تعمیرات کولر گازی با کهربا تهویه

عیب یابی کولرگازی

برای اینکه اطمینان حاصل کنید که پس از گرم شدن هوا، دستگاه کولر گازی شما سالم است، از متخصصان بخواهید تا دستگاه شما را عیب یابی کنند که رایج ترین مشکلاتی را که در سیستمهای کولر گازی وجود دارد شناسایی کنند.

تعمیر کولر گازی کهربا

آیا فیلتر کثیف است؟

مهم نیست که کدام سیستم کولر گازی را داشته باشید، یک فیلتر مسدود شده جریان هوا را کاهش می دهد و باعث کاهش کارایی و کاهش توانایی خنک کننده موثر هوا می شود. اگر اخیراً فیلتر موجود در کولر گازی قابل حمل خود را تمیز نکرده اید، حتماً این کار را انجام داده و سپس بطور دوره ای آن را بررسی کنید. اگر فیلتر شما فرسوده شده و با تمیز کردن درست نمی شود حتما آن را تعویض کنید.

فقط بخاطر داشته باشید که اگر سیستم شما به طور مداوم در حال کار است و یا حیوان خانگی دارید ، باید بیشتر اوقات فیلترهای خود را تغییر دهید.

آیا افتاب مستقیم روی کولر شما است؟

اگر کولرگازی  شما در پنجره ای است که در گرمای روز نور مستقیم خورشید بر روی آن است، برای خنک کردن فضای شما باید بیشتر تلاش کنید. اگر فضایی سایه دارید آن را به آن فضا انتقال دهید تا خنکی آن بیشتر شود.

آیا هوای گرم در جریان است؟

درها وپنجره های خود را چک کنید تا درزی وجود نداشته باشد که هوای گرم داخل شود و هوای خنک به هدر رود. بهتر است برای درب و پنجره ها از درزگیر استفاده کنید.

صدای بیش از حد کولر گازی

کولر گازی به دلیل داشتن موتور و کمپرسور دارای صداهای است که بیشتر در زمان روشن و خاموش شدن آن معلوم می شود. این صدا ها طبیعی است و نشانه مشکل دستگاه شما نیست. اما اگر صدای لرزشی را می شنوید، ممکن است به معنای نصب نادرست واحد شما باشد. اطمینان حاصل کنید که در پنجره ایمن نشسته است و دستورالعمل های نصب را در دفترچه راهنمای نصب را بررسی کنید تا تأیید شود که دستگاه به درستی نصب شده است.

فضای مناسب برای دستگاه بیرونی

کمپرسور در فضای باز برای هوای  در گردش صحیح به جریان هوای کافی احتیاج دارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که بین کمپرسور و هر کارخانه یا ساختاری حداقل 2 تا 3 فوت فاصله وجود داشته باشد.

آیا شما بارزسی سالیانه را به خاطر دارید؟

بازرسی توسط تکنسین کولر گازی می تواند مشکلات جدی را قبل از وخیم شدن حل کند. تکنسین تمام قطعات متحرک و همچنین مبرد را بررسی کرده و در صورت لزوم سیستم را شارژ می کند.

اگر کولر گازی  شما روشن نمی شود ، ابتدا واحد خود را در خارج بررسی کنید تا مشخص شود که کندانسور در حال کار است. اطمینان حاصل کنید که واحد متصل شده است و ترموستات شما به درستی تنظیم شده است.

اگر سیستم کولر گازی روشن شود و ترموستات به درستی تنظیم شود اما سیستم شما خنک نمی شود ممکن است یک کندانسور هوا کثیف یا مسدود شده باشد. اولین قدم شما بررسی واحد بیرونی و تمیز کردن اطراف آن و حذف هر گونه گرد وغبار یا علفهای هرز که مانع گردش هوا می شوند.

بعد ، فیلتر خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمیز است. اگر کولر شما هنوز هوا را خنک نمی کند، ممکن است در کمپرسور یا مبرد خود مشکلی داشته باشید و نیاز به تماس با یک متخصص دارید.

دفعه بعد که کولر گازی شما دچار مشکل شد موارد زیر را انجام دهید.

 

  • فیلتر هوای کثیف را بررسی کنید
  • تنظیمات ترموستات خود را بررسی کنید
  • برش دهنده های مدار کولر گازی خود را بررسی کنید
  • فضای باز اطراف کولر گازی خود را بررسی کنید
  • تمام دریچه های هوا را بررسی کنید

در صورت مشاهده مشکل جدی در کولر گازی خود، آن را به سرعت خاموش کنید و با ما تماس بگییرید تا کارشناسان ما در اولین فرصت برای خدمات درب منزل شما بیایند. تعمیرات کولر گازی با هر برندی را می توانید در اختیار ما قرار دهید.

در نظر داشته باشید که اگر این سرویس سالیانه توسط متخصص این کار انجام نگیرد ممکن است در آینده هزینه ها و ضررهای زیادی به بار بیاورد.

سرویس سالانه کولر گازی شما باید توسط یک متخصص انجام گیرد تا به کولر گازی شما صدمه وارد نشود. تکنسین های ما آماده حل مشکلات کولر گازی شما هستند و عیب یابی کولر گازی شما را انجام می دهند.