تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

استفاده از پکیج برای گرمایش این روزها قطعا یکی از انتخاب‌ های اقتصادی و مناسب برای همه است. همین باعث تقاضای بیشتر مشتریان برای این محصولات و از سوی دیگر افزایش تولید پکیج توسط برندهای مختلف شده است. برند ایرانی ایران رادیاتور یکی از تولیدکنندگان معروف و با سابقه در این عرصه است و توانسته بخش قابل توجهی از بازار ایران را به دست بگیرد. البته این محصولات نیز در گذر زمان و تحت شرایط مختلف ممکن است دچار اختلال شوند، به همین دلیل بهتر است با روند تعمیر پکیج ایران رادیاتور بیشتر آشنا شوید. در ادامه این مطلب متخصصین ما از سایت کهربا تهویه، ارائه دهنده خدمات تعمیر پکیج در غرب تهران، اطلاعات و تجربیات خود را در این زمینه با شما در میان می‌ گذارند تا برای تعمیر پکیج بدانید چه کارهایی باید انجام دهید.

 

تعمیر برای انواع مدل‌ های پکیج ایران رادیاتور

از آنجایی که روند تعمیر پکیج ایران رادیاتور برای مدل‌ های مختلف این محصولات روند متفاوتی دارد، باید مدل پکیج خود را بشناسید و در زمان خرابی آن با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‌ دهیم عمل کنید. همچنین مراحل عیب یابی این محصولات متفاوت است و شناخت بهتر این محصولات کمک می‌ کند تا بتوانید در شرایط اضطراری اقدامات منطقی و عاقلانه داشته باشید. مدل‌ های مختلف پکیج‌ های ایران رادیاتور عبارتند از:

  • مدل BM
  • مدل ocE
  • مدل L
  • مدل K
  • مدل M
  • مدل E

همچنین باید به یاد داشته باشید که برای تشخیص پکیج‌ های فن دار و بدون فن نیز از پسوندهایی استفاده می‌ شود، به این صورت که پسوند CF برای محصولات بدون فن و پسوند FF برای انواع پکیج‌ های فن دار ایران رادیاتور به کار می رود.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

یکی از مراحل اصلی برای تعمیر پکیج، عیب یابی این تجهیزات است. برای عیب یابی محصولات ایران رادیاتور باید به خطاهایی (ارورها) که پکیج نشان می‌ دهد، توجه کنید. پس از این که ارور تشخیص داده شد و روند عیب یابی به اتمام رسید، می‌ توانید سراغ تعمیر پکیج ایران رادیاتور بروید. از آنجایی که خطاها در مدل‌ های مختلف این محصولات به شکل‌ های گوناگونی نمایش داده می‌ شوند، در بخش‌ های بعدی مدل‌ های مختلف پکیج ایران رادیاتور که تشابه بیشتری با هم دارند را در دو دسته بندی مختلف قرار داده و روند تعمیر پکیج را در آنها با دقت بیشتری مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل های Eco, MB, E, M

خطاها یا ارورهایی که در زمان بروز مشکلات گوناگون در این محصولات نمایش داده می‌ شود عبارتند از:

  • در صورتی که نمایشگر ارورهای 70، 60، 50 را نشان داد، احتمال مشکل بوجود آمده به دلیل اختلال در سنسور ان تی سی است و باید این قطعه را تعویض کنید.
  • ارور 40 و 80 مربوط به اختلالات بوجود آمده در سیستم دودکش پکیج است. در صورت بروز این مشکل باید حتما مسیر خروجی دود و سایر قسمت‌ های مربوطه را مورد بررسی قرار دهید و عیوب احتمالی را برطرف نمایید تا خطراتی مانند گازگرفتگی را دفع کنید.
  • روشن شدن چراغ 30 در پکیج ایران رادیاتور نشان دهنده احتمال قطع ارتباط با برد اصلی یا قطعی سیم‌ های پکیج است که باید توسط تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای مورد تعمیر قرار بگیرد.
  • روشن شدن چراغ‌ های 40، 60، 80 با هم این موضوع را به ما نشان می‌ دهد که سیستم پِرِشِر (فشار) خراب شده و کار نمی‌ کند، اما فن روشن است.
  • روشن شدن چراغ‌ های 40، 60، 70 نشان دهنده این است که فن کارایی خود را از دست داده، اما پرشر سوئیچ همچنان روشن است. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور دارای این ارورها باید فن را تعویض نمایید.
  • نمایش ارور 70 به ما نشان می‌ دهد که دمای مدار مورد نظر بیش از حد افزایش پیدا کرده است. مقدار این افزایش معمولا کمتر از 105 درجه سانتی گراد و از 89 درجه سانتیگراد بیشتر است.
  • خطای 80 نشان دهنده خرابی پمپ و یا شعله است. در چنین شرایطی پرشر سوئیچ نمی تواند تشخیص دهد که دمای پکیج به 105 درجه رسیده است.
  • ارورهای 80 و 70 مواردی مانند قطعی گاز، روشن نشدن شعله پکیج، خرابی سیستم جرقه و… را به ما نشان می دهد و برای تعمیر پکیج دارای این ارور باید سراغ تعمیرکاران متخصص رفت.
  • ارور 40 و 70 به ما نشان می‌ دهد که پرشر سوئیچ خراب شده یا فشار آب کمتر از حد مجاز است.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل های K و L

  • ارور E10 نشان دهنده وجود مشکل در بخش دودکش است و باید هرچه سریعتر این قسمت را مورد بررسی قرار دهید تا دچار گاز گرفتگی و سایر خطرات مشابه نشوید.
  • ارور E88 زمانی نشان داده می‌ شود که پکیج ایران رادیاتور بیش از حد گرم شده باشد.
  • ارور‌های E12, E39 , E99 نشان دهنده از کار افتادن برد پکیج هستند.
  • ارور E2 نشان دهنده از کار افتادن شعله است.
  • ارور E1 نشان دهنده کم شدن فشار آب یا خرابی پرشر سوئیچ است و برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور که دچار این مشکل شده باید پرشر سوئیچ تعویض یا تعمیر گردد.
  • ارور E81 نشان دهنده خرابی شعله و خرابی پمپ می‌ باشد و در اصل به ما اعلام می‌ کند که دمای پکیج 105 درجه سانتیگراد شده است. در چنین مواردی معمولا برای تعمیر پکیج، اقدام به رسوب گیری آن می‌ کنند.
  • ارور E42 نشان می‌ دهد که مدار پکیج باز شده (قطع شده) و باید تعویض شود.
  • ارور E51 نشان می‌دهد که پرشر از کار افتاده، ولی فن به کار خود ادامه می‌ دهد.
  • ارور E50 بالعکس مورد بالا، این خطا به ما نشان می‌ دهد که فن از کار افتاده و پرشر به کار خود ادامه می‌ دهد.

آشنایی با فرایند تعمیر پکیج ایران رادیاتور

بسیاری از مشتریان بر این باورند که شناخت عیوب احتمالی این محصولات و تمامی خطاها باعث می‌ شود که خودشان بتوانند روند تعمیر پکیج را طی کنند. اما تجربه نشان داده که هر اقدام خودسرانه و ناآگاهانه باعث می شود آسیب بیشتری به قسمت‌ های دیگر پکیج برسد و به این صورت با مشکلات زیادی مواجه شوید. استفاده از خدمات شرکت‌ های معتبری که در زمینه ارائه سرویس دهی‌ ها و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور فعالیت دارند کمک می‌ کند که بتوانید مشکلات بوجود آمده را به شکل اصولی حل کنید. متخصصین ما در کهربا تهویه آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج غرب تهران و سایر بخش‌ های پایتخت هستند. علاوه بر تعمیر پکیج، برای دریافت خدمات مربوط به سرویس‌ های دوره ای می‌ توانید از خدمات کهربا تهویه نیز استفاده کنید. در نظر داشته باشید که انجام سرویس‌ های دوره ای به صورت منظم و دقیق باعث می‌ شود تا از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری شود و به این صورت عمر مفید پکیج ایران رادیاتور افزایش خواهد یافت.

قیمت تعمیر پکیج ایران رادیاتور

بسته به نوع مشکل بوجود آمده، هزینه تعمیر پکیج نیز می‌ تواند متفاوت باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که در بسیاری از موارد برای تعمیر پکیج، نیاز به تعویض قطعات خواهید داشت. در این میان قطعات یدکی با کیفیت و کارایی مناسب، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. پیشنهاد ما در این زمینه به شما این است که در زمان انتخاب شرکت یا فرد تعمیرکار، حتما کیفیت را در اولویت قرار دهید. این کار باعث می‌ شود که تا حد زیادی از آسیب رسیدن به قسمت‌های مختلف جلوگیری شود و از طرفی عمر مفید پکیج شما افزایش پیدا کند. در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر برای تعمیر پکیج غرب تهران، خدمات سرویس در محل و هزینه‌ های مختلف می‌ توانید با متخصصین ما در کهربا تهویه تماس بگیرید و سوالات خود را با آنها در میان بگذارید.