تعمیرات کولر گازی رباط کریم

تعمیر کولر گازی در حومه تهران

در سال‌ های اخیر و به ویژه در مناطق شرجی، کولرهای گازی به یکی از اصلی‌ ترین وسایل خنک‌کننده در فصل تابستان در خانه‌ ها، ادارات، فروشگاه‌ ها و … تبدیل شده‌ اند. از آن جایی که کولرهای گازی وسیله الکتریکی محسوب می‌ شوند، برای تعمیر آن‌ به متخصصان حرفه‌ ای نیازمند است و در صورتی که خود مصرف‌کننده خود به خود دست به تعمیر بزند، ممکن است خرابی‌ هایی را به بار بیاورد. از این رو در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی برای تعمیر کولر گازی بهتر است از متخصصان در این زمینه استفاده کنید. گفتنی است برای تعمیر کولر گازی در حومه تهران می‌ توانید از متخصصان کهربا تهویه کمک بگیرید.
تعمیرکاران کهربا تهویه در زمینه تعمیر کولر گازی هر برندی تجربه‌ ای کافی داشته و در صورت بروز هر مشکل به سرعت می‌ توانند آن را حل کنند. همچنین کهربا تهویه پس از تعمیر کولر گازی گارانتی را در اختیار مشتری قرار می‌ دهد تا در صورت بروز مشکل پس از انجام تعمیرات، مشتری به راحتی بتواند مشکل را پیگیری کند. همچنین این گارانتی به نوعی نشان از استفاده از لوازم جانبی اصلی هر برند در هنگام انجام تعمیرات نیز محسوب می‌ شود. در رابطه با هزینه نیز کهربا تهویه نسبت به دیگر همکاران خود قیمتی منصفانه را اعلام می‌ کند تا مشتریان هم از کیفیت و هم از میزان هزینه راضی باشند. گفتنی است هزینه تعمیر هر کدام از بخش‌ های کولر گازی به وسیله کهربا تهویه تصویب شده و تمامی تعمیرکاران باید یک مبلغ مشخص را از مشتری درخواست کنند.

 

تعمیر کولر گازی اسلامشهر

به مانند هر وسیله الکترونیکی، کولرهای گازی نیز دچار مشکلاتی می‌ شوند که برای رفع آن‌ ها راه‌ حل‌ هایی وجود دارد. در این مقاله به معرفی مشکلات معمول کولرهای گازی پرداخته‌ ایم تا در صورتی که چنین مشکلاتی را مشاهده کردید، با تعمیرکار تماس گرفته و از بیشتر خراب شدن وسیله خود جلوگیری کنید.

خرابی برد الکتریکی

برد الکتریکی وسیله‌ ای است که کنترل خاموش و روشن شدن دستگاه را برعهده دارد. در صورتی که برد الکتریکی دستگاه خراب شود ممکن است دستگاه به طور کل روشن نشود و یا روشن شده و دیگر قادر به خاموش کردن آن نباشید. از این رو زمانی که دستگاه شما با یکی از این مشکلات مواجه شد، ممکن است مشکل آن به خرابی برد الکتریکی برگردد. در این زمینه تعمیرکاران در برخی مواقع به تعمیر برد الکتریکی می‌ پردازند و در صورتی که نتوانند با تعمیر کردن، مشکل آن را رفع کنند، به تعویض برد الکتریکی روی می‌ آورند.

مشکلات به وجود آمده در سیم‌ کشی

اگر در حین سیم‌ کشی کولر گازی، از سیم‌ های بی کیفیتی استفاده شود، ممکن است مشکلاتی برای کولر به وجود بیاید. از این مشکلات می‌ توان به خاموش شدن‌ های مداوم و یا خاموش و روشن شدن به صورت خودکار اشاره کرد. همچنین در صورتی که این سیم‌ ها از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، ممکن است آتش‌ سوزی نیز رخ دهد و نه تنها کولر گازی از بین برود، که به محیط اطراف کولر گازی نیز ضرر وارد شود. زمانی که با چنین موردی رو به رو شدید، بهتر است سریعا با یک متخصص تماس بگیرید تا از بروز مشکلات بزرگ‌ تر جلوگیری کنید.

آب‌ ریزی کولر

یکی دیگر از مشکلات رایج کولرهای گازی سرازیری آب از پنل داخلی کولر است. در اکثر مواقع چنین مشکلی به دلیل مسدود شدن راه آب خروجی کولر اتفاق می‌ افتد. البته دلیل آب‌ ریزی کولر تنها این مورد نبوده و ممکن است به کثیف بودن فیلتر کولر گازی، خراب شدن پمپ تخلیه آن و … نیز برگردد.

کمتر شدن سرمایش کولر

اگر کولر گازی به جای باد خنک باد گرم و یا معمولی بزند، در اکثر مواقع یعنی مشکلی برای کولر به وجود آمده است. این مشکل می‌ تواند دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از رایج‌ ترین آنها نشتی گاز است. در صورتی که به میزان سرمایش باد کولر گازی توجه کافی نداشته باشید، این مشکل به دیگر بخش‌ های کولر نیز سرایت کرده و همین امر موجب می‌ شود که خرابی‌ های متعددی برای کولر گازی به وجود بیاید. از این رو در صورت مواجه شدن با چنین شرایطی با یک تعمیرکار حرفه‌ ای برای آمدن به محل و چک کردن کولر تماس بگیرید.

به وجود آمدن برفک

گاهی ممکن است بر روی لوله‌ ها و پره‌ های کولر گازی برفک بنشیند که دلیل این امر به خنک نبودن گاز مبرد بر می‌ گردد. در صورتی که با چنین مشکلی رو به رو شدید تعمیرکاری را صدا کرده تا با تنظیم گاز مبرد از برفک زدن لوله‌ ها و پره‌ های کولر گازی جلوگیری کند.

لرزش و صداهای نامتعارف

در برخی موارد ممکن است کولر گازی شروع به لرزش کند و صداهای نامتعارفی را به وجود بیاورد. در چنین مواقعی ممکن است مشکل به یونیت‌ های داخلی و خارجی کولر گازی برگردد. در صورتی که این یونیت‌ ها به خوبی بر جای خود قرار نگرفته باشند و یا پایه‌ های کمپرسور کولر گازی لق شده باشد، لرزش و پخش صداهای غیر معمول به وجود می‌ آید. در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید به سرعت کولر گازی را خاموش کرده و برای رفع آن با یک تعمیرکار با تجربه تماس بگیرید.

پخش شدن بوی بد

آب موجود در سیستم تخلیه رطوبت کولر گازی در صورت ماندن و تخلیه نشدن بوی بدی گرفته و زمانی که کولر روشن می‌ شود، این بوی بد در کل محیط پخش می‌ شود. تعمیرکاران برای رفع این مشکل مسیر خروجی کولر را تمیز می‌ کنند.

کثیف شدن فیلتر هوای کولر گازی

فیلترهای هوای کولر گازی در صورت استفاده مکرر کثیف می‌ شوند و همین کثیفی موجب به وجود آمدن اختلالاتی در کولر گازی می‌شود. از این رو منشا بسیاری از مشکلات می‌ تواند کثیف شدن فیلترهای هوای کولر گازی باشد. برای جلوگیری از بروز مشکلات به سبب کثیف شدن فیلتر بهتر است سرویس سالیانه کولر گازی را در دستور کار خود قرار دهید تا با سرویس کردن کولر از بروز چنین مشکلاتی در فصل استفاده از آن جلوگیری کنید.

سخن پایانی
در صورتی که در شهرهای حومه تهران ساکن هستید و به دنبال تعمیرگاهی معتبر برای تعمیر کولر گازی خود هستید، می‌ توانید از خدمات کهربا تهویه بهره ببرید. کهربا تهویه در زمینه تعمیر کولر گازی اندیشه، تعمیر کولرگازی اسلامشهر، تعمیر کولر گازی فردیس، تعمیر کولر گازی چهاردانگه و تعمیر کولر شهر قدس و تعمیر کولر گازی در رباط کریم معروف بوده و با سال‌ ها تجربه و در اختیار داشتن بهترین متخصصان و تعمیرکاران، بهترین و با کیفیت‌ ترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد.