سرویس کولر گازی در تهران

خدمات پس از فروش کولرگازی جنرال

خدمات پس از فروش کولرگازی جنرال

کولرهای گازی که بسیار کوچک هستند برای خنک کردن یک اتاق مناسب می باشد. یک کولر گازی پر سر و صدا می تواند آزار دهنده باشد، اما کولر گازی جنرال یکی از برندهای قدیمی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی است و شما در هنگام استفاده به هیچ عنوان احساس صدای اضافه نخواهید کرد. کولر گازی آرام یک ویژگی مهم است و یکی از کلیدهای لذت بردن از کولر در هوای گرم می باشد.

 

خدمات پس از فروش کولر گازی جنرال

 

همچنین مصرف برق نیز در کولرهای گازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که می توان گفت یکی از کم مصرف ترین برندهای بازار جنرال می باشد که مصرف A و + را دارا می باشند. کم مصرف بودن کولر گازی نه تنها برای شما مفید است بلکه از مصرف بی رویه برق جلوگیری می کند.

انرژی برای آیندگان ما بسیار با ارزش است.

ما اندازه کولر گازی خود را با توجه به فضای محیطی که تصمیم به خنک کردن آن را داریم انتخاب می کنیم. برای مثال برای فضاهای کوچک مانند یک اتاق نیاز به یک کولرگازی کوچک دارید. اما برای فضاهای بزرگ بهتر است از کولر گازی بزرگ استفاده کنید و در مواردی از دو کولر گازی استفاده کنید.

خدمات حمل و نقل فراتر از انتظارات شما

نیازهای مشتری در ابتدای کار ما مشخص است. فرایندهای نگهداری جامع و بسیار کارآمد بدان معنی است که تمامی تجهیزات شما در سطح عملکرد اوج خود کار می کنند. در صورت لزوم ، می توانید برای جلوگیری از خرابی طولانی، با خدمات پس از فروش کولر گازی جنرال تماس بگیرید و به سرعت سیستم خود را احیا کنید.

تخصص و مشاوره

جنرال دارای تیمی باتجربه، شبکه گسترده ای از شعب، لجستیک درجه بالا و سیستم های اطلاعاتی قدرتمند است. این منابع پیشرو در صنعت گرد هم آمده اند تا بتوانند بهترین خدمات را در بالاترین سطح ارائه دهند. متخصصان شرکت جنرال به شما کمک می کنند تعادل مناسب بین افزایش بهره وری انرژی و حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود را پیدا کنید. با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد که تصمیم بگیرید گزینه مناسب شما چیست یا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید. بدون شک یک سیستم کولر گازی خوب، شما را در بهار و تابستان به آرامش می رساند.

کولر گازی های جنرال جدید با عایق بندی بهتر و دستورالعمل های واضح تری ارائه شده است که به شما اطمینان می دهد یک مهر و موم خوب در اطراف واحد داشته باشید و نشتی را به حداقل برسانید.

برای آن که بتوانید بهترین استفاده را از کولرهای گازی داشته باشید بررسی کنید که در کدام قسمت معقول تر است که نصب شود. مکان درست را برای نصب کولر انتخاب کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. کارشناسان ما در این زمینه نیز شما را همراهی خواهند کرد.

اطمینان حاصل کنید که به راحتی می توانید برای تمیز کردن به فیلتر دسترسی پیدا کنید، کاری که مرتباً انجام می دهید تا دستگاه به بهترین نحو کار خود را انجام دهد. برای اکثر خانه ها، کولر گازی  اسپلیت چرخه معکوس بهترین گزینه خواهد بود.

یکی از ویژگی های این کولرها گرفتن رطوبت می باشد. در کل روز ممکن است در اثر حمام یا لباس های شسته شده رطوبت اتاق زیاد شود. این دستگاه قابلیت این را دارد که رطوبت فضای محیط را دریافت کند و هوایی مطبوع را در محیط به وجود بیاورد. برعکس کولرهای آبی که به شدت رطوبت محیط را بیشتر می کنند کولرهای گازی رطوبت را از بین می برند. به همین دلیل در شهرهایی که هوای رطوبتی دارند استفاده از کولرهای گازی مرسوم تر می باشد. مانند شمال و جنوب کشور که مجاور دریا می باشند.

برخی از کولرهای گازی هوشمند شده اند و به شما این امکان را می دهند آنها را از موبایل خود کنترل و تنظیم کنید.

هنگام خرید کولر گازی به کارت گارانتی و ضمانت آن توجه کنید. کولر گازی جنرال شرکتی دارای ضمانت می باشد.

یک ویژگی خاص

یک عملکرد کولر گازی را قادر می سازد تا دو ساعت اول به طور خودکار  خنک کند و سپس 5 ساعت دیگر ثابت نگه داشته و پس از آن خاموش شود. این ویژگی هم در مصرف شبانه روز صرفه جویی در مصرف انرژی و هم باعث راحتی می شود.

رضایت مشتری یکی از اولویتهای مطلق ما است.

به همین دلیل است که ما حتی پس از فروش کالایی به آنها، اطمینان اصالت و پشتیبانی پس از فروش می دهیم. با پشتیبانی یک شبکه خدمات سراسری، با پرسنل بسیار ماهر، می توانیم در هر زمان و هر مکان با پشتیبانی بهینه در اختیار مشتریان خود قرار گیریم.

نصب سریع و آسان

فقط از جعبه باز کنید، با یک پلاگین و عملیات پخش می توانند صرفه جویی قابل توجهی را در زمان و هزینه داشته باشید زیرا نیازی به نصب حرفه ای نیست.