تعمیر کولرگازی کهربا تهویه

نمایندگی کولرگازی سامسونگ

محصولات تولید شده توسط برند سامسونگ همواره توانسته‌ اند که توجه بخش زیادی از بازار ایران را به خود جلب کنند. یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت که در سال‌ های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده، کولر گازی سامسونگ است. این محصولات در فصل تابستان برای خنک کردن و در فصل زمستان برای گرم کردن محیط‌ ها استفاده می‌ شوند. مورد بسیار مهمی که در زمان خرید این محصولات باید به یاد داشته باشید، مراجعه به نمایندگی کولرگازی سامسونگ می‌ باشد. زمانی که محصولی را از نمایندگی معتبر برند سامسونگ خریداری می‌ کنید، مزایایی مانند گارانتی و خدمات پس از فروش تخصصی برای این محصولات شامل حال شما خواهد شد. در این مطلب از سایت کهربا تهویه بیشتر در خصوص نمایندگی کولر گازی سامسونگ و وظایف آن صحبت می‌ کنیم.

سرویس انواع کولرگازی

ویژگی‌ های کولر گازی سامسونگ

استفاده از خدمات نمایندگی کولر گازی سامسونگ در زمان خرید این اجازه را می‌ دهد که محصولاتی با کیفیت و اصل خریداری کنید. از سوی دیگر در بازار این روزها که تعداد افراد متقلب و سودجو بسیار است، تنها راه باقی مانده برای خرید کولر گازی، مراجعه به نمایندگی های معتبر است. کولرهای گازی سامسونگ دارای انواع مختلفی هستند که پرطرفدارترین آنها عبارتند از:
● کولر گازی سقفی
● کولر گازی پنجره ای
● کولر گازی ایستاده
● اسپلیت
● داکت اسپلیت

نمایندگی‌ های معتبر سامسونگ بعد از فروش محصولات خود معمولاً ضمانت‌ نامه‌ هایی در اختیار مشتریان می‌ گذارند. علاوه بر ضمانت نامه، استفاده از خدمات پس از فروش مورد بسیار مهمی است که باید زمان خرید کولر گازی به آن دقت کنید. چرا که این محصولات نیاز به سرویس دهی‌ شش ماهه یا سالانه دارند. این نمایندگی‌ ها می‌ توانند با انجام این سرویس دهی‌ برای مشتریان خود، عمر مفید کولر گازی را افزایش دهند و به این صورت رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب نمایند. از سوی دیگر اگر در زمان استفاده مشکلی برای این محصولات رخ داد می‌ توانید با نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید و به این شکل از خدماتی که توسط تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده ارائه می‌ شود استفاده کنید.

ویژگی‌ های نمایندگی کولر گازی سامسونگ

افزایش استفاده از محصولات تولید شده توسط برند سامسونگ و به خصوص کولر گازی‌ تولید شده توسط این برند، باعث شده است که شرکت‌ های زیادی خدمات تعمیرات این محصولات را ارائه دهند. اما تفاوت زیادی بین خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران معمولی و نمایندگی‌ های معتبر وجود دارد. وقتی از خدمات نمایندگی کولر گازی سامسونگ برای تعمیر این محصولات استفاده می کنید، اول از همه تعمیرکاران متخصص و باتجربه نمایندگی برای ارائه خدمات خود به محل مورد نظر شما می‌ آیند. مورد بعدی ارائه لوازم یدکی با کیفیت است، شرکت‌ هایی که نمایندگی کولر گازی سامسونگ را بر عهده دارند معمولاً قطعات یدکی اصل این محصولات را به همراه دارند. همین باعث می‌ شود که کیفیت خدمات تعمیرات ارائه شده توسط نمایندگی‌ ها بهتر باشد. در ضمن بسیاری از نمایندگی‌ها بعد از انجام تعمیرات یک گارانتی معتبر چند ماهه در اختیار شما قرار می‌ دهند که باعث تضمین کیفیت کارها خواهد شد.

سرویس دوره‌ ای کولر گازی سامسونگ

یکی از خدماتی که توسط نمایندگی کولر گازی سامسونگ ارائه می‌ شود، سرویس دوره‌ ای محصولات است. بخش‌ های مختلف یک کولر گازی به مرور زمان ممکن است دچار گرفتگی یا مشکلات گوناگون ‌شوند. زمانی که در دوره‌ های زمانی منظم اقدامات لازم برای بهبود وضعیت کولر گازی انجام می‌ دهید، عمر مفید آن را افزایش خواهید داد. همچنین انجام این سرویس‌ ها می‌ تواند کمک کند تا از خراب شدن قسمت های مختلف این محصولات جلوگیری شود. همین موضوع اجازه می‌ دهد تا حد زیادی هزینه‌ های مربوط به تعمیرات کولر گازی کاهش یابد. زمانی که برای انجام سرویس‌ های دوره‌ ای سراغ نمایندگی‌ های معتبر سامسونگ می‌ روید، می‌ توانید مطمئن باشید که فرد مورد نظر آشنایی کامل با این محصولات دارد و در صورتی که قسمتی از کولر گازی در معرض آسیب دیدن باشد به سرعت متوجه آن خواهد شد.

روش سرویس دوره‌ ای کولر گازی سامسونگ

روند انجام سرویس دهی توسط نمایندگی کولر گازی سامسونگ به صورت اصولی انجام می‌ شود. مراحل مختلف این سرویس‌دهی‌ عبارتند از:
● در مرحله اول باید تمامی اتصالات برقی دستگاه جدا شوند تا امنیت فرد سرویس‌دهنده تامین گردد.
● در مرحله بعد متخصص وضعیت کندانسور کولر گازی را مورد بررسی قرار می‌ دهد تا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کند. همچنین فرد تعمیرکار باید در این مرحله با فشار آب قسمت های مختلف مانند فن کندانسور و… را تمیز کند تا تمامی گرد و غبار یا رسوب‌ های ایجاد شده در این قسمت از بین بروند. همچنین در فصل‌ های گرم سال ممکن است دمای داخلی کندانسور به شدت افزایش یابد و به همین دلیل سرویس دهنده باید وضعیت سیم‌ ها و قسمت‌ های حساس به حرارت را بررسی کند.
● در مرحله بعدی کویل باید به صورت کامل تمیز و سرویس دهی شود. این قسمت‌ ها معمولاً در معرض گرد و غبار زیادی هستند و ممکن است آلودگی‌ های زیادی را به خود جذب کنند. کثیف شدن بیش از حد این بخش‌ها باعث اختلال در عملکرد کولر گازی خواهد شد.
● اندازه گیری فشار گاز کولر اجازه می‌ دهد تا وضعیت کندانسور را بررسی کنید. فشار این گازها نباید بیشتر یا کمتر از حد مشخص شده باشد.
● با استفاده از دستگاه آمپر‌سنج جریان ورودی کولر گازی سامسونگ را بررسی می‌ کنند. در صورتی که مقدار این جریان بیشتر یا کمتر از حد مجاز بود، باید اقدامات لازم برای برگرداندن مقدار جریان به حد تعادل انجام شود.
● لوله‌ هایی که به پنل داخلی وصل شده‌ اند باید مورد بررسی قرار گیرند تا نشتی‌ های احتمالی آنها پیدا شود.

تعمیر کولر گازی سامسونگ

کولر گازی‌ سامسونگ از آنجایی که ساختاری پیشرفته دارد و مجهز به سیستم‌ های هوشمند است، تفاوت‌ های زیادی با سایر برندهای کولر گازی خواهند داشت. به همین دلیل وقتی قصد تعمیر کولر گازی سامسونگ خود را دارید بهتر است مستقیماً سراغ نمایندگی‌ هایی که این خدمات را ارائه می‌ دهند بروید. معمولاً نمایندگی کولر گازی سامسونگ برای جلب رضایت مشتریان خود تعمیرکاران متخصصی در اختیار دارد که می‌ توانند مشکلات مختلف این محصولات را با کیفیت بالاتر برطرف کنند. از سوی دیگر دریافت خدمات مربوط به تعمیرات کولر گازی سامسونگ از نمایندگی‌ های معتبر باعث می‌ شود هزینه‌ های تعمیرات تا حد زیادی پایین بیایند، چرا که نمایندگی‌ قطعات یدکی مورد نظر نیاز خود را به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده می‌ گیرد و همین باعث کاهش قیمت آن خواهد شد. پس حتی در صورتی که دوره خدمات پس از فروش کولرگازی به اتمام رسیده بود، بهتر است برای تعمیر این محصولات سراغ نمایندگی بروید.