شماره تعمیرکار کولر گازی

شماره تلفن تعمیرکار کولر گازی

5/5 - (1 امتیاز)

شماره تلفن تعمیرات کولر گازی یکی از مواردی است که همواره در دسترس می باشد. شما می توانید برای تعمیر کولر گازی در کرج با این شماره تماس گرفته و با سرعت زیادی از خدمات مورد نیازتان بهره مند شوید. همانطور که می دانید فرایند تعمیرات کولر گازی بسیار تخصصی و حرفه ای است. برای انجام این کار لازم است به افراد مجرب مراجعه کنید.

تعمیر کولرگازی در تهران

با نزدیک شدن به فصل گرما معمولا تعمیر کولر گازی یک امر بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است. لازم است پیش از رسیدن فصل گرما کولرهای گازی را راه اندازی کنید. در صورتی که مشکلی برای کولر پیش آمده باشد می توانید به تعمیرکار کولر گازی مراجعه کنید و هر چه سریعتر این مشکلات را برطرف کنید. معمولا کولرهای گازی دارای مشکلات رایجی هستند که این مشکلات شامل:

  • روشن نشدن کولر گازی
  • یخ زدن کولر گازی
  • خاموش شدن کولر گازی
  • آب دادن کولر گازی
  • خنک نکردن کولر گازی
  • صدا دادن کولر گازی

می باشد در صورت بروز هر کدام از این اشکالات لازم است به تعمیرکار مجرب در زمینه کولرهای گازی مراجعه کنید و مشکل مورد نظر را مرتفع نمایید.

خدمات کولر گازی

سرویس یا خدمات کولر گازی معمولا در محل انجام می شود. در صورتی که به سرویس کولر گازی بی توجه باشید و بدون توجه آن را روشن کنید مطمئنا مشکلات زیادی را تجربه خواهید کرد. اما همیشه این سوال وجود دارد که خدمات کولر گازی شامل چه مواردی می شود. همانطور که می دانید این موارد متعدد می باشد و در این جا به بررسی برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

در صورتی که راه اندازی و نصب کولر گازی شما به درستی انجام نگرفته باشد این امر باعث می شود که درصد خراب شدن کولر شما افزایش پیدا کند. بنابراین لازم است در اولین مرحله نسبت به نصب صحیح و اصولی آن اقدامات لازم را انجام دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که کولر مورد نظرتان را با توجه به متراژ فضا انتخاب کنید. یک کولر معیوب نه تنها نمی تواند عملکرد درستی داشته باشد بلکه می تواند همه انرژی را که لازمه صرف تنظیم هوا و مطبوع کردن محیط کند را به هدر خواهد داد. برای تشخیص عیب یابی کولرها نیاز به مهارت زیادی خواهید داشت. بنابراین بهتر است این فرایند توسط یک تکنسین حرفه ای و خبره انجام شود. فراموش نکنید که ساختار کولرهای گازی بسیار پیچیده است بنابراین در صورت مشاهده مشکل خودتان اقدام نکنید.

تلفن تعمیرکار کولر گازی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که دارندگان کولرهای گازی تجربه می کنند این است که چرا کولر باد گرم تولید می کند. این اتفاق به سه علت روی می دهد. اولیل دلیل این است که امکان دارد گاز کمپرسور دستگاه احتیاج به شارژ داشته باشد بنابراین باید اقدام به شارژ گاز کولر خود کنید. برای انجام این کار می توانید از تعمیر کولر گازی اسلامشهر کمک بگیرید.

دومین دلیل این است که باید برای سرویس کردن کولر گازی خود را بر اساس یک برنامه منظم و از پیش تعیین شده اقدام کنید. سومین مشکلی که ممکن است برای کولرهای گازی به وجود بیاید گرفتگی فیلتر هوا در درون دستگاه ها است. امکان دارد فیلتر هوای کولر گازی شما پر از گرد و غبار شده باشد و مسیر عبور هوا در آن مسدود شده باشد.

تعمیر کولر گازی در فردیس

تعمیر کولر گازی در فردیس شامل خدمات مختلفی می باشد. کافی است شما با مرکز تعمیرات تماس گرفته تا تکنسین ها بر اساس نوع برند اشکال کولر گازی شما را تشخیص دهند. این خدمات عبارتند از

 

  •     تعمیر برد کولر گازی
  •     تعمیر کمپرسور کولر گازی
  •     تعمیر فن داخلی
  •     تمیز کردن فیلتر کولر گازی
  •     تعمیر و تعویض فیوز اسپیلت
  •     سرویس داکت اسپیلت
  •     تعویض شیر برق کولر گازی
  •     عیب یابی، تعمیر و تست فن کولر گازی
  •     تعویض و نصب خازن کولر گازی
  •     تعمیر موتور کولر گازی

تعمیر کولر گازی پنجره ای از جمله مواردی می باشند که توسط کارشناسان در تعمیر کولر گازی فردیس مرتفع می شوند.

تعمیر کولرگازی در شهریار

همانطور که می دانید کولرهای گازی برای انجام فرایند خنک سازی از یک گاز مبرد استفاده می کنند. این گاز در میان دو یونیت داخلی و خارجی جا به جا می شود و به وسیله فرایندهای میعان و تبخیر که بر روی مبرد انجام می گیرد باعث تغییر دما در محیط می شود. با توجه به اینکه وسایل و ابزارآلات مختلفی در سر راه انجام این عملکرد وجود دارد امکان دارد فرایند خنک سازی با مشکلاتی روبرو بشود. مهمترین و رایج ترین این مشکلات می تواند موارد زیر باشد.

از کار افتادن فن ها: زمانی که فن ها خراب می شوند یا فیلترها گرد و غبار و کثیفی به خود می گیرند و در برخی موارد خراب شدن اواپراتور این مشکل را به وجود می آورد.

برفک زدن: بی شک دلیل اصلی کثیف شدن فیلترها این است که کولر با کمبود گاز مبرد روبرو شده است.

در برخی موارد نیز مشاهده می کنیم که کولر زمانی که به دمای مورد نظر می رسد خاموش نمی شود که این مشکل نیز مربوط به خرابی سنسورها و ترموستات به وجود می آید.

کاهش پرتاب باد: این مشکل امکان دارد بر اثر کثیفی فیلترها و نشت گاز مبرد، خرابی فن، خرابی اواپراتور اتفاق بیفتد.

نشتی آب یکی دیگر از مواردی که باعث می شود در عملکرد کولرهای گازی اشکالاتی روی بدهد. در این مواقع به علت انسداد و گرفتگی مسیر خروجی آب تقطیر شده اتفاق می افتد یا به دلیل خرابی اواپراتور و ناودانی کولرهای گازی این مشکل بروز می کند.

سر و صدای بیش از حد: یکی دیگر از مشکلاتی است که می تواند باعث مراجعه افراد به مراکز تعمیر کولرهای گازی  شود. در این شرایط احتمال دارد که پایه کمپرسورها شل باشد و موجب عدم تعادل در فن ها شود. مهمترین دلایل این مشکل می تواند خرابی فن ها باشد.

روشن نشدن کولر گازی: بی شک یکی از معضلاتی است که ممکن است افراد در هنگام استفاده از این وسیله با آن مواجه شوند. این مشکل می تواند به مواردی مانند خرابی برد الکترونیک، ایرادات ترموستات، خرابی سیم های برق، قطعی برق باشد. البته خرابی سیم برق ممکن است باعث خاموش شدن کولر در حین کار کردن هم شود.

بهترین زمان برای سرویس کولرهای گازی چه زمانی است؟

با توجه به اهمیت سرویس کولرهای گازی این سوال پیش می آید که چه زمانی باید این فرایند را انجام داد. معمولا کولرهای گازی را هر دو سال یکبار سرویس می کنند. اما اگر کولر شما از قابلیت گرمایشی هم برخوردار است لازم است که فرایند سرویس کردن به صورت هر ساله انجام بگیرد. سرویس کردن کولرهای گازی باعث می شود که عمر این دستگاه ها افزایش پیدا کند. زمانی که شما اقدام به سرویس کولرهای گازی می کنید شستشویی که توسط سرویسکار انجام می گیرد باعث می شود که کارایی دستگاه بهبود پیدا کند. در هنگام سرویس کردن کولرهای گازی بقیه اجزا نیز مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت نیاز به تعمیر مشکل آن ها برطرف می شود.

بهترین زمان برای سرویس کردن کولرهای گازی زمانی است که قصد دارید از کولرها استفاده کنید. در صورتی که سرویس های دوره ای کولر باعث می شود که دستگاه شما کمتر به تعمیر نیاز پیدا کند. در صورتی هم که به تعمیر کولر نیاز باشد با توجه به تشخیص به موقع کمترین هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بدانید: بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

خدمات تعمیر کولر در منزل

فرقی ندارد که کولر شما از چه برندی باشد. کافی است با شماره تلفن تعمیرات کولر تماس بگیرید و منتظر بمانید تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محا اعزام شوند. مطمئنا در زمان نیاز به تعمیرات کولر جا به جا کردن و حمل آن یک امر بسیار مشکل می باشد. علاوه بر ایجاد هزینه های اضافه احتمال دارد که کولرها ضربه خورده و دچار آسیب دیدگی هم بشوند. شما می توانید با خدمات کولر در منزل تماس بگیرید و از مزیت های آن بهره مند شوید.

زمانی که مشاهده کردید در عملکرد کولر شما اختلالی پیش آمده است برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات دیگر می توانید به سرعت با شماره تلفن تعمیرات کولر گازی تماس گرفته و از آن ها درخواست کمک نمایید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان خبره در این زمینه با تشخیص به موقع مشکل در مراحل ابتدایی از بروز مشکلات دیگر جلوگیری می کنند. می توانید با تشخیص ایرادات اصلی از تحمیل هزینه های اضافه جلوگیری کنید. لازم است علاوه بر رفع مشکلات در هنگام نصب و راه اندازی کولرهای گازی هم با شماره تلفن تعمیرات کولر گازی تماس بگیرید به این دلیل که اگر نصب و راه اندازی به درستی انجام نگیرد در آینده نزدیک باعث ایجاد مشکلات زیادی خواهد شد. آن ها بهترین محل و روش را برای نصب و راه اندازی کولرهای شما انتخاب می کنند تا در دراز مدت دچار مشکل نشوید. علاوه بر برطرف کردن ایرادات نصب و راه اندازی کولر هم نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. کافی است شماره مورد نظر را بگیرید تا کارشناسان متخصص و حرفه ای هر چه سریعتر به کمک شما بیایند. مراجعه به مراکز تعمیرات معتبر باعث می شود که شما هزینه ها را به صورت استاندارد و با قیمت مناسب پرداخت کنید.