، در چند سال اخیر مصرف ‌کنندگان بسیاری پیدا کرده ‌اند. این روزها در بیشتر خانه ‌ها، فروشگاه ‌ها و شرکت ‌ها می‌ توان کولر گازی ‌هایی را مشاهده کرد که در فصل تابستان به خوبی محیط مذکور را خنک می‌کنند. از آن جایی که کولر گازی نیز یک وسیله الکتریکی محسوب می ‌شود، نصب آن نیازمند متخصصی حرفه ‌ای است. در کنار آن تعمیر این وسیله نیز به دست خود مصرف کننده ممکن نیست و در صورت به وجود آمدن مشکل لازم است از تعمیرکاران حرفه ‌ای کولرهای گازی استفاده کرد. اگر ساکن غرب تهران هستید، کهربا تهویه قادر به تعمیر و نصب کولر گازی در پونک با به کارگیری حرفه ‌ای ترین تعمیرکاران خواهد بود.

چه مشکلاتی به صورت معمول برای کولرهای گازی به وجود می‌آید؟

کولر گازی نیز مانند هر وسیله دیگری دارای مشکلات رایجی است که در حین استفاده برای آن به وجود می‌ آید. برای رفع این مشکلات نیاز به حضور یک تعمیرکار دیده می‌ شود، از این رو بهتر است با این مشکلات بیشتر آشنا شده تا در هنگام بروز آنها به سرعت تعمیرکاری را خبر کرده و از خرابی بیشتر دستگاه جلوگیری نمایید.

کم شدن سرمایش کولر گازی

اگر کولر گازی به جای باد سرد زدن، باد گرم بزند، یعنی مشکلی برای سیستم به وجود آمده است که در 90% مواقع به دلیل نشتی گاز این اتفاق می‌ افتد. به طور کل هر زمان که سرمایش کولر گازی کاهش پیدا کرد، لازم است با تعمیرکاری تماس بگیرید تا با حاضر شدن در محل و چک کردن کولر گازی به تعمیر آن بپردازد. در صورتی که به این قضیه توجهی نداشته باشید، کولر گازی پس از مدتی از کار می‌ افتد و یا دچار خرابی‌ های متعددی می‌ شود. در نتیجه هزینه تعمیر تبدیل به هزینه تعویض کولر گازی خواهد شد.

کثیف شدن فیلتر هوای کولر گازی

تمیز نکردن به موقع فیلتر هوای کولر گازی مشکلاتی را برای کولر گازی به وجود می‌ آورد، از این رو لازم است هر چند وقت یک بار این فیلتر تمیز شود تا مشکلاتی برای سیستم مذکور به وجود نیاید.

خراب شدن برد الکتریکی کولر گازی

به کمک برد الکتریکی کولر گازی امکان روشن و یا خاموش کردن دستگاه وجود دارد. در صورتی که این برد خراب شود عملکرد دستگاه طبق برنامه پیش نرفته و یا به طور کل دستگاه روشن نمی‌ شود.

مشکلاتی در رابطه با سیم کشی کولر گازی

سیم کشی‌ های کولر گازی نیز می‌ توانند مشکلات متعددی را برای این سیستم به وجود آورند. به طور مثال اگر کولر به صورت خود به خود روشن و یا خاموش شود، ممکن است مشکلی در سیم کشی کولر به وجود آمده باشد. در صورتی که مشکلی برای سیم‌ ها به وجود آمده باشد، تعمیرکار باید سیم‌ ها را تعویض کند. نکته مهمی که در رابطه با سیم‌ های کولر گازی وجود دارد این است که سیم‌ های استفاده شده باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند زیرا در صورت استفاده از سیم‌ های بی کیفیت امکان آتش سوزی کولر گازی نیز وجود دارد.

آب‌ ریزی کولر گازی

از دیگر مشکلات شایعی که برای کولر گازی به وجود می‌ آید، سر ریز شدن آب از پنل داخلی کولر است. زمانی این اتفاق می‌ افتد که راه آب خروجی کولر مسدود شده است و نیازمند رفع این مشکل به کمک سرویس کولر گازی خواهید بود. البته ممکن است دلیل این امر به مشکلات دیگری چون خرابی پمپ تخلیه، کثیف بودن فیلتر و … در رابطه با کولر گازی مربوط باشد از این رو نیاز است تعمیرکار به دقت کولر گازی را بررسی کرده تا منشا مشکل به وجود آمده را پیدا کند.

 نشستن برفک بر روی لوله‌ های کولر گازی

اگر گاز مبرد به اندازه کافی خنک نباشد، برفک بر روی لوله‌ ها و پره‌ های کولر گازی خواهد نشست. برای رفع این مشکل تعمیرکار باید گاز مبرد را دوباره تنظیم کند تا از یخ زدن و تشکیل برفک جلوگیری کند.

ساطع شدن بوی بد از کولر گازی

اگر سیستم تخلیه رطوبت در کولر گازی به خوبی کار نکند، آب بوی بدی گرفته و زمانی که کولر را روشن می‌ کنید، این بوی بد کل محیط را فرا می‌ گیرد. برای رفع این مشکل لازم است مسیر خروجی کولر گازی تمیز شود. بهتر است تمیز کردن مسیر خروجی را به دست فردی حرفه‌ ای در زمینه تعمیر کولر گازی بسپارید زیرا فردی که در زمینه تعمیر کولر گازی تجربه نداشته باشد، حتی ساده‌ ترین کارها را هم می‌ تواند اشتباه انجام دهد و مشکلات بزرگ‌ تری را برای کولر گازی به وجود بیاورد.

لرزش کولر گازی به همراه صداهای غیر معمول

ممکن است کولر گازی صداهای غیر معمولی بدهد که این صدای ناهنجار می‌ تواند مرتبط به یکی از یونیت‌ های داخلی یا خارجی کولر گازی باشد. در کنار به وجود آمدن این صدا، لرزش بسیاری از کولر گازی را نیز مشاهده خواهید کرد. به جز مورد گفته شده این اشکال می‌ تواند به دلیل لق شدن پایه‌ های کمپرسور یا هر دلیل دیگری باشد، در نتیجه در صورت مشاهده لرزش و صداهای غیرطبیعی لازم است به سرعت با تعمیرکاری تماس حاصل فرمایید.

چرا باید تعمیر و نصب کولر گازی در پونک را به دست تعمیرکاران کهربا تهویه بسپاریم؟

استفاده از تعمیرکاران با تجربه

در رابطه با تعمیر وسایل الکترونیکی مانند کولر گازی، هیچ چیز اندازه تجربه برای یک تعمیرکار مفید نخواهد بود. تعمیرکاران کهربا تهویه دارای سال‌ ها تجربه در زمینه نصب و تعمیر کولر گازی هستند و آموزش‌ های لازم برای تعمیر و نصب کولر گازی از برندهای مختلف را دیده‌ اند، در نتیجه می‌ توانند به راحتی مشکل به وجود آمده برای کولر گازی شما را حل کنند.

ارائه گارانتی پس از تعمیر به مشتری

گارانتی‌ پس از تمام شدن تعمیرات در اختیار مشتری قرار می‌ گیرد تا نشان از تعمیر اصولی و استفاده از لوازم جانبی اصلی کولر گازی باشد.

ارائه زمان‌ بندی برای سرویس‌ دهی

از آن جایی که سرویس دوره‌ ای کولر گازی از اهمیت بالایی برای کولرهای گازی برخوردار است، تعمیرکاران کهربا تهویه برنامه زمان بندی شده خاصی را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند تا مشتریان بدانند در چه زمان از سال نیازمند مراجعه به تعمیرکار برای سرویس دوره‌ ای کولر گازی خواهند بود.

قیمت مناسب

تعمیرکاران کهربا تهویه در رابطه با دستمزد خود برای تعمیرات کولر گازی قیمتی منصفانه را اعلام می‌ کنند تا مشتریان در رابطه با مسائل مالی نیز دچار مشکل نشوند. گفتنی است این هزینه از طرف خود کهربا تهویه تصویب شده و تمامی تعمیرکاران برای تعمیر هر بخش از کولر گازی، مبلغ مشخصی را دریافت می‌ کنند.
اگر در سمت غرب تهران ساکن هستید و برای سیستم کولر گازی خانه، فروشگاه یا شرکت تان مشکلی به وجود آمده است، می‌توانید از تعمیرکاران کهربا تهویه در این زمینه کمک بگیرید. کهربا تهویه با سال‌ ها تجربه در زمینه تعمیر و نصب کولر گازی و همچنین خدمات مربوط به سیستم های سرمایشی در پونک معروف بوده، در نتیجه بسیاری از افراد تعمیر و نصب این سیستم را به دست تعمیرکاران با تجربه کهربا تهویه می‌ سپارند. همچنین در صورتی که به سرویس دوره‌ ای کولر گازی نیاز داشته باشید، در این مورد نیز می‌ توانید به خوبی به تعمیرکاران کهربه تهویه اطمینان نمایید تا در پایان، تعمیر، نصب و یا سرویس دوره‌ ای با کیفیتی را تحویل بگیرید.