تعمیر کولر گازی زانتی

نمایندگی کولر گازی زانتی

نمایندگی کولر گازی زانتی کانون اصلی توزیع و گارانتی محصولات شرکت Zaneti است. زانتی یکی از برندهای مطرح در تولید سیستم‌های سرمایشی – گرمایشی است که طراحی و فناوری ایتالیایی را ادغام کرده تا محصولاتی چون کولر گازی زانتی را تولید کند.

کولرهای گازی زانتی در انواع مختلف مدل‌های دیواری، ایستاده، پنجره‌ای و صنعتی برای محیط‌ های مختلف ساخته‌ شده‌اند. کولرهای گازی زانتی علاوه بر خنک کردن محیط، آلودگی‌های محیط بیرون را فیلتر و هوایی تازه و مطبوع را به شما هدیه می‌کنند.

مشتریان می‌توانند به صورت آنلاین و حضوری از فروشگاه نمایندگی کولرگازی زانتی دیدن کنند و نسبت به شرایط و محیط خود، کولر گازی زانتی مناسبی را انتخاب فرمایند. در اینجا، مشاوره‌ها به صورت رایگان و از طریق تلفنی یا مشاوره حضوری ارائه می‌گردد تا متناسب با نیاز و پتانسیل محیط شما، بهترین کولر گازی زانتی را تهیه کنید.

کولر گازی زانتی

اولین گام در تهیه کولر گازی زانتی، تشخیص پتانسیل محیطی است که قرار است کولر گازی برای آن تهیه شود. باید توجه کنید که قدرت کولرهای گازی متغیر است و هر کولری مناسب شرایط و فضای شما نیست. اگر کولر گازی کوچک با توان کمی را برای یک محیط بزرگ انتخاب کنید، مطمئنا کارایی چندانی را نتیجه نخواهید گرفت.

ساختار اصلی یک کولر گازی چگونه است؟

تنظیم هوای محیط در دمایی مطلوب هرگز کار آسانی نبوده است، اما این موضوع همیشه دغدغه ما برای رهایی از گرمای تابستان و سرمای زمستان است. بخصوص در تابستان‌ها، خانه شما به شکل غیرقابل تحملی گرم می‌شود، جریان هوای مطبوع رد و بدل نمی‌‌گردد و باز کردن پنجره و درها دردی را دوا نمی‌کنند.

کولر گازی زانتی یک راه‌حل امروزی برای استفاده از پتانسیل فناوری در تأمین رفاه جمعی است. کولر گازی یا سیستم تهویه مطبوع، سیستمی‌ است که با حذف جریان گرم داخل و رطوبت موجود، دمای محیط را پایین می‌آورد.

به‌طور کلی، سازوکار کولر گازی زانتی به این صورت تعریف می‌شود: مکش هوای گرم به داخل سیستم و ورود هوای سرد به داخل محیط. در طول انجام این فرایند، هوا با کمک تبخیر یک مایع سوم (گاز کولر) خنک می‌شود. در ادامه، کولر گازی زانتی شما بلافاصله گاز تبخیر شده را با استفاده از گرمای مکیده‌شده به مایع تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی در اسلامشهر

کولر گازی زانتی از چه فناوری استفاده می‌کند؟

در کولر گازی زانتی علاوه بر تبادل هوای گرم با هوای سرد، رطوبت محیط نیز گرفته می‌شود تا هوای مطبوع‌تری در محیط جریان یابد و امکان رشد باکتری‌ها کم شود. در نمایندگی کولر گازی زانتی ما شما را با اجزای کولر، ساختار فیزیکی و فناوری‌های به‌کار رفته در آن آشنا می‌کنیم.

به ‌طور کلی، حسگرهای هوشمند اصلی‌ترین نقش را در تشخیص دمای محیط توسط کولر گازی بازی می‌کنند. این حسگرها به دماسنج‌های حساسی مجهزند که تغییرات را به صورت لحظه‌ای ثبت و در صورت نیاز اعلان‌هایی برای واکنش کولر گازی صادر می‌کنند.

هربار که شما کولر گازی زانتی را روی عدد خاصی تنظیم می‌کنید، حسگرها آستانه اعلام نیاز و واکنش کولر گازی را متناظر با آن عدد تنظیم می‌کنند. ارسال سیگنال به موتور کولر گازی به منزله شروع فرایند مکش، خنک‌سازی و دمیدن هوای تازه و خنک است تا جایی که دمای محیط دوباره به تعادل و نقطه مطلوب مصرف‌کننده برسد.

انواع مختلف کولر گازی زانتی

انواع مختلفی از کولرهای گازی زانتی وجود دارند که بسته به قدرت موتور، تنوع در فعالیت (گرمایشی و سرمایشی) و کاربری کولر گازی، متفاوت‌اند. با وجود این، طبقه‌بندی زیر رایج‌ترین آن در شناسایی کولرهای گازی است:

  • کولر گازی ایستاده زانتی
  • کولر گازی پنجره‌ای زانتی
  • کولر گازی دیواری زانتی
  • کولرهای صنعتی: اسپلیت‌ها

کولر گازی دیواری زانتی

این نوع از کولر گازی را به نام اسپلیت نیز می‌شناسند و دلیل این نام‌گذاری دوتکه‌ای بودن کولرگازی دیواری زانتی است. تکه داخلی اسپلیت را پنل یا یونیت داخلی می‌گویند که وظیفه دریافت دمای محیط و تبادل هوا را دارد.

کندانسور آن قسمت از کولر گازی زانتی است که در محیط باز نصب می‌شود و می‌توان آن را موتور و هسته اصلی کولر گازی دانست. هوایی که از پنل مکیده شده از طریق‌ لوله‌های کولر گازی به کندانسور انتقال یافته تا پس از تعویض با یک هوای خنک و سالم به محیط باز گردد.

کولر گازی ایستاده زانتی

کولر گازی ایستاده زانتی سیستم کم‌وبیش مشابهی با نوع دیواری آن دارد. در کولر گازی زمینی زانتی، پنل، به جای دیوار، بر روی زمین قرار می‌گیرد. این نوع کولرها معمولا قدرت بیشتری دارند، ساده‌تر جابه‌جا می‌شوند و سرعت تهویه و خنک‌ سازی بالاتری دارند.

با این حال، کولر گازی دیواری هوا را یکنواخت‌تر و در سراسر محیط پخش می‌کند. نوع زمینی بیشتر بر یک مسیر متمرکز می‌شود. همچنین، شبیه یک یخچال کوچک، کولر گازی زمینی زانتی به فضای بیشتری نیاز دارد.

کولر گازی پنجره‌ای زانتی

ما در نمایندگی کولر گازی زانتی انواع مختلف از کولرهای گازی شرکت Zaneti را ارائه می‌دهیم. کولر گازی پنجره‌ای زانتی جزء قدیمی‌ترین این انواع است که بیشتر ما با آن نوستالوژی داریم. کولر گازی پنجره‌ای ترکیبی از نوع ایستاده با دیواری است، با این تفاوت که پنل و کندانسور در یک دستگاه انسجام یافته‌اند.

در کولر گازی پنجره‌ای زانتی، شما نیاز به نصب دوتکه کولر ندارید و فرایند راه‌اندازی به مراتب ساده‌تر خواهد بود. با وجود این، کولر گازی پنجره‌ای، چنانکه از نام آن برمی‌آید، باید درون پنجره نصب شود تا ارتباط مستقیمی با هوای بیرون داشته باشد.

این نوع از کولر گازی ارزان‌تر از دو نوع قبلی است، اما در هر محیطی کارایی ندارد. قدرت کولر گازی پنجره‌ای نسبتا پایین و برای محیط‌های کوچک قابل‌استفاده است.

نمایندگی کولر گازی زانتی در تهران

تهران شهری بزرگ با سطح آلودگی و گرمای مصنوعی بسیار بالا است. نمایندگی کولر گازی زانتی در تهران تمام خدمات مشاوره‌ای خرید و نصب سیستم‌های تهویه هوا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هوای گرم روزهای بهار و تابستان تهران را با هوایی مطبوع و خنک جایگزین کنید.

نمایندگی کولر گازی زانتی در تهران خدمات آنلاین گسترده‌ای دارد که تمام مشاوره‌ها و مذاکرات فروش را برای شما تسهیل می‌سازد. بخصوص، تیم فنی ما در محیط مدنظر شما حاضر می‌شوند تا ضمن بازدید از محل، شرایط لازم و نحوه نصب کولر گازی زانتی را برایتان توضیح دهند. همچنین کلیه خدمات تعمیر و سرویس هم در این مرکز ارائه می شود.

قیمت کولرگازی زانتی

در نمایندگی کولر گازی زانتی قیمت‌ها در پایین‌ترین حد ممکن ارائه می‌شوند چراکه واسطه‌ها حذف شده‌اند و تنها ارتباط کارخانه و مشتری، نمایندگی کولر گازی زانتی است. بخصوص، قیمت کولر گازی زانتی متاثر از نوع آن و قدرت مورد نیاز شما است.

اگر محیط کوچکی دارید که دسترسی خوبی به محیط باز دارد، می‌توانید از کولر گازی پنجره‌ای استفاده کنید تا قیمت کولر گازی زانتی تمام شده برای شما پایین‌ترین حالت ممکن باشد. در سالن‌های بزرگ، بخصوص بیمارستان‌ها یا ادارات، انواع ایستاده مطلوب‌اند که قیمت نسبی بالاتری دارند اما قدرت بیشتری را نیز عرضه می‌کنند.

قیمت کولر گازی زانتی در شهر تهران را از نمایندگی کولر گازی زانتی در تهران جویا شوید چراکه از کانال‌های زیادی انواع فیک کولر گازی تأمین می‌شوند و هوشیاری مشتری کلید اصلی در دریافت بهترین کیفت با کمترین قیمت است.

ضمانت کولر گازی زانتی

در خرید تجهیزات الکتریکی، اصلی‌ترین موردی که خریدار باید به آن توجه داشته باشد، ضمانت دستگاه و اعتبار عاملیت فروش آن است. ضمانت کولر گازی زانتی تنها از طریق نمایندگی کولر گازی زانتی دارای اعتبار لازم است.

به‌ویژه، برای دریافت ضمانت، شما حتما باید از تکنسین مجاز برای نصب کولر گازی زانتی خود کمک بگیرید. نمایندگی کولر گازی زانتی در تهران نیز امکان ارائه خدمات در محل و تلفنی را مهیا کرده است تا مشتری بدون نیاز به مراجعه حضوری از نصب و ضمانت معتبر دستگاه خود اطمینان حاصل کند.

معایب کولر گازی زانتی

ازجمله اصلی‌ترین معایب کولر گازی زانتی، حساسیت سیستم‌های برقی به نوسانات شدید و مکرر برق مرتبط است. اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که برق منطقه به صورت مکرر قطع و وصل می‌شود، حتما از محافظ برق استفاده کنید تا سدی برای مقابله با اختلاف پتانسیل‌های بالا ایجاد کرده باشید.

ازجمله دیگر معایب کولر گازی زانتی، قیمت نسبتا بالاتر آن در مقایسه با کولرهای آبی است. با این حال، کیفیت هیچ وقت جای کمیت را نمی‌گیرد و شما باید همیشه تناسبی بین کیفیتی که از کولر گازی انتظار دارید و هزینه‌ای که می‌خواهید پرداخت کنید را برقرار کنید.

کولرهای گازی همچنین مصرف برق بیشتری دارند، هرچند مدل‌های جدید از کولر گازی زانتی بهینگی را به نقطه حداکثری رسانده‌اند تا در کنار عملکرد فوق‌العاده، چالش مصرف بالای انرژی را نیز برطرف سازند. درنهایت، نشت گاز این دستگاه‌ها به محیط بیرون می‌تواند خطرآفرین باشد و مشتریان باید سالانه از کیفیت عملکرد و وضعیت کولر گازی خود اطمینان حاصل کنند.

تعمیر کولر گازی زانتی

کولرهای گازی، مشابه هر دستگاه الکترونیکی دیگر، به نوسانات برقی و شرایط محیطی بد حساس‌اند. بخصوص، در فصل تابستان کولرهای گازی زانتی آسیب‌پذیرتر هستند چراکه فشار بیشتری به موتور آن‌ها وارد می‌شود و نوسانات برقی می‌تواند این فشار را تشدید کند.

تعمیر کولر گازی زانتی را می‌توانید از نمایندگی کولر گازی زانتی جویا شوید. در نمایندگی کولر گازی زانتی تیم‌های متشکل از تکنسین‌های تعمیر انسجام یافته‌اند تا تخصصی‌ترین خدمات در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مشتریان نمایندگی کولر گازی زانتی ارائه شود.

هر کدام از کولرهای گازی زانتی یک دفترچه اختصاصی به همراه دارند که اجزای محصول، چیدمان آن‌ها و حتی نحوه نصب دستگاه در آن توضیح داده شده است. با وجود این، توصیه می‌کنیم که اگر با سیستم‌های الکترونیکی آشنایی لازم را ندارید، خود اقدام به تعمیر یا مداخله در عملکرد کولر گازی نکنید و بخصوص نصب آن را به نمایندگی کولر گازی زانتی بسپارید.

بیشتر بخوانید: عیب یابی کولر گازی

مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی شما پیش آید

موارد زیر اصلی‌ترین چالش‌ها و مشکلاتی است که برای کولرهای گازی زانتی پیش می‌آیند:

  • نوسانات شدید برق و صدمه دیدن مدارهای الکتریکی کولر گازی
  • کثیف شدن فیلتر تهویه هوا و نیاز به تعویض آن، بخصوص در شهرهای بزرگ مثل تهران
  • نشت آب از کولر به دلیل ایجاد اختلال در عملکرد سیستم خنک‌کننده
  • برفک گرفتن اجزای کندانسور: این حالت بیشتر به دلیل نشت گاز کولر گازی زانتی پیش می‌آید
  • لرزش شدید به دلیل عدم تثبیت موقعیت مکانی کولر گازی
  • در کولرهای ایستاده و پنجره‌ای، تکان‌های شدید و مکرر باعث اختلال در عملکرد موتور و بخصوص پمپ آن می‌شود

کدهای خطا در کولرهای گازی زانتی

کولر گازی زانتی یک دستگاه هوشمند با قابلیت سنجش خودکار است. به‌ویژه، مجموعه‌ای از کدهای خطا در مدار و بخش پردازنده آن تعریف شده‌اند که در صورت بروز مشکل، کولر گازی از این طریق به کاربر اطلاع رسانی می‌کند.

در دفترچه راهنما که توسط نمایندگی کولر گازی زانتی در اختیار شما قرار می‌گیرد، تمام کدها، نماد آن‌ها و علت احتمالی بروز خطاها توضیح داده‌ شده‌اند. برخی از این کدها به سادگی قابل‌ رفع هستند و مشتری خود می‌تواند اقدام به رفع آن‌ها کنند (مانند دستکاری کنترل و تنظیم دماهای خیلی پایین یا بالا).

اما در بیشتر موارد، کدهای اعلامی مرتبط با موارد خاص هستند و تنها تکنسین‌های دوره دیده می‌توانند علت خطا را بررسی و پس از مداخله آن را رفع کنند. از جمله دلایلی که دستگاه ممکن است کد خطا نمایش دهد، موارد زیر شاخص‌ اند:

  • دمای بسیار پایین محیطی که کندانسور در آن قرار دارد و عدم دریافت حجم هوای مناسب
  • اختلال یا عدم عملکرد فن یونیت و نیاز به بررسی آن
  • عدم عملکرد سنسور و دریافت نکردن وضعیت دمای محیط
  • نشت گاز دستگاه
  • امکان جمع‌شدن آب در سینی دستگاه به دلایل مختلف
  • به هم خوردن تطابق لازم بین برد یونیت‌های داخلی و خارجی

مشکلات شایع مشتریان با کولرهای گازی

موارد زیر ازجمله مهمترین مشکلاتی هستند که مشتریان در استفاده از کولرهای گازی زانتی گزارش کرده‌اند:

  • ورود باد گرم به جای باد سرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل بروز چنین حالتی، نشتی لوله‌های گاز است. درنتیجه، گاز موردنیاز برای جذب هوای گرم و خنک‌کردن به یونیت خارجی نمی‌رسد.
  • صدای بلند دستگاه در هنگام کار: کولرهای گازی زانتی از فناوری دمپینگ صدا یا همان سیستم آکوستیک تجهیزات الکترونیکی استفاده می‌کنند. بنابراین، اختلال در مدار سیستم است که عاملی بر عمل نکردن این بخش از کولر گازی زانتی شده است. همچنین، گیر کردن قطعات کوچک بین پره‌ها، خراب شدن فن‌های داخلی یونیت‌ها و یا آسیب‌دیدن موتور، می‌توانند عامل‌های دیگر در ایجاد صدای بلند توسط کولر گازی باشند.

استفاده از کولر گازی زانتی در مناطق گرم

ایران جزء مناطق خشک دنیا به حساب می‌آید و بسیاری از استان‌های آن با چالش‌های گرمای بالاتر از 50 درجه دست‌وپنجه نرم می‌کنند. بخصوص در مناطق جنوبی کشور، استفاده از کولرهای آبی بهبودی در کیفیت هوا ایجاد نمی‌کند و کولر گازی تنها گزینه ممکن است.

کولرهای گازی زانتی به فناوری‌های محافظت از مدار تجهیز شده‌اند که در دماهای بسیار بالایی چون 60 درجه و بالاتر نیز می‌توانند در سطح بالای عملکردی به فعالیت خود ادامه دهند. به‌ویژه، ترموستات و فن‌های استفاده شده در این کولرها طول‌عمر بسیار بالایی دارند و در نوسانات برقی به سرعت تخریب نمی‌شوند.

نمایندگی کولر گازی زانتی آماده ارائه خدمات به تمام هم‌میهنان در مناطق مختلف و بخصوص گرم کشور است. شما می‌توانید از دو طریق مراجعه حضوری به نمایندگی‌های شرکت یا تماس با واحد فروش یا پشتیبانی ما، نسبت به مشاوره و خرید کولر گازی زانتی اقدام فرمایید.

ارائه نمایندگی کولر گازی زانتی

نمایندگی کولر گازی زانتی در تهران جزء بزرگترین تأمین کنندگان کولرهای گازی در ایران است. ما درنظر داریم به منظور فرانچایز سامانه فروش و خدمات خود، نمایندگی کولر گازی زانتی را به عاملیت‌های مجاز در تهران و شهرستان‌ها ارائه دهیم.

نمایندگی کولر گازی زانتی شرایط کم‌وبیش ساده و در دسترسی دارد که بیشتر فروشندگان در شهرستان‌ها می‌توانند اتخاذ کنند. برای دریافت فرم‌های همکاری می‌توانید از طریق سایت یا شماره‌های شرکت با ما در ارتباط باشید.

خدمات آنلاین فروش و تعمیر کولر گازی زانتی

امروزه بخش اعظمی از فروش شرکت‌های بزرگ از طریق کانال‌های آنلاین انجام می‌گیرد تا مشتری به آسودگی با تأمین‌کنندگان و ارائه دهندگان خدمات ارتباط برقرار کند. هدف ما در نمایندگی کولر گازی زانتی، ارائه 100 درصدی خدمات آنلاین به مشتریان بازار هدف خود است.

به‌ این منظور، ما فرایند آنلاینی را طراحی کرده‌ایم که در آن، مشتری می‌تواند از نقطه شروع بررسی کولرهای گازی زانتی، تا دریافت اطلاعات و مشاوره‌های اولیه و نصب و گارانتی، به‌صورت آنلاین تمام فرایندها را پیگیری کند و نیاز به مراجعه حضوری به حداقل برسد.

در سایت نمایندگی کولر گازی زانتی، راه‌های ارتباطی مختلفی برای شما تعبیه شده است تا از مطلوب‌ترین مسیر ارتباطی مدنظر خود به بالاترین سطح از خدمت‌رسانی در زمینه سیستم‌های تهویه هوا، گرمایشی و سرمایشی، دسترسی پیدا کنید.

ما باور داریم که کیفیت، تجربه و مشتری مداری سه رکن اصلی هر کسب‌وکار موفق هستند. بنابراین، سعی کرده‌ایم به‌گونه عمل کنیم که تمام این محورهای سلامت تجاری را تأمین کنیم تا به رسالت سازمانی که بینش کسب‌وکاری ماست محقق شود.

 

سوالات متداول

کولر گازی زانتی ساخت چه کشوری است؟

این محصول از قلب صنعت اروپا و کشور فناوری محور ایتالیا بیرون آمده و با آخرین استانداردهای منطقه یورو در ساخت تجهیزات الکترونیکی تجهیز شده است.

مصرف کولرهای گازی ایستاده چند برابر انواع دیواری است؟

بسته به قدرت موتور، مکان مورد استفاده و دسترسی به فضای باز محیط برای یونیت خارجی، مصرف برق در کولرهای گازی متغیر است. انواع ایستاده به‌طور کلی مصرف بیشتری دارند، اما قدرت بیشتری را نیز تأمین می‌کنند.

آیا خودم می‌توانم کولر گازی زانتی را نصب کنم؟

اگرچه برای کسانی که آشنایی نسبی با سیستم‌های برقی دارند، امکان نصب کولر گازی وجود دارد، اما به هیچ‌وجه توصیه نمی‌کنیم که خود اقدام به نصب کنید. بخصوص اینکه ضمانت کولرهای گازی زانتی تنها با نصب توسط تکنسین‌های مجاز معتبر است.