تعمیرات کولر گازی کهربا

تعمیر کولرگازی در تهران

کولرگازی دارای دو مؤلفه جداگانه است: کندانسور و اواپراتور. واحد کندانسور معمولاً در خارج از خانه روی یک صفحه بتونی قرار دارد. مانند هر دستگاه دیگر، سیستم های کولرگازی نیز برای ارائه بهینه عملکرد نیاز به سرویس دارند. کولرهای گازی قبل از شروع فصل گرما باید از نظر حرفه ای مورد بازرسی و تنظیم قرار گیرند. روشهای نگهداری خاصی وجود دارد که می توانید دنبال کنید تا سیستم شما در راندمان اوج کار کند.

احتیاط: قبل از انجام هرگونه کار بر روی کولرگازی، اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه سیستم، خاموش است.

بسیاری از مسائل مربوط به کولرگازی را می توان با نوشتن یک لیست عیب یابی ساده برطرف کرد.

  • آیا ترموستات شما زیر دمای اتاق فعلی تنظیم شده است؟
  • آیا سیستم COOL روشن است؟
  • بررسی کنید تا مطمئن شوید فیلتر شما تمیز است، یک فیلتر کثیف یا گرفتگی می تواند جریان هوا را محدود کند.
  • سوئیچ قطع برق سیستم توسط هر واحد (بیرونی و داخلی) بررسی شود.

 

نصب و تعمیر کولرگازی با کهربا تهویه

 

آیا فیلتر کثیف است؟

مهم نیست که کدام سیستم کولرگازی را داشته باشید، یک فیلتر مسدود شده جریان هوا را کاهش می دهد، باعث کاهش کارایی و کاهش توانایی خنک کننده موثر هوا می شود. اگر اخیراً فیلتر موجود در کولرگازی قابل حمل خود را تمیز نکرده اید، حتماً این کار را انجام داده و سپس بطور دوره ای آن را بررسی کنید.

قابل توجه: شما باید حداقل دو بار در سال، قبل از فصول گرما و سرما، فیلترها را شستشو دهید.

کمپرسور ناقص است.

فن کار می کند، اما احساس هوای گرم می کنید زیرا کمپرسور کار نمی کند. کمپرسور یکی از اجزای گران قیمت دستگاه کولرگازی است. در این مورد با تکنسین کولرگازی خود صحبت کنید که آیا جایگزینی مقرون به صرفه تراست یا تعمیر کردن.

 

آیا برروی کولرگازی نور آفتاب است؟

اگر کولرگازی شما در کنار پنجره ای است که در گرمای روز نورمستقیم  خورشید روی آن قرار دارد، برای خنک کردن فضا شما باید بیشتر تلاش کنید. اگر راهی دارید، آن را به یک نقطه سایه دار منتقل کنید. اگر چنین نیست، زیرپرده و پرده های خود را در طول روز بکشید تا نور خورشید را مسدود کرده و از گرم شدن آن در خانه جلوگیری کنید.

سیستم های کولرگازی سر و صدا ایجاد می کنند، از جمله از طرف پنکه و صدای روشن و خاموش شدن کمپرس، این صداها طبیعی است. اما اگر صدای لرزشی را می شنوید، ممکن است به معنای نصب نادرست کولرشما باشد. دستورالعمل های نصب را در دفترچه راهنمای خود بررسی کنید.

توجه کنید که کمپرسور به فضای باز احتیاج دارد برای هوای در گردش، بنابراین اطمینان حاصل کنید که بین کمپرسور و هر گونه کارخانه یا سازه حداقل 2 تا 3 فوت فاصله وجود داشته باشد.

مشکلاتی که ممکن است برای هر کولرگازی پیش آید:

  • کولرگازی روشن نمی شود.
  • صداهای عجیب و غریب یا لرزش هنگام شروع کار یا هنگام کار رخ می دهد.
  • هوای گرم از آنها خارج می شود.
  • فن روشن نمی شود.
  • فن کار می کند، اما کمپرسور کار نمی کند.
  • آب در اطراف کولرگازی میریزد.

در صورت مشاهده این گونه مشکلات کولرگازی را خاموش کرده و با تکنسین تماس بگیرید تا تعمیرات لازم را انجام دهند.

چک سالیانه توسط متخصص را فراموش نکنید.

بازرسی توسط تکنسین  کولرگازی می تواند مشکلات جدی را قبل از وخیم شدن حل کند و شما را از هزینه بیشتر برای تعمیر کولرگازی در امان کند. تکنسین تمام قطعات متحرک را بررسی کرده و در صورت لزوم سیستم را شارژ می کند.

توجه داشته باشید که سرویس کولرگازی حتما باید توسط یک تکنسین متخصص انجام گیرد و کار هر کسی نمی باشد. انجام سرویس کولرگازی توسط یک فرد ناآشنا باعث عواقب بدی می شود که هم برای سلامتی خود فرد خطرناک است و هم برای دستگاه شما، پس بهتر است تا با تعمیرکاران آشنا با این نوع سیستم ها تماس حاصل کنید.

تعمیرگاه مجاز کولرگازی کهربا تهویه

 

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه برای کولرگازی شما

برای داشتن یک کولرگازی خوب بهتر است دفترچه راهنمای خرید خود را با دقت مطالعه کنید و مواردی که لازم است رعایت شود را رعایت کنید. همچنین لازم است سالی یک بار کولرگازی شما توسط تعمیرکار متخصص چک و سرویس شود تا مشکلات ریز به سرعت حل شود. در صورتی که شما مشکلات ریز را حل نکنید باعث خرابی های بیشتر و هزینه تعمیرات بیشتر می شود.

تعمیرات کولرگازی در تهران را به ما بسپارید. شما می توانید 24 ساعت شبانه روز، 7 روز در هفته 365 روز در سال، با پشتیبانی ما تماس مستقیم بگیرید  تا تکنسین سریعاً به خانه شما بیایید. تیم ما از تکنسین های دارای مجوز، آماده ارائه خدمات سریعتر می باشد.

تکنسین های ما درباره ی جدیدترین تکنیک های تعمیر کولرگازی برای طیف گسترده ای از مارک ها و واحدهای پیشرو کولرگازی، آموزش دیده اند.

ما قبل از شروع تعمیرات، تمام گزینه ها و مشکلات سیستم را توضیح می دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید بهترین گزینه برای شما چیست. کارشناسان تعمیر تهویه مطبوع ما دارای مجوز و بیمه هستند. از آنجایی که ما همه مارک های تجهیزات را سرویس و تعمیر می کنیم.