تعمیر کار کولر گازی

تعمیر کولرگازی گری

بررسی مشکلات و تعمیر کولر گازی گری به دلیل محبوبیت این برند در میان مصرف‌کنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد. اهمیت این مبحث زمانی روشن تر می گردد که فردی بخواهد این دستگاه را در فصول گرم سال استفاده نماید ولی کولر گازی GREE  در هنگام فعالیت دچار مشکل یا آسیب شده باشد.

فناوری جدید به کار رفته در کولر گازی گری به شما این امکان را می دهد که از انرژی کمتر و تهویه بهتر منزل استفاده کنید. با این حال راه اندازی این واحد تهویه باید با کمک تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده صورت بگیرد تا سیستم دچار مشکل و آسیب جدی نگردد. با استفاده از سیستم های تهویه گری می‌توانید تا 97 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کنید.

کاهش مصرف انرژی، نصب آسان، اینورتور پیشرفته و عملکرد عالی این سیستم ها باعث می گردد تا استفاده از این سیستم برای شما لذت بخش باشد. این سیستم به طور خودکار می تواند گرما و دمای محیط مورد نظر را کنترل نماید؛ سپس در صورت افزایش دمای محیط شروع به فعالیت می نماید یا دمای فضای مورد نظر را کاهش می دهد.

با توجه به کیفیت بالای کولرگازی گری (GREE)، قطعا این برند در بازار توجه مشتریان بسیار زیادی را به سوی خود جلب نموده است. بنابراین به دلیل محبوبیت بالای این برند در بین مردم بهتر است مشکلات کولر گازی گری و عوامل موثر در خرابی و تعمیر آن بررسی و بیان گردد.

در صورتی که واحد تهویه شما دچار مشکل شود و همچون گذشته عملکرد مناسبی ارائه نکند، بهتر است در مورد مشکلات کولر گازی گری با یک فرد متخصص (کهربا تهویه) مشورت نموده و سپس اقدام به تعمیر آن نمایید.

ویژگی و شاخصه های برتر کولر گازی گری

تهویه مطبوع اینورتر کولر گازی گری با سرعت ثابت و قدرتمند عمل می نماید موجب کاهش شدید انرژی مصرفی می شود. اینورتر هیبریدی به کار رفته در طراحی های جدید سیستم های برودتی  Gree از نوع  G10  می باشد که کارایی و عملکرد سیستم را به بالاتر سطح ممکن ارتقا می دهد. این بدان معنی است که شما و خانواده‌تان می‌توانید از مزایای کنترل بهتر دما، سطوح نویز پایین‌تر و افزایش بهره‌وری انرژی لذت ببرید.

فناوری به کار رفته برای صرفه جویی  انرژی  در این سیستم های سرمایشی با استفاده از ماژول کنترل منبع تغذیه (PSCM) طراحی و ساخته شده است. همچنین کولر های گازی گری در هنگام فعالیت سطح سر و صدای کمتری نسبت به سایر سیستم های تهویه تولید نموده از راندمان و بهره وری بسیار بالایی برخوردار هستند.

کمپانی Gree به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های برودتی و تهویه مطبوع در سراسر جهان می باشد. شرکت Gree  از تخصص و طیف گسترده ای از سیستم های نوآورانه برای طراحی دستگاه های سرمایشی  استفاده می کند.

  • چرخه معکوس (گرمایش و سرمایش)
  • ظرفیت های خنک کننده: 2.5 کیلووات، 3.4 کیلووات، 5.2 کیلووات، 7.1 کیلووات
  • ظرفیت های گرمایش: 3.0 کیلووات، 3.7 کیلووات، 5.6 کیلووات، 7.1 کیلووات
  • توانایی اتصال به وای فای برای کنترل سیستم از راه دور
  • استفاده از فیلترهای با چگالی بالا در جهت ارتقا سلامت هوشمند سیستم و کاهش گرد و غبار
  • 6 سال گارانتی جامع قطعات و کار
  • دارای عملکرد خشک کردن کویل برای جلوگیری از رشد کپک و عوامل بیماری زا
  • مصرف کم انرژی در حالت آماده به کار

تنها بخشی از ویژگی های و تکنولوژی های به کار رفته در سیستم های سرمایشی شرکت گری می باشد که توانسته توجه کاربران بسیار زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جلب نماید.

محدوده Hyper از Gree دارای فیلترهای با چگالی بالا برای فیلتر گرد و غبار و گرده است. این سیستم ها همچنین دارای فیلترهای فوتوکاتالیستی کوچک هستند که آلاینده های آلی را اکسید و تجزیه می کنند و به کاهش باکتری ها، ویروس ها و بوهای نامطبوع کمک می کنند. یک عملکرد خشک کردن نیز وجود دارد، که فن را پس از خاموش کردن سیستم اجرا می کند تا اطمینان حاصل شود که کپک ایجاد نمی شود.

عیب یابی و تعمیر کولر گازی گری

برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی گری شرکت  Gree از سیستم کنترل هوشمند استفاده نموده که مشکلات سیستم سرمایشی را به صورت کدهای خطا تعریف می کند. به این ترتیب سیستم  از طریق اینترنت و گوشی  به شما اطلاع می دهد که چه مشکلی در حال حاضر مانع از عملکرد صحیح دستگاه شما شده است. درک معنای کد خطا اولین قدم برای عیب یابی مشکل و تعمیر کولر گازی گری است بنابراین برای راه اندازی مجدد سیستم بهتر است  نمایندگی کولر گازی گری در کرج تماس بگیرید.

کدهای خطا که با E شروع می شوند

E1

این کد خطا نشان می دهد که دستگاه شما تحت فشار  بسیار بالایی که به دلیل کثیفی کویل ها ، خرابی فن ها، شارژ بیش از حد یا معیوب بودن سوئیچ فشار قوی رخ داده است.

برای رفع کد خطای E1، کویل ها و فن های خود را بررسی کنید تا ببینید عاری از آلودگی باشند و درست کار کنند. اگر کویل ها تمیز هستند و فن ها به درستی در حال کار می باشند، باید به یک تکنسین مراجعه نمایید تا  سوئیچ فشار قوی دستگاه و مبرد سیستم را به طور کامل بررسی و تعمیر کولر گازی گری را انجام دهد.

E3

این کد نشتی مایعات و گاز یا محدودیت الکتریکی در سیستم نشان می دهد که باعث کاهش فشار شده و در اثر معیوب بودن فیلتر، فن یا کثیفی اواپراتور اتفاق افتاده است. در این حالت یونیت خارجی را از نظر وجود هرگونه آلودگی بررسی کنید. در غیر این صورت ممکن است نیاز به تعمیر کولر گازی گری بوده و یک بخشی سیستم در حالت نشتی است.

E5

کد خطای E5 نشان می دهد که دستگاه در حالت حفاظت فعلی وارد شده و خطا این زمانی اتفاق می افتد که ولتاژ خط به واحد خیلی زیاد یا ولتاژ تغذیه پایین ناپایدار باشد.

اگر متوجه این کد خطا شدید، نمایندگی گری در فردیس تماس بگیرید تا تکنسین خطوط برقی که به واحد می روند را برای ولتاژ مناسب بررسی نموده و مشکل را حل کند.

E7

این خطا زمانی ظاهر می شود که واحد خارجی و واحد داخلی روی حالت های مختلف و متفاوت تنظیم شده باشند. هنگامی که یک واحد در حالت گرما و یک واحد در حالت خنک کننده تنظیم گردد؛ صفحه نمایش داخلی کولر گازی خطای تداخل حالت E7 را نشان می دهد. برای رفع این کد خطا، هر دو واحد داخلی و خارجی را بررسی کنید. واحدها را به یک حالت یکسان تغییر دهید و مطمئن شوید که تعمیر کولر گازی گری با عملکرد صحیح مطابقت دارد.

خطای E8

اولین کد خطا در لیست عیب یاب Gree AC E8 است که مخفف موتور فن داخلی خراب می باشد و می‌تواند ناشی از عوامل و دلایل متعدد باشد، اما یکی از ساده‌ترین موارد برای رفع آن بررسی سیم کشی و سیم سیگنال واحد داخلی بروید و چراغ LED است.

خطای E13

یکی دیگر از کدهای خطای رایج در تعمیر کولر گازی گری بدین این معنی است که سنسور دمای یونیت خارجی فعال شده و مدار باز است. این کد در کولر گازی اسپلیت Gree رایج است و نتیجه خرابی ترموستات یا محافظ در برابر سرما است. سایر علل احتمالی بروز خطای E13 در کولر گازی گری عبارتند از کمپرسور اگزوز با دمای بالا، یا مشکلات ارتباطی بین واحدهای داخلی و خارجی.هستند.

کدهای خطا که با F شروع می شوند

این کدهای خطا نشان می دهد که یک سنسور آنطور که انتظار می رود کار نمی کند و  تنها راه حل رفع این کدهای خطا، تعویض سنسور خراب توسط یک تکنسین ماهر و مراجعه به خدمات پس از فروش کولر گری  است. هنگامی که یک سنسور خراب می شود، ممکن است بخواهید با نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گری و پشتیبانی فنی Gree تماس بگیرید تا از قطعات اصل برای تعمیر سیستم تهویه خود استفاده نماید.

F1  نقص سنسور محیط داخلی

F2 نقص سنسور تبخیر داخلی

F3نقص سنسور محیط در فضای باز

F4نقص سنسور لوله در فضای باز

F5 نقص سنسور اگزوز

خطای F6

خطای F6 در Gree AC نشانه مشکل سیستم موتور کمپرسور موجود در فضای باز است که در اثر عدم چرخش صحیح پره های فن و نصب غیر استاندار موتور PG ایجاد می شود. به همین خاطر آزمایش و بررسی مقاومت ترمیستورها برای تعیین علت این خطا ضروری است.

این کد خطا به این معنی است که دستگاه مشکل دارد. و تجهیزات برای بهره مندی از  ظرفیت خود دچار نقص شده است. اگر می خواهید دما را روی 78 درجه فارنهایت تنظیم کنید؛ بررسی این تنظیمات برای اکثر خانه ها حیاتی است. برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش دما می توانید به طور مکرر از کولر گازی خود استفاده کنید، به شرطی که به این خطا بی توجه نباشید.

 

کدهای خطا که با H شروع می شوند

H1

دستگاه وارد حالت یخ زدایی شده است. این زمانی اتفاق می‌افتد که سنسور کنترل مبدل حرارتی خارجی فعال شده و تزریق حرارت به واحد داخلی را خاموش می‌کند. گرما به واحد بیرونی منتقل می شود تا یخ زدایی شود.

اگر حالت یخ زدایی به درستی کار کند، این کد خطا می تواند خود به خود برطرف شود. می توانید واحد بیرونی را بررسی کنید تا ببینید آیا این فرآیند کار می کند یا خیر. در غیر این صورت، ممکن است واحد شما با سنسور کنترل یا مبدل حرارتی مشکل داشته باشد که به یک تکنسین مجرب نیاز دارد.

H5

این  خطا نشان می دهد که ماژول برق هوشمند وارد حالت حفاظت شده و مربوط به سنسورهایی هست که ولتاژ بیش از حد و همچنین مسائل مربوط به دمای بیش از حد و اتصال کوتاه را کنترل می کند. بنابراین شما برای حل این مشکل باید به نمایندگی کولر گازی گری مراجعه نمایید.

سایر کدهای خطا

این کدهای خطا شامل بازدید از سرویس برای و مشکلات مربوط به سخت افزار و اتصالات الکتریکی واحد بیرونی یا داخلی است

C5  یک مشکل در جامپر وجود دارد که ذر طی آن تخته داخلی باید تعویض شود و جامپر از تخته قدیمی به تخته جدید منتقل شود.

U3 دستگاه افت ولتاژ را در باس بار DC تشخیص داده و  تکنسین باید خط را بررسی کند  تا مطمئن شود ولتاژ خط پایدار و در محدوده است.

L9واحد در حالت حفاظت از برق است که به دلیل افزایش ولتاژ برق یا صاعقه رخ می دهد.

کلام آخر

تکنسین های مجرب به طور خستگی ناپذیر در جهت سرویس تعمیر کولر گازی گری تلاش می کنند تا بتوانند  عملکرد این سیستم ها را بهبود بخشند.  نصب سریع و ارائه تعمیرات تحت ضمانت و خدمات پس از فروش در نمایندگی گری در فردیس در هزینه های پرداختی شما صرفه جویی می کند. بنابراین برای سرویس، تعمیر و رفع مشکلات کولر گازی گری منزل و محل کار خود بهتر است به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید. کهربا تهویه نمایندگی کولر گازی گری در اسلامشهر نیز می باشد.

تعمیر کولرگازی در کرج، شهریار و حومه تهران را به مابسپارید.

 

سوالات متداول

آیا Gree یک برند کولر گازی خوب است؟

از سال 2005، Gree یکی از پیشتازان فروش سیستم تهویه مطبوع مسکونی در سراسر جهان بوده است. نام این برند ب در سراسر آسیا، آمریکای شمالی، اروپا و روسیه پیچیده است. تمام اجزای کلیدی مانند کمپرسورها و موتورهای فن به طور کامل از قبل تست شده اند تا از کیفیت در سطح جهانی اطمینان حاصل شود.

هر چند وقت یکبار تمیز کردن و تعویض فیلتر و تعمیر کولرگازی گری نیاز است؟

بهتر است حداقل سالی یک بار کولر گازی خود را سرویس کنید. این کار باعث می شود فیلتر کولر گازی شما مسدود نشود. اگر متوجه کاهش راندمان سیستم خود شوید، ممکن است نیاز به تعویض فیلتر باشد که به کاهش مصرف انرژی تا 15٪ کمک می کند.
خدمات پس از فروش کولر گری شامل چه مواردی است
بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان از سیستم های تهویه برند گری استفاده می کنند که آمار گواهی بر تخصص و تجربه این برند در ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش بسیار عالی عمل نموده است.
6 سال گارانتی تمام سیستم‌های Gree
قیمت مقرون به صرفه

نمایندگی کولر گازی گری چگونه می تواند به شما کمک کند؟

نمایندگی کولر گازی گری با ارائه خدمات از فروش و نصب طیف گسترده ای از سیستم های سرمایشی برند گری می تواند با سرویس و تعمیرات سیستم های بروتی شما موجب افزایش و بهبود عملکرد سیستم شوند.