نماینده فعال جنرال

شرکت جنرال یکی از کمپانی‌ های تولید کننده لوازم خانگی معتبر در جهان است که توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب کند. یکی از محصولات معروف این شرکت کولرهای گازی جنرال هستند که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند. مزایای مختلف این محصولات باعث شده که میزان استفاده از این محصولات افزایش یابد. این افزایش تقاضا و استفاده فراوان، باعث بیشتر شدن احساس نیاز به نماینده فعال جنرال به خصوص در شهرهای بزرگ شده است. کولرهای گازی و سایر لوازم مربوط به تهویه جنرال باید در دوره‌ های زمانی خاصی مورد بازبینی قرار بگیرند. این بازبینی‌ های دوره‌ ای بهتر است توسط نماینده فعال جنرال انجام شود. از سوی دیگر دریافت خدماتی دیگر مانند گارانتی و خدمات پس از فروش باید توسط نماینده فعال جنرال انجام شود. چرا که متخصصان انجام تعمیرات این نمایندگی‌ ها آموزش‌ های لازم را دیده‌اند، در ضمن اگر نیاز به تعویض قطعات داشته باشید، نماینده فعال جنرال این قطعات اصلی و اورجینال را با اطمینان کامل در اختیار شما خواهد گذاشت.

لزوم استفاده از خدمات نماینده فعال جنرال

محصولات تولید شده توسط برند آمریکایی جنرال دارای ساختار متفاوتی با سایر محصولات برندهای دیگر هستند. همین ساختمان و تکنولوژی منحصر به فرد باعث شده که این محصولات بتوانند نسبت به رقیبان خود برتری پیدا کنند. اما نکته کلی که باعث می‌ شود بتوانید استفاده مفید‌تری از محصولات جنرال داشته باشید و در صورتی که برای آنها مشکلی پیش آمد بدون کمترین اتلاف وقت و با بهترین کیفیت این مشکلات را حل کنید، استفاده از سیستم‌های هوشمند در این محصولات است. این سیستم ها و روند راه اندازی و استفاده از آنها نیاز به آموزش‌ هایی دارد که بهتر است فروشنده یا نماینده فعال جنرال در اختیار شما قرار دهد. آموزش‌ ها که شامل کار با سیستم هوشمند این محصولات، پیدا کردن خطاها و برطرف سازی آنهاست، می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

از آنجایی که عملکرد محصولات برند جنرال تا حد زیادی به کیفیت لوازم و قطعات آن بستگی دارد، در زمان تعمیر و حتما باید از قطعات فابریک استفاده کرد تا نتیجه خوبی گرفت. استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیر باعث خراب شدن سایر قسمت‌ های کولر گازی یا سایر لوازم تولید شده توسط این برند خواهد شد. البته مواردی که تا اینجای کار گفتیم به معنی این نیست که فقط نماینده فعال جنرال می تواند این محصولات را تعمیر کند و لوازم جانبی این محصولات را در اختیار داشته باشد. اما نکته بسیار مهم، بالا بودن قیمت خدمات افرادی است که به صورت مستقل از نمایندگی‌ ها خدمات مربوط به سرویس و تعمیرات این محصولات را ارائه می‌ دهند. بررسی هایی که روی هزینه‌ های تعمیر محصولات جنرال انجام شده است نشان می دهد که با استفاده از خدمات یک نماینده فعال جنرال میتواند تا 75 درصد هزینه‌ های مربوط به ارائه خدمات را کاهش دهد.

مزایای استفاده از نماینده فعال جنرال

علاوه بر مزایایی که در بخش قبلی به آنها پرداختیم، استفاده از خدمات نمایندگی معتبر جنرال می‌ تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:
● دسترسی به خدمات تعمیر حضوری در محل
● داشتن محصولات و لوازم یدکی با ضمانتنامه‌ های رسمی بین 3 تا 12 ماهه.
● زمانی که تعمیرکاران نماینده فعال جنرال برای سرویس دهی یا تعمیر می‌ آیند، معمولا با مشکلات رایج این محصولات آشنایی دارند. به همین دلیل قطعات و لوازم جانبی مناسب را با خود به همراه دارند، همین موضوع سبب سریع‌تر شدن روند تعمیرات خواهد شد.
● نماینده فعال جنرال معمولا نیروی کار حرفه‌ای و آموزش دیده در اختیار دارد. در ضمن دوره‌ های آموزشی برای ارتقاء کیفیت کاری تعمیرکاران در این مجموعه‌ ها برگزار می‌ شود که کمک میکند به افزایش کیفیت خدمات آنها کمک می کند.
● رسیدگی کردن به انتقادات یا شکایات مشتریان
● امکان گرفتن تخفیف‌ های ویژه برای مشتریانی که قصد دریافت هرگونه خدمات پس از فروش را دارند.

منظور از نماینده فعال جنرال الکتریک چیست؟

اولین موضوعی که در زمان سنجش کیفیت کاری یک نمایندگی باید بدانید، رسمی بودن آن است. نمایندگی رسمی به یک شرکت حقوقی کاملا مستقل گفته می‌ شود که به عنوان نماینده شرکتی بزرگتر در بعد جغرافیایی دیگری فعالیت می کند. این شرکت‌ ها به عنوان تکمیل کننده خدمات شرکت‌ های تولید کننده لوازم مانند جنرال الکتریک در یک منطقه خاص هستند. علاوه بر انجام خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش؛ این کمپانی‌ ها باید برنامه ریزی‌ های لازم برای سنجش میزان رضایت مشتری را انجام داده و برنامه ریزی برای بررسی سود و زیان شرکت، انجام خدمات مربوط به نصب، راه اندازی، ارائه آموزش‌ ها، یادآوری برنامه بازدید و… را در زمان بندی‌ های درستی انجام دهند. تمامی این فعالیت‌ ها به این دلیل انجام می شود که مشتریان تجربه خوبی از محصولات و خدمات برند جنرال داشته باشند. شرکت جنرال الکتریک آمریکا بسیار روی موضوع اعطای نمایندگی حساس است و برای ارائه نمایندگی به یک شرکت، آزمون‌ ها و فیلترهای زیادی در نظر گرفته است. همچنین در دوره‌ های شش ماهه صلاحیت این نماینده‌ ها بررسی می‌ شود.

معرفی کولر گازی برند جنرال
یکی از برترین محصولات برند جنرال آمریکا که در کشور ما از آن استقبال خوبی شده، کولرهای گازی و سیستم‌ های تهویه مطبوع این شرکت است. استفاده از تکنولوژی‌ های روز دنیا باعث شده که امکانات جانبی این محصولات بسیار جذاب و کارآمد باشند. سیستم هوشمند این محصولات توانایی تشخیص تعداد افرادی که در فضای اتاق هستند را دارد. همین سیستم باعث شده تا زمانی که هیچ کس در فضای اتاق یا سالن نیست، خاموش شده و به این صورت تا بسیار زیادی در مصرف برق صرفه جویی شود. از نظر بهینه سازی مصرف انرژی این محصولات در رده بندی بسیار خوبی قرار دارند و همین موضوع توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. در زمان خرید برای اینکه حتما بتوانید محصولات اصل این برند را تهیه کنید، باید سراغ نماینده فعال جنرال بروید. این شرکت‌ ها می‌ توانند محصولات اصل و اورجینال را با خدمات پس از فروش و گارانتی در اختیار شما قرار دهند. خرید از نمایندگی‌ های رسمی این امکان را در اختیار شما می گذارد که با افراد متخصص در زمینه این محصولات بیشتر حرف بزنید و به عنوان مثال از آنها بخواهید تا با توجه به متراژ فضای شما، مدل‌ های مختلف کولر گازی و سیستم تهویه را به شما معرفی کنند.

شرکت کهربا تهویه به عنوان نماینده فعال جنرال در ایران می‌ تواند در زمینه تعمیرات و سرویس دهی کولر گازی به شما کمک کند. این شرکت با در اختیار داشتن افراد با تجربه و وسایل جانبی با کیفیت توانسته به عنوان یکی از ارائه دهنده خدمات تعمیرات کولرها و سیستم‌ های تهویه جنرال به شمار برود. آشنایی با مدل‌ های مختلف این محصولات کمک می کند که روند تعمیرات توسط نیروهای این شرکت با سرعت و دقت بیشتری پیش برود. از سوی دیگر می توانید با متخصصان کهربا تهویه برای داشتن روند سرویس دهی منظم و اصولی در تماس باشید. در ضمن روند انجام تعمیرات توسط گروه کهربا تهویه چنین است که بعد از انجام فعالیت‌ های مختلف فاکتور معتبر برای شما صادر می‌ شود، به این شکل اگر در آینده نزدیک باز هم مشکل مشابهی پیش آمد یا از روند انجام تعمیرات راضی نبودید، می توانید این موضوع را پیگیری کنید.