متخصص تعمیر کولرگازی کهربا تهویه

تعمیر کولر گازی در شهریار

4.6/5 - (9 امتیاز)

خدمات تعمیر کولر گازی در شهریار در روزهای گرم تابستان برای عزیزانی که کولر آنها دچار خرابی شده است بسیار پر متقاضی است و این افراد همواره به دنبال بهترین تعمیرکار کولرگازی در شهریار می‌گردند. انتخاب یک تعمیرکار خوب و مجرب برای رفع مشکل کولر ما نیازمند به توجه به موارد بسیار زیادی است که باید حتما مورد توجه قرار بگیرند. ما در این مقاله به طور کامل در ارتباط با خدمات تعمیر کولر گازی در شهریار با شما عزیزان صحبت کرده‌ایم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

فهرست

برای انتخاب خدمات تعمیرات کولر گازی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

 

همان طور که گفتیم برای این که بتوانید بهترین تعمیرکار کولر گازی را در شهریار انتخاب کنید باید به یک سری از نکات توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید در نتیجه بهترین انتخاب را داشته باشید. ما برای راحتی شما عزیزان مواردی که باید حین انتخاب تعمیرکار کولر گازی در نظر بگیرید را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

افرادی که قصد دریافت خدمات تعمیر کولر گازی در شهریار یا سایر قسمتهای تهران را دارند باید پارامترهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. هر مرکز ارائه خدمات یا فرد تعمیرکار که امکان انجام فعالیت های خود به صورت زیر را داشته باشد می تواند گزینه خوبی برای ما به شمار رود.

  • ارائه خدمات به صورت غیر حضوری

مشکلات زیادی مانند درگیری با ترافیک یا زندگی در محیط های آپارتمانی باعث می شود تا حمل و نقل بخش های آسیب دیده مختلف کولر گازی با مشکل روبرو شود. به همین دلیل می بینیم روند ارائه خدمات می تواند با دشواری های گوناگونی روبرو باشد و حتی در این میان آسیب های بیشتری به کولر گازی وارد کند. حالا اگر شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر کولر گازی بتواند خدمات خودرو در محل زندگی شما ارائه دهد، روند کار به شکل اصولی و صحیح انجام خواهد شد.

تعمیر کولر گازی در شهریار

  • در اختیار داشتن نیروی آموزش دیده

امروزه نمونه های مختلفی از کولر گازی در بازار موجود می باشند که هر کدام از آنها توسط برندهای متفاوتی تولید شده اند. از آنجایی که ساختار این محصولات با یکدیگر تفاوت زیادی دارد، پس فرد یا شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیرات باید اطلاعات به روز و مناسبی در این زمینه داشته باشد. چرا که در غیر این صورت نتیجه نهایی تعمیر یا سرویس دهی کولر گازی باب میل شما نخواهد بود.

  • ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن

خراب بودن کولر گازی در شرکت ها یا ساختمان های مسکونی قطعاً مشکل بسیار آزاردهنده است و در کمترین زمان ممکن باید این مسائل را حل کرد. به همین دلیل فرد یا شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر کولر گازی باید بتواند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شود و روند عیب یابی و تعمیر را انجام دهد.

  • در اختیار داشتن لوازم یدکی کولر گازی با کیفیت

در بسیاری از موارد ممکن است برای تعمیر کولر گازی نیاز به قطعات یدکی و لوازم جانبی مختلف داشته باشیم. یک شرکت مناسب همواره قطعات یدکی اصل و اورجینال را در اختیار مشتریان خود بگذارد تا بتواند کیفیت بهتری در پایان به آنها ارائه دهد.

سوالات رایج کاربران در ارتباط با تعمیر کولر گازی

اگر با کولر گازی خود دچار مشکل شده اید و ساکن شهریار هستید، برای شما بهترین پیشنهاد را داریم. برای تعمیر کولر گازی در شهریار می توانید از سایت کهربا تهویه کمک بگیرید. این وسیله پرکاربرد در تابستان های گرم واقعا جز لاینفک زندگی محسوب می شود و در صورت خرابی باید هرچه سریع تر فکری به حال تعمیرش کنید. اگر ساکن شهریار هستید و نیاز به تعمیر کولر گازی دارید، نگران نباشید، تکنسین های سایت کهربا تهویه آماده خدمت به شما هستند.

ما در ادامه برای راحتی کار شما عزیزان تعدادی از رایج ترین سوالات کاربران در ارتباط با تعمیرات کولر گازی در شهریار را برای شما جمع اوری کرده‌ایم تا راحت‌تر پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

 

تعمیر کولر گازی در اسلامشهر

چه مشکلاتی سبب تعمیر کولر گازی می‌شود؟

 

کولرهای گازی نیز مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. اغلب تعمیرکاران حرفه ای با این مشکلات به خوبی آشنا هستند و می توانند به خوبی آن ها را برطرف کنند.

علت سر و صدای کولر گازی چیست؟

همان طور که می دانید، کولرهای گازی از دو بخش پنل داخلی و خارجی تشکیل شده اند. صدای پنل داخلی بیشتر به دلیل فن است. فن دستگاه ممکن است به دلیل کار زیاد قدری جا به جا شود. در این مورد بهتر است به تراز نبودن کولر گازی، تمیز نبودن، لق شدن پیچ و مهره ها، قاب جلو کولر و مواردی از این قبیل توجه کنید. بعضی از مشکلات مانند انحراف تیغه های کولر را بهتر است به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید.

چرا حالت چرخشی کولرگازی کار نمی کند؟

یادتان باشد که موتور قسمت Swing یا چرخشی مجزا است. اگر این قطعه مشکلی دارد نگاهی به برد مدار الکتریکی یا موتور حرکت دهنده بخش چرخشی بیاندازید. سرویس کاران ماهر کهربا تهویه می توانند به راحتی این مشکل را برطرف کنند.

چرا اسپیلت روشن نمی شود؟

اگر اسپیلت شما روشن نمی شود، به احتمال زیاد برد مدار الکتریکی خراب شده است. اگر دستگاه را زیاد روشن و خاموش کنید و یا شی فیزیکی که به بورد برخورد کرده باشد، ممکن است به آن آسیب برسد. اگر تعمیرکار بعد از بررسی برد به این نتیجه برسد که این قطعه سالم است حتما به سراغ مدار، خازن یا IC خواهد رفت. تعویض این قطعات بعضا تنها راه حل است. معمولا تعویض برد به نوع اسپیلت و تکنولوژی آن بستگی دارد اگر برای تعمیر کولر گازی در شهریار نیاز به تعویض برد دارید، بهتر است با تکنسین های کهربا تهویه تماس بگیرید.

چرا کولر گازی برفک زده است؟

شاید تعجب کنید وقتی با صحنه برف در بین پره های کولر گازی مواجه می شوید. علت این امر آن است که گاز مبرد به اندازه کافی خنک نیست. دمای سیم پیچ داخلی کاهش یافته و رطوبت اتاق در هنگام برخورد به آن یخ می زند. سرویس کار می تواند گاز مبرد را تنظیم و از یخ زدگی جلوگیری کند.

تماس با کهربا تهویه: 09199149614

علت نشتی و چکیدن آب از کولر گازی چیست؟

اگر کولر گازی شما نشتی دارد مبرد شیمیایی دستگاه دچار مشکل شده است. این مبرد گازی است که باعث خنکی هوا می شود. گاز مبرد با فشار زیادی در لوله های مسی در جریان است. با توجه به فشار گاز ممکن است این لوله خورده یا سست شود. در نتیجه در اثر برخورد هوا با گاز رطوبت هوا از لوله ها چکه خواهد کرد. البته خرابی پمپ تخلیه، مشکل فیلتر و یا بسته شدن راه تخلیه نیز می تواند علت این امر باشد.

علت خاموشی کمپرسور کولر گازی چیست؟

بیشتر کاربران با مشکل خاموش و روشن شدن پیاپی کولر گازی مواجه شده اند. این امر به دلیل بسته شدن مسیر هوای ورودی و خروجی به سیستم است که نشانگر آلوده بودن فیلتر هوا است. اگر گرد و خاک بر روی فیلتر بنشیند به مرور زمان بر دستگاه فشار آورده و باعث خاموش و روشن شدن آن می شود. برای رفع این مشکل تنها کافی است که فیلتر را خارج کرده و بشویید. اگر این کار برایتان مشکل است و توانایی کافی برای انجام آن را ندارید، کافی است تا با تکنسین های حرفه ای کهربا تهویه تماس بگیرید.

اهمیت لوازم جانبی در زمان تعمیر کولر گازی

هر کدام از بخش های کولر گازی دارای عمر مفید مشخصی هستند که بعد از اتمام مدت زیاده اثر بروز عوامل مختلف، آسیب میبینند. در چنین شرایطی راهکار مناسب برای شما آن خواهد بود که سراغ خرید لوازم یدکی کولر گازی اصل و اورجینال بروید. متاسفانه این روزها شرکت ها و افراد متقلب زیادی به دنبال آن هستند که با فروش لوازم یدکی تقلبی کولر گازی سود بیشتری به جیب بزنند. خرید لوازم یدکی تقلبی کولر گازی در زمان تعمیر این تجهیزات باعث می شود تا نتیجه نهایی کار باب میل شما نباشد و شاهد کاهش بازده کولر گازی باشید.

از سوی دیگر تجربه نشان داده که به کارگیری لوازم یدکی تقلبی باعث میشود به مرور زمان آسیب بیشتری به سایر قسمت های کولر گازی وارد شود. در نتیجه می بینیم هزینه مورد نیاز برای تعمیر کولر گازی در طولانی مدت با به کارگیری لوازم یدکی تقلبی بیشتر خواهد شد.

طریقه تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی در کولرهای گازی

فروشندگان و تولید کنندگان لوازم یدکی تقلبی کولر گازی همواره به دنبال آن هستند که با استفاده از تکنیک های مختلف مشتری را فریب دهند. در نتیجه مشتریان بهتر از قبل از دریافت خدمات تعمیر کولر گازی و خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود، توانایی تشخیص محصولات اصل از تقلبی را به دست آورند. نکاتی که در ادامه بررسی می کنی می توانند در این زمینه مفید واقع شوند.

مقایسه قیمت

معمولاً فروشندگان تجهیزات قلبی برای جلب توجه بیشتر مشتریان خود محصولات را با قیمت پایین تر از حد معمول به فروش می رسانند.  پس وقتی قصد خرید لوازم یدکی کولر گازی را دارید، باید بدانید که ارزان بودن بیش از حد نشان دهنده تقلبی بودن یک محصول است. در نتیجه سراغ فروشگاههای بروید که محصولات با کیفیت را با قیمت معقول در اختیار مشتریان خود می گذارند.

بررسی کیفیت بسته بندی

محصولات اصل تولید شده توسط برندهای معتبر همواره دارای بسته بندی باکیفیت هستند که بخش های مختلف مانند درزهای بسته بندی یا هولوگرام آنها بسیار با کیفیت و ظریف می باشد. این در صورتی که شرکت های متقلب اهمیت زیادی برای بسته بندی محصولات خود قائل نیستند و همین موضوع روی ظاهر نهایی محصول تاثیر زیادی می گذارد.

کیفیت ساخت قطعات

در زمان خرید لوازم یدکی کولر گازی باید این موضوع مهم را به یاد داشته باشید که محصولات با کیفیت دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی هستند. از همین رو می توان ظرافت و مناسب بودن کیفیت را در برشکاری ها، اتصالات و… دید. اما اجناس تقلبی از نظر ظاهری نیز دارای کیفیت پایینی می باشند و با کمی دقت می توان آنها را تشخیص داد.

ضمانت نامه

وقتی قصد تعمیر کولر گازی در شهریار یا سایر بخش های تهران را دارید بهتر است سراغ شرکت هایی بروید که قطعات یدکی مورد نیاز را به همراه ضمانتنامه معتبر در اختیار مشتریان خود می گذارند. وجود گارانتی معتبر باعث می شود تا در زمان خرید با خیال راحت گزینه ای با کیفیت و سازگار با نیاز خود را انتخاب کنید.

 

سرویس کولر گازی

علت بوی بد کولر گازی چیست؟

بهتر است هر از چند گاهی کولرگازی خود را سرویس کنید؛ چرا که درست کار نکردن سیستم تخلیه رطوبت به دلیل کثیفی و گرد و خاک منجر می شود که آب بوی بد گرفته و در هنگام روشن کردن کولر این بو همه محیط را فرا بگیرد. بنابر این مسیر خروجی کولر گازی را تمیز کنید. برای این کار شوینده ای به نام محلول 3 درصد پراکسید هیدروژن وجود دارد که می تواند آن را به پنل کولر اسپری کنید. این محلول کپک ها و قارچ ها را نیز از بین می برد. در صورتی که مشکلتان حل نشد اگر ساکن شهریار هستید،، پیشنهاد می کنیم برای تعمیر کولر گازی در شهریار به تکنسین های کهربا تهویه مراجعه نمایید.
سرویس کردن سالیانه کولر گازی قبل از روشن کردن آن کمک می کند تا با مشکلات رایج کمتر مواجه شوید. این سرویس کردن دلیل بر خرابی یا حتی بودن تعویض قطعه نیست بلکه تنها شامل تمیز کردن فیلتر، جا انداختن فن، باز کردن مسیر تخلیه آب، رسیدگی به بوی بد یا آبریزی کولر گازی می شود. اگر هر سال قبل از اینکه برای اولین بار بخواهید کولر را روشن کنید آن را سرویس کنید، هزینه خرابی های احتمالی را نخواهید داشت. با این حال اگر به تعمیر کولر گازی در شهریار نیاز داشتید، کهربا تهویه را به یاد داشته باشید. متخصصین ماهر و کارآزموده کهربا تهویه با سالها تجربه درخشان در زمینه تعمیرات کولر گازی و سایر وسایل برقی خانگی در خدمت شما خواهند بود.

از کجا خدمات تعمیر کولرگازی در شهریار را دریافت کنیم؟

استفاده از خدمات کهربا تهویه قطعا برای ساکنین شهریار یا سایر مناطق تهران یکی از انتخاب های مناسب خواهد بود. چرا که این شرکت همیشه نیروی تعمیرکار خود را از نظر بار علمی و فنی مورد بررسی قرار می دهد و آموزش های لازم را در اختیار آنها می گذارد. از سوی دیگر متخصصین ما همواره به دنبال این هستند که برای تعمیرات از تجهیزات به روز و لوازم جانبی و یدکی اصل استفاده کنند. در ضمن ارائه ضمانتنامه معتبر نیز در این میان به عنوان یکی از مزایای اصلی کهربا تهویه برای شما عزیزان شناخته می شود.
وجود نمایندگی های فعال در بخش های مختلف پایتخت باعث شده تا روند دسترسی ما به مشتریان سریع و بدون دردسر باشد. همچنین امکان استفاده از خدمات تعمیر و سرویس دهی در تمامی روزهای هفته برای شما فراهم خواهد بود.

عیب یابی ساده برای تعمیر کولرگازی در شهریار

گاهی اوقات مشکلات به وجود آمده در سیستم تهویه و کولرهای گازی بسیار کوچک هستند و با یک عیب یابی ساده حل می شوند. در این حالت صاحب خانه می تواند با کمک یک چک لیست بخش های مختلف سیستم سرمایشی را بررسی نماید و در صورت بروز مشکل ساده، سریع آن را حل نماید.

فیلتر:

گرفتگی یا مسدود شدن فیلترهای هوا می توانند خروجی هوای خنک را کاهش دهند و در موارد شدید تر منجر توقف فعالیت دستگاه می شوند.

ترموستات

هنگامی که احساس کردید کولر گازی و سیستم تهویه شما به خوبی کار نمی کند بهتر است ترموستات آن را بررسی کنید. برای اینکه دستگاه عملکرد مناسبی داشته باشد باید و دما سیستم را 3-5 درجه کمتر از دمای فعلی اتاق تنظیم کنید.

سوئیچ ها و کلیدهای مدار کولر گازی را دوبار چک کنید

برای رفع نمودن مشکل و عیب یابی ساده سیستم سرمایشی بهتر است  جعبه مدار الکتریکی کولر گازی  خود را بررسی کنید. مطمئن شوید برق رسانی،  سیستم های الکتریکی و  سیم کشی کولر دچار ایراد و اتصالی نشده باشد؛ در غیر اینصورت آن را مجددا تنظیم کنید.

دریچه ها را بررسی کنید

دریچه های سیستم سرمایشی و کولر گازی  در هنگام فعالیت باید باز باشند تا سیستم یتواند هوای خنک تولید شده را به فضای مورد نظر تزریق نماید. در صورتی که فضایی بین دریچه ها مسدود شده باشد  نه تنها به سیستم فشار وارد می شود و جریان هوا تولید شده دچار اختلال می گردد؛ بلکه این مشکل می تواند منجر سوختن کولر گازی گردد.

سیستم مرکزی و بیرونی کولر گازی را بررسی کنید

برای اینکه نیازی به تعمیر کولر گازی در شهریار نداشته باشید و از  جریان هوای مناسب برخوردار گردید؛ باید هر پند وقت یکبار محوطه و سیستم مرکزی دستگاه خود را  هرگونه زباله و آلودگی پاک نمایید.

چند نکته ساده برای کنترل هزینه و پیشگیری از تعمیر کولرگازی در شهریار

بالا رفتن هزینه قبض های انرژی در طول فصول گرم سال امری است که موجب نگرانی و عصبانیت خانواده ها می شود.  بنابراین بهترین راه برای کاهش هزینه های استفاده از کولر گازی و سیستم های سرمایشی  رعایت چند نکته ناچیز است. با رعایت این نکات نه تنها می توانید در مصرف انرژی  صرفه جویی کنید؛ بلکه به راحتی می توانید عملکرد و بهره وری سیستم برودتی خود را افزایش دهید.

  • از ترموستات هوشمند استفاده کنید تا به‌طور خودکار دمای خانه و کولر گازی تنظیم شود.
  • از پنکه های سقفی استفاده کنید تا هوای خنک تولید شده توسط کولر گازی در فضای خانه به طور مدام در حال حرکت باشد و محیط خانه را خنک‌تر نماید.
  • چراغ های اضافی را خاموش کنید؛ چرا که موقع استفاده از لامپ های روشنایی و چراغ‌های فلورسنت یا LED برای روشنای منزل این چراغ ها گرما تولید می‌کنند. بنابراین برای اینکه  فشار کمتری به  سیستم خنک‌کننده وارد شود بهتر است چراغ های اضافی را خاموش نمایید.
  • از عایق های حرارتی در بخش های مختلف منزل استفاده کنید؛ چون عایق به عنوان یک مانع حرارتی عمل می کند. عایق های حرارتی در تابستان ماندگاری هوای سرد را در محیط خانه شما افزایش می دهد و  اجازه نمی دهد که هوای گرم بیرون از سوراخ های کوچک دیوارها یا سقف به داخل نفوذ کند.
  • پنجره های دوجداره هوای خنک را در داخل فضای خانه نگه می دارد و مانع هدر رفت و نشت دما و هوای سرد به فضای بیرونی می شود. همچنین زمانی که پرتوهای خورشید در طول تابستان قوی هستند با کشیدن پرده ها در روزهای آفتابی می توانید عملکرد AC خود را بهبود بخشید.

کلام آخر

کلام آخر

در کل در این مقاله سعی کردیم تمامی نکات لازم در ارتباط با ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی در شهریار را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم، در ابتدا در ارتباط با نکات مهم حین انتخاب بهترین تعمیرکار کولر گازی در شهریار با شما عزیزان صحبت کردیم و سپس تمامی مواردی که ممکن است سبب بروز خرابی در کولر گازی شما شود را تا حد امکان به طور خلاصه برای شما عزیزان توضیح دادیم. چنانچه شما عزیزان همچنان سوال و یا ابهامی در ارتباط با تعمیرات کولر گازی در شهریار دارید بهترین است بدون درنگ با کارشناسان کهربا تهویه تماس بگیرید. از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما عزیزان سپاسگزاریم.

استفاده از  یک سایبان بر روی دستگاه مرکزی  AC  یا  باز کردن به موقع دریچه های باعث کاهش  فشار بر روی فن وارد می شود. به این ترتیب  طول عمر دستگاه افزایش یافته و انرژی کمتری را در هنگام فعالیت مصرف می نماید. با این وجود  عوامل مختلف بسیار زیادی در فضای خانه و محیط بیرون از آن بر روی عملکرد AC تاثیر می گذارد. بنابراین با توجه به چند نکته کوچک نه تنها بهره وری سیستم شما افزایش می باید بلکه نیاز کمتری به تعمیر کولر گازی در شهریار یا جاهای مختلف تهران و ایران احساس خواهید نمود. اگر AC شما به طور مکرر روشن و خاموش می شود یا احساس می کنید که کارایی آن نسبت به گذشته کاهش یافته بهتر است در اولین فرصت برای تعمیر کولر گازی در شهریار، تهران، کرج و… با  نمایندگی های معتبر کهربا سیستم تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

 

برای دریافت این خدمات شما می توانید با متخصصین ما در سایت کهربا تهویه تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.
ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان، در اختیار داشتن نیروی تعمیرکار آموزش دیده، قیمت مناسب، در اختیار داشتن لوازم و قطعات یدکی با کیفیت و ارائه پیش فاکتور قبل از تعمیر برای برآورد دقیق هزینه ها از ویژگی های اصلی یک شرکت مناسب برای دریافت خدمات تعمیر کولرگازی است.
از کار افتادن، نشتی، کاهش قدرت خنک کنندگی، صدای اضافه زیاد، بوی سوختگی در زمان کار، گرفتگی لوله های مختلف و… تنها بخشی از مشکلات رایج کولرگازی هستند.