خدمات کهربا تهویه

این روزها تجهیزاتی مانند مینی چیلر، چیلر، داکت اسپلیت، کولر گازی و سردخانه در مکان‌ های مختلف کاربرد فراوانی دارند. همین باعث شده تا تقاضا برای این محصولات افزایش یابد و شرکت‌ های زیادی آماده ارائه خدمات مربوط به این تجهیزات باشند. یکی از این شرکت‌ ها که در زمینه تعمیر و سرویس دهی انواع کولر گازی توانسته خدمات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد، کهربا تهویه است. کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط شرکت کهربا تهویه باعث شده است که بسیاری از ساکنین استان تهران و اطراف آن برای تعمیر یا سرویس دهی وسایل مربوط به تهویه مطبوع یا تجهیزات سرمایشی از خدمات این شرکت استفاده کنند. سرعت عمل بالا در زمینه ارائه خدمات، داشتن متخصصین آموزش دیده در زمینه تعمیر و سرویس دهی انواع محصولات سرمایشی و در اختیار داشتن لوازم یدکی با کیفیت و اورجینال باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت شده و همین به جلب اعتماد بیشتر مشتریان کمک کرده است. خدماتی که شرکت کهربا تهویه ارائه می دهد شامل موارد گوناگونی هستند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌ کنیم.

نمایندگی فعال کولر‌های گازی جنرال

برند آمریکایی جنرال یکی از تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی و خنک کننده می‌ باشد که در سال‌ های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. به خصوص کولرهای گازی جنرال دارای ویژگی‌ های مثبتی هستند که باعث شده در بازار رقابتی جایگاه خوبی پیدا کنند. مورد بسیار مهمی که در خصوص این محصولات باید در نظر داشت روند نصب آنهاست. این محصولات باید حتما توسط افراد آموزش دیده و نمایندگی‌ های مجاز و فعال نصب شوند. وقتی نصب این محصولات را به افراد حرفه‌ ای و زیر نظر نمایندگی‌ ها می‌ سپارید، اطمینان خواهید داشت که روند نصب این تجهیزات به مشکل بر نمی خورد.
از سوی دیگر نصب درست و اصولی باعث می شود روند عملکرد کولر گازی بهتر باشد و به این صورت عمر کولر شما افزایش خواهد یافت. مورد بعدی که تاثیر زیادی روی عملکرد درست کولر و عمر مفید آن دارد سرویس دهی به موقع و صحیح می‌ باشد. زمانی که سرویس دهی کولر گازی جنرال زیر نظر نمایندگی فعال این محصولات باشد، در دوره‌ های زمانی مشخص سرویس دهی‌ های لازم برای شما انجام می‌ شود و به این صورت از بروز بسیاری از مشکلات برای کولر گازی جلوگیری خواهد شد. مورد مهم دیگری که نماینده‌ های فعال کولرهای گازی جنرال می توانند برای دارندگان این برند کولر گازی انجام دهند، انجام تعمیرات تخصصی و دقیق است. شرکت کهربا تهویه با در اختیار داشتن تعمیرکاران آموزش دیده و حرفه‌ ای کمک می کند که روند تعمیرات کولر گازی برای شما بسیار به صرفه‌ تر و با کیفیت‌ تر باشد و بتوانید خدمات پس از فروش محصولات General را با کیفیت بالا و به صورت تضمینی دریافت کنید.

شارژ گاز کولر

استفاده از گازهای فریونی در انواع مختلف کولرهای گازی با برند‌های متفاوت؛ نقش بسیار مهمی در خنک کردن هوا دارد. زمانی که مقدار این گاز در کولر کم شده یا به کلی هیچ گازی درون کولر باقی نمانده باشد، خواهیم دید که کولر نمی تواند هوا را به درستی خنک کند. در صورتی که با مشکل خنک نکردن کولر گازی مواجه هستید، می توانید با متخصصین کهربا تهویه تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما برای عیب یابی در محل موردنظر حاضر شوند. در صورتی که مشکل کولر شما نداشتن گاز بود متخصصین ما گاز مخصوص مورد نیاز کولر شما را تامین کرده و اصطلاحا آن را شارژ می‌ کنند. معمولا بیشتر گازهای استفاده شده در کولرهای گازی مدرن مشابه با یکدیگر هستند. چرا که طبق استاندارد‌های جهانی وضع شده گازهای R22 کمترین آسیب را به محیط زیست می رسانند. پس مهم نیست کولر گازی شما چه برندی است، موضوع بسیار مهم انجام رسیدگی‌ های به موقع است. این کار کمک می کند روند کاری کولر بهتر باشد و از آسیب رسیدن به قسمت‌ های مختلف آن جلوگیری شود.

تعمیر کولر گازی

در صورتی که کولر گازی آسیب دید و نیاز به تعمیر داشت، باید دو نکته بسیار مهم را مد نظر قرار دهید. اول این که تعمیرکاری که برای تعمیر وسایل شما آمده است، باید با برند کولر گازی شما و ساختار آن آشنایی کافی داشته باشد. این باعث می شود که روال عیب یابی به درستی طی شود و بتوان مشکل را با دقت بیشتری بررسی و حل کرد. نکته بعدی که کیفیت تعمیرات کولرگازی را تحت تاثیر می گذارد، قطعات یدکی است که برای این محصولات استفاده می شود. وقتی کولرهای گازی دچار مشکل می‌ شوند، بخشی از آنها دچار اختلال شده که باید تعویض شود. حال در صورتی که تعمیرکار قطعات با کیفیت و اورجینال روی کولر شما نصب کند، شاهد عملکرد بهتر آن خواهید شد. اما در صورتی که از قطعات یدکی بی کیفیت استفاده شود، علاوه بر عملکرد نامناسب شاهد خراب شدن قسمت‌ های دیگر کولر گازی خواهید بود. شرکت کهربا تهویه لوازم یدکی اصل و اورجینال مورد نیاز برای انجام تعمیرات کولرهای گازی برندهای مختلف را در اختیار تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده قرار داده است تا به این صورت خدمات با کیفیت تری را به مشتریان خود ارائه دهد.

سرویس کولر گازی

کولرهای گازی برند‌های مختلف نیاز به سرویس دهی‌ های تخصص در بازه‌ های زمانی مشخص و منظم دارند. انجام این سرویس‌ های دوره‌ ای علاوه بر این که اجازه می دهد بتوانید سلامت قسمت‌ های مختلف کولر را بررسی کنید و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید. پس می توان نتیجه گرفت سرویس دهی علاوه بر اینکه باعث افزایش عمر مفید کولر گازی می‌ شود، هزینه‌ های مربوط به تعمیرات را تا حد زیادی کاهش می دهد. تعویض فیلترها بررسی باز بودن مسیرهای عبور هوا و… کارهایی است که در زمان سرویس کولر گازی انجام می شود و کمک می کند که بتوانید به راحتی نارسایی‌ ها و مشکلات بوجود آمده برای این محصولات را پیدا کنید. شرکت کهربا تهویه به شما این امکان را می دهد که با یک تماس تلفنی به راحتی خدمات مربوط به سرویس کولرگازی را دریافت کنید.

تعمیر کولر گازی اسپلیت

امروزه بیشتر افرادی که از کولر گازی درون خانه‌ های خود استفاده می کنند، بیشتر تمایل دارند که در صورت خراب شدن این تجهیزات از خدمات تعمیرات در محل استفاده کنند. این موضوع به خصوص در شهرهای بزرگ بیشتر دیده می شود و همین باعث شده که شرکت‌ های خدماتی زیادی به انجام تعمیرات در محل برای کولر گازی یا سایر وسایل تهویه مطبوع اقدام کنند. وقتی کولر گازی شما آسیب دیده است، اولین کاری که باید انجام دهید، قطع کردن برق دستگاه است. بعد از آن باید با تعمیرکاران متخصص یا شرکت‌ های فعال در این زمینه تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. تعمیرکاران معمولا بعد از آمدن به دنبال مشکل بوجود آمده برای دستگاه می‌ گردند. بعد از مرحله عیب یابی نیز اقدامات لازم را برای تعمیر وسایل مورد نظر شما انجام می دهند. روند انجام این تعمیرات با توجه به نوع کولرگازی اسپلیت یا سایر وسایل مورد استفاده برای خنک کردن و تهویه می تواند متفاوت باشد.

نحوه کاهش مصرف برق کولر گازی

یکی از مشکلات افرادی که از کولرگازی استفاده می‌ کنند، مصرف برق بالای این محصولات است. بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از خدمات یک شرکت معتبر در زمینه خرید، نصب و انجام سرویس دهی‌ های دوره‌ ای است. فراموش نکنید که در زمان انتخاب باید کولر گازی بهینه سازگار با فضای مورد نظر خود را پیدا کنید. از سوی دیگر برخی از اقدامات مربوط به فضای مورد نظرتان می تواند روی مصرف کولر گازی تاثیر داشته باشد و به این صورت کمک کند که روند خنک کنندگی با بازده بیشتری انجام شود. به عنوان مثال عایق کردن فضای اتاق مورد نظرتان باعث می شود که هوای خنک هدر نرود. همچنین انجام سرویس دهی‌ دوره‌ ای کمک می کند که کولر گازی عملکرد بهتری داشته باشد. استفاده از تجربه و تخصص متخصصان کهربا تهویه در این مرحله اجازه می دهد که در زمان خرید، نصب و استفاده موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی را به صورت تخصصی مد نظر داشته باشید.