نمایندگی تعمیر پکیج

تعمیر پکیج دیواری

سیستم‌ های گرمایشی مختلفی برای گرم نمودن محیط خانه و یا آب مورد نیاز برای شستشو و حمام استفاده می‌ شوند که پکیج یکی از بهترین آنها است. تعمیر پکیج نیز مانند تعمیر دیگر وسایل و تجهیزات منزل نیازمند عیب یابی اولیه می‌ باشد که در صورت بروز مشکلات جدی باید به کارشناسان و تعمیرکاران متخصص در این زمینه مراجعه کنید. اگر پکیج شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد، پیشنهاد می‌ کنیم این مقاله از کهربا تهویه را تا انتها مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر پکیج

مشکلات متداول پکیج

پکیج‌ ها مانند سایر دستگاه‌ ها ممکن است در اثر عوامل مختلفی مانند تمام شدن عمر مصرفی قطعات، رسوب گرفتن و … دچار معایبی شوند و به درستی عمل نکنند. قبل از تعمیر پکیج دیواری نیاز است تا عیب یابی انجام شود و پس از مشخص شدن مشکل برای برطرف کردن آن اقدام گردد.

انفجاری روشن شدن پکیج

یکی از مشکلاتی که برای پکیج‌ ها در زمانی که میزان گاز ورودی نوسان داشته باشد رخ می‌ دهد، انفجاری روشن شدن شعله آنها است. برای برطرف کردن این عیب در ابتدا ورودی گاز را بررسی و در صورت نیاز تنظیم مجدد نمایید. اگر ایراد از ورودی گاز نباشد ممکن است الکترود جرقه زن پکیج دچار مشکل شده باشد، که در این صورت باید برای تعمیر پکیج به کارشناسان و تعمیرکاران متخصص مراجعه کنید.

کاهش فشار پکیج

کاهش فشار از مشکلاتی است که می‌ تواند بر روی سایر بخش‌ های پکیج نیز تاثیرات منفی بگذارد. افت فشار پکیج معمولا در اثر خرابی شیر اطمینان، نشتی دریچه اتوماتیک تخلیه هوا، نشتی رادیاتور و خرابی گیج فشار رخ می‌ دهد.

نشتی آب پکیج

از دیگر مشکلات رایج در پکیج نشتی آب است. در زمان بروز، این عیب باید سریعا برطرف گردد تا منجر به مشکلات بدتری نشود. به عنوان مثال اگر آب به برد کنترلی پکیج راه یابد ممکن است حتی مجبور به تعویض کامل پکیج شوید. وجود ترک و شکاف در مبدل حرارتی، خرابی پمپ آب، خرابی لوله‌ ها و اتصالات آب و خرابی شیر اطمینان از مهمترین دلایل بروز نشتی پکیج به شمار می‌ روند. در صورت بروز این مشکل برای تعمیر پکیج جنرال و یا برندهای دیگر می‌ توانید به مجموعه کهربا تهویه مراجعه کنید.

روشن نشدن پکیج

از متداول‌ ترین عیب‌هایی که می‌ تواند برای پکیج رخ دهد، می‌توان به روشن نشدن آن اشاره کرد. اگر پکیج شما روشن نمی‌شود ممکن است لوله‌ ها به وسیله هوا و رسوبات گرفته شده باشند و یا فشار آب تنظیم نباشد. همچنین بالا رفتن بیش از حد دمای آب، خرابی مشعل و شمعک، نرسیدن گاز و بروز مشکل در اتصالات برقی پکیج از دیگر عوامل موثر در روشن نشدن این دستگاه محسوب می‌ شوند.

انتشار بوی گاز یا بوی سوختگی از پکیج

یکی از عیب‌ ها و مواردی که باید خیلی جدی بگیرید نشتی گاز می‌ باشد. اگر در اطراف دستگاه خود بوی گاز و یا سوختگی استشمام نمودید، در ابتدا ورودی گاز را بسته و سپس سریعا با متخصصان و تعمیرکاران مجرب پکیج دیواری تماس بگیرید تا در اسرع وقت این مشکل را رفع کنند. شما می‌ توانید برای تعمیر پکیج بوتان یا سایر برندها از خدمات مجموعه کهربا تهویه بهره بگیرید. این مجموعه از تعمیرکاران ماهر و کارشناسان خوبی برخوردار است.

سرد و گرم شدن آب پکیج

سرد و گرم شدن آب پکیج یکی از مشکلات رایج پکیج‌ دیواری به شمار می‌ رود که در اثر عواملی همچون نوسان فشار آب، خرابی پمپ، معیوب بودن سنسورها یا جرم گرفتن مبدل و خرابی فلومتر اتفاق می‌ افتد. در صورت بروز این مشکل در ابتدا باید عیب یابی صورت بگیرد و متناسب با آن تعمیرات لازم انجام شود.

خاموش شدن ناگهانی پکیج

خاموشی ناگهانی پکیج ممکن است در اثر افت فشار، خرابی پمپ، معیوب بودن ترموستات، بسته بودن شیرهای آب، کمبود و یا قطع شدن گاز رخ دهد. پکیج‌ های دیواری از سنسورها و سوئیچ‌ های مخصوصی برای حفظ ایمنی برخوردارند که در صورت بروز مشکلات مختلف این سوئیچ ها عمل کرده و دستگاه را خاموش می‌ کنند.

تماس با کارشناسان کهربا تهویه:
09199149614
09354645533

شرکت کهربا تهویه با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تعمیر و نگهداری کلیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ ای از تجربه و دانش دست یافته است و قصد دارد جهت کسب رضایت و اعتماد مردم خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات کلیه سیستم های گرمایشی و سرمایشی در تهران را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

سوالات رایج درباره تعمیر پکیج دیواری

چرا پکیج آب را خیلی داغ می کند؟

در صورتی که ترموستات پکیج مشکل داشته باشد، ممکن است آب خروجی از دمای بسیار بالایی برخوردار شود. ترموستات اگر درست عمل نکند، دمای آب را اشتباه تشخیص داده و باعث بالا رفتن آن می‌ شود. برای رفع این مشکل باید ترموستات را تعویض کنید.

چرا پکیج سر و صدا دارد؟

سر و صدای پکیج به دلیل استهلاک پکیج و قطعات آن می‌ باشد. می‌ توانید از سرویس‌ های مختلف دوره‌ ای برای عیب یابی و برطرف کردن این مشکل و دیگر مشکلات پکیج خود استفاده کنید. در زمان سرویس کردن پکیج اگر قطعه‌ ای خراب باشد مشخص شده و تعویض می‌ گردد و دیگر سر و صدایی از دستگاه شنیده نمی‌ شود.

هزینه تعمیر پکیج دیواری چقدر است؟

هزینه تعمیر پکیج با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌ گردد. قیمت تعمیر پکیج به مواردی همچون نوع خرابی، قطعه مورد نظر برای تعمیر یا تعویض، نوع و برند پکیج، مجموعه و شرکت خدماتی تعمیر پکیج و … بستگی دارد. از این رو نمی‌ توان مبلغ مشخصی را تعیین نمود.

چرا پکیج روشن نمی شود؟

عوامل مختلفی مانند افت فشار آب و یا گاز، گرفتگی لوله‌ ها، خرابی مشعل، معیوب بودن شمعک و … از مهمترین دلایل روشن نشدن پکیج دیواری به شمار می‌ روند.

چرا پکیج دیواری شوفاژ را گرم نمی کند؟

یکی از مشکلات رایج در پکیج‌ ها گرم نشدن آب مورد نیاز برای شوفاژها می‌ باشد. از مهمترین دلایل این عیب می‌ توان به گرفتگی لوله‌ ها، عدم گازرسانی مناسب به پکیج، خرابی پمپ، معیوب بودن ترموستات و … اشاره کرد.