سرویس کولر گازی غرب تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در اسلامشهر

کولرگازی ها از وسایل پر استفاده در روزهای گرم تابستان می باشند. جنرال از برندهای معتبر و پر طرفدار کولرگازی است. با توجه به افزایش استفاده از این محصول و درخواست هایی مبنی بر عیب یابی و تعمیر، نمایندگی کهربا تهویه اقدام به ارائه این خدمات در اسلامشهر نموده است. در ادامه مواردی در مورد عیب یابی و مزایای کولر گازی جنرال شرح می دهیم.

 

تعمیر و سرویس کولر گازی

 

کولر گازی جنرال

کولرگازی جنرال از برندهای چینی و با کیفیت می باشد. از سوی دیگر قیمت مناسب این کولر گازی نسبت به کاربردش، سبب افزایش محبوبیت بیشتر آن در ایران شده است. البته قطعات کولرگازی جنرال آمریکایی بوده و کشور چین تنها کار مونتاژ و ساخت آن را انجام می دهد. این کولرگازی در مدل هایی نظیر: پرتابل (قابل حمل)، ایستاده و دیواری در بازار ارائه می شوند.

مزایا و معایب کولر گازی جنرال

کولرگازی جنرال دارای مزایای زیادی نظیر: قدرت خنک کنندگی بالا، امکان شستشوی پنل، قدرت بالا در رطوبت زدایی، تمیز کننده خودکار، دارای تایمر زمان خواب و ریموت کنترل، ضمانت 5 ساله، قیمت مناسب و … می باشد. در حقیقت این کولر گازی معایب خاصی نداشته و شاید تنها نکته منفی، ظاهر ساده آن باشد.

نحوه عیب یابی کولر گازی جنرال

گاهی بنابر دلایل مختلفی کولر گازی ها دچار اختلال می شوند. در ادامه به برخی از روش های عیب یابی و تعمیر کولرگازی جنرال می پردازیم.

از کار افتادن کولر گازی به صورت کامل

در ابتدا کولر گازی جنرال را باید از برق کشیده و پریز برق را بررسی کنید. سپس در صورت عدم مشاهده مشکل، دو شاخه کولر گازی را بررسی کنید. در صورت وجود مشکل در دو شاخه، باید آن را تعویض کنید؛ در صورت عدم مشاهده این مشکلات، باید سیم های برق ورودی بررسی و تعمیر شوند.

کار کردن کولر تنها با دور تند

این اتفاق در صورت به وجود آمدن اختلال در تنظیمات مرتبط با کلید پیش می آید. به همین دلیل در ابتدا باید کلید بررسی و در صورت وجود مشکل، آن را تعویض کنید. اگر مشکلی در خصوص کلیدها مشاهده نکردید، مطمئنا سیم های ارتباط با پروانه قطع شده اند. در این زمان باید به کمک آمپرمتر این سیم ها بررسی و تعمیر شوند.

سر و صدا

سر و صدا در کولر، از موارد آزار دهنده و طاقت فرسا می باشد. گاهی این سر و صدا به دلیل قرار گرفتن کولر در جای نامناسب و گاهی خراب شدن لاستیک های درزگیر ایجاد می شود. در بعضی مواقع نیز به دلیل برخورد پروانه فن به قسمتی از بدنه کولر سر و صدا می شود. در نهایت هم باید پیچ های کمپرسور بررسی شوند تا در صورت نیاز، محکم شوند.

برق داشتن بدنه کولر گازی

بروز این مشکل نشان دهنده وصل شدن برق از جایی به بدنه کولر گازی می باشد. گاها روکش پلاستیکی سیم ها پوسیده و باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. به این ترتیب باید سیم ها بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند. در بعضی مواقع نیز مشکل به وجود آمده به دلیل خرابی کمپرسور است.

از کار افتادن کمپرسور

علت هایی نظیر خراب شدن ترموستات، کثیف بودن فیلترهای خروجی موجب از کار افتادن کمپرسور می شود.

کاهش قدرت خنک کنندگی

در ابتدا باید خازن های مربوط به سیم پیچ ها بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند. گاهی هم به دلیل تمام شدن گاز کولر گازی قدرت خنک کنندگی کاهش می یابد. در نهایت باید موتور را به صورت جداگانه بررسی و تست کنید. در صورت وجود مشکل در موتور باید تعمیر و گاها تعویض شود.

کاهش خنک کنندگی و برفک

در صورت کم بودن گاز کولر امکان برفک زدن وجود دارد که در این حالت باید گاز کولر مجددا شارژ شود. خراب بودن فن و اختلال در گردش سرما هم موجب بروز این مشکل می شود. کثیف شدن داخل لوله ها و خراب شدن کمپرسور از دیگر دلیل های برفک و کاهش خنک کنندگی می باشند.

خدمات کهربا تهویه برای تعمیر کولر گازی جنرال در اسلامشهر

شرکت کهربا تهویه از شرکت های معتبر، با سابقه ای درخشان در زمینه ارائه خدمات مختلف نظیر سرویس دهی و تعمیر انواع کولر های گازی می باشد. این شرکت دارای نمایندگی تعمیر کولرگازی جنرال در اسلامشهر می باشد. همکاری این شرکت با افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه سبب افزایش کیفیت سطح خدمات و سرعت بالا در ارائه آن ها شده است.
داشتن لوازم متناسب با برند کولرگازی، از مهم ترین نکاتی است که باید به آن دقت کافی شود؛ زیرا عیب یابی دقیق و رفع مشکل، کاملا به این لوازم بستگی دارد. نمایندگی کهربا تهویه برای تعمیر کولرگازی جنرال در اسلامشهر، تمامی لوازم یدکی و اورجینال مربوط به این کولرگازی را برای جلب رضایت بیشتر مشتریان در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده است.
نصب و تعمیر برخی کولرگازی ها باید توسط افراد متخصص و حرفه ای صورت بگیرد. به عنوان مثال نصب حرفه ای روی کاهش مصرف برق و افزایش طول عمر محصول تاثیر زیادی می گذارد. افراد برای تعمیر کولرگازی جنرال در اسلامشهر می توانند به نمایندگی کهربا تهویه مراجعه و از خدمات آنها بهره مند شوند. البته بهره مندی از خدمات آن ها تنها با یک تماس نیز ممکن می باشد.
به دلیل وجود تعمیرکاران حرفه ای کهربا تهویه، تعمیر کولرگازی در اسلامشهر با سرعت، دقت و بهترین سطح کیفیت صورت می گیرد. دقت داشته باشید که این نمایندگی تمام خدمات مربوط به کولر گازی جنرال مانند نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر، تعویض کمپرسور، تعویض خازن، شارژ گاز کولر، رفع آبریزی و … را انجام می دهد.