تعمیرکار کولر گازی

تعمیر کولرگازی و اسپلیت در فردیس

5/5 - (1 امتیاز)

در سال‌ های اخیر کولرهای گازی توانستند جایگاه مناسبی در خانه مشتریان ایرانی پیدا کنند. استفاده از این محصولات کمک می‌ کند بتوانید دمای محیط مورد نظر خود را در محدوده‌ ای ثابت نگه دارید. از سوی دیگر سیستم داخلی این تجهیزات می‌ تواند وظیفه تهویه و تصفیه هوا در فضای مورد نظرتان را بر عهده بگیرد. افزایش استقبال از این محصولات در سال‌ های اخیر باعث شده تا شاهد افزایش ارائه دهندگان خدماتی مانند تعمیرات، سرویس دهی و فروش کولر گازی باشیم. اما نکته‌ ای که در این میان نباید فراموش کرد، نیاز به تعمیر این تجهیزات در محل است. خدمات سرویس دهی و تعمیرات کولرگازی به خصوص در شهرهای بزرگ و پرجمعیت مانند تهران با توجه به شلوغی بیش از حد می‌ تواند چالش برانگیز باشد. از همین رو نیاز است شرکت‌ های ارائه دهنده این خدمات بتوانند این خدمات را به صورت سیار در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در ادامه این مطلب از سایت کهربا تهویه بیشتر در مورد تعمیر کولرگازی و  اسپلیت در فردیس کرج و حوالی آن صحبت خواهیم کرد تا ساکنین این مناطق بتوانند به راحتی به تعمیرکاران حرفه‌ ای و آموزش دیده دسترسی داشته باشند.

فهرست

مزایای استفاده از خدمات تعمیر کولرگازی و اسپیلت در فردیس

تعمیر کولرگازی و اسپلیت در فردیس کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت بهتر است که توسط تعمیرکاران سیار انجام شود. چرا که به این صورت هیچ گونه زحمتی در خصوص انتقال کولر یا سایر قطعات آن به شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش یا تعمیرگاه‌ ها را نخواهید داشت. از سوی دیگر روند باز کردن و بستن مجدد کولرگازی در صورتی که توسط افراد حرفه‌ ای و آموزش دیده انجام نشود، ممکن است مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. از همین رو بهتر است برای دریافت خدمات تعمیرات و سرویس دهی کولرهای گازی و اسپلیت سراغ شرکت‌ هایی بروید که می‌ توانند در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکار مناسب را در اختیار شما قرار دهند. به این صورت می‌ توانید در زمان کمتری خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید. شرکت کهربا تهویه توانسته برای اهالی فردیس این امکان را بوجود بیاورد که با یک تماس مشکل خود را متخصصین ما در میان بگذارند و بعد از آن مشکل خود را برطرف کنند. سایر مزایای استفاده از این خدمات عبارتند از:

  • آمادگی برای خدمت رسانی 24 ساعته
  • ارائه خدمات با قیمت مناسب و صدور فاکتور قبل از انجام تعمیرات
  • نزدیک بودن تعمیرکاران به فردیس
  • در اختیار داشتن نصاب و تعمیرکار حرفه‌ ای و آموزش دیده
  • امکان پیگیری تعمیرات در صورت بروز هرگونه مشکل پیش بینی نشده
  • دسترسی به قطعات و لوازم یدکی اصل و با کیفیت
  • آشنایی با مدل‌ های مختلف کولر گازی تولید شده توسط برندهای مختلف

نکات مهم برای انتخاب شرکت تعمیر کولرگازی و اسپیلت در فردیس

افرادی که قصد تعمیر کولرگازی و اسپلیت در فردیس را دارند، بهتر است قبل از انتخاب نکات مهمی که در این زمینه وجود دارند را بدانند. یکی از این موارد، آشنایی تعمیرکار با مدل و برند کولرگازی می‌ باشد. در صورتی که تعمیرکاران با مدل خاص مورد نظر شما آشنایی نداشته باشند، ممکن است با یک اقدام اشتباه باعث خرابی بخش‌ های دیگر کولر گازی نیز شوند. در قدم بعد باید شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر کولر گازی باید نمایندگی فعال قطعات و لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت باشد. چرا که در بیشتر موارد ممکن است در روند تعمیرات نیاز به تعویض قطعه ای معیوب با نمونه ای نو و سالم داشته باشیم. در همین راستا باید در نظر داشت که ممکن است قطعات اصل نسبت به سایر قطعات تقلبی موجود در بازار قیمت بالاتری داشته باشند؛ ولی شما نباید اجازه دهید قیمت پایین شما را فریب دهد. قیمت پایین هرگز بدون دلیل نیست و تجربه ما نشان داده که در بسیاری از موارد ممکن است استفاده از قطعات یدکی تقلبی به سایر بخش‌ های سالم کولرگازی و اسپیلت نیز آسیب بزند.
در چنین شرایطی بهتر است به جای این که به منافع کوتاه مدت خود فکر کنید، دید بازتری داشته باشند و از ضررهایی که ممکن است در طولانی مدت به کولر گازی وارد شود جلوگیری کنید. مورد آخری که در این بخش باید به شما یادآور شویم این است که سراغ شرکت‌ ها یا تعمیرکارانی بروید که ضمانت نامه معتبر برای تعمیرات و قطعات یدکی استفاده شده صادر می‌ کنند بروید. شاید در نگاه اول ضمانت نامه به نظر مورد مهم نرسد، اما نباید فراموش کرد که این سند در وهله اول به این دلیل صادر می‌ شود که شرکت ارائه دهنده خدمات به کالای یدکی و تعمیرکاران خود اعتماد دارد.

چرا تعمیرات سیار کولر گازی می‌تواند نتیجه نهایی بهتری داشته باشد؟

برای تعمیر کولرگازی و اسپیلت در کرج باید این مورد مهم را به یاد داشته باشید که تا جای ممکن است خدمات سیار استفاده کنید، چرا که در بسیاری از موارد مشکلات فنی بوجود آمده به دلیل قرار کولر در شرایط محیطی نامناسب هستند. با در نظر داشتن این نکته وقتی تعمیرکار کولرگازی از محل نصب بازدید می‌ کند، می‌ تواند این مشکلات محیطی را تشخیص دهد و توصیه‌ های لازم را برای برطرف سازی آنها در اختیارتان بگذارد. از سوی دیگر باز کردن و مجدد نصب کردن کولر گازی ممکن است باعث آسیب رساندن به بخش‌ های مختلف آن شود؛ ولی در زمانی که از خدمات تعمیرات سیار استفاده می‌ کنید، به راحتی تعمیرکار بخش آسیب دیده یا خراب را می‌ تواند مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم برای تعمیر انجام دهد. البته نباید فراموش کرد که بعد از دریافت خدمات تعمیر کولرگازی و اسپیلت در فردیس می‌ توانید بلافاصله نتیجه نهایی کار را مورد آزمایش قرار دهید.

لزوم سرویس دهی‌ های دوره ای

یکی دیگر از خدماتی که علاوه بر تعمیر کولرگازی و اسپلیت در فردیس در اختیار مشتریان کهربا تهویه قرار می‌ گیرد، سرویس دهی‌ های دوره‌ ای می‌ باشد. این سرویس دهی‌ ها در بازه‌ های زمانی مشخص انجام می‌ گردند و کمک می‌ کنند تا از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد یا حداقل آن‌ها را به تعویق انداخت. بررسی سلامت قطعات، تمیز کردن بخش‌ های مختلف و بازدید از قسمت‌ های مختلف کولر گازی باعث می‌ شود که عمر قطعات مختلف این محصولات بالاتر رود. این سرویس دهی‌ ها بر اساس چک لیست‌ های از پیش تعریف شده انجام می‌ شوند و از همین رو دقت بالایی دارند. در ضمن طرح خاصی که شرکت کهربا تهویه برای مشتریان خود در نظر گرفته به این صورت است که زمان مناسب برای سرویس دهی‌ های دوره ای را به شما یادآور می‌ شود و از بروز هرگونه غفلت غیرعمدی جلوگیری خواهد کرد.

مزیت استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی فردیس

بررسی کولر گازی و تعمیر آن کاری بسیار حساس است و نمی‌ توان آن را به هرکسی سپرد. این محصول اکنون بسیار گران قیمت است و تعمیر و راه‌ اندازی مجدد آن به افراد خبره و متخصص نیاز‌ دارد.
هر برند کولر گازی از موتور و ساختار مخصوص به خود استفاده می‌ کند. بنابراین هیچگاه نمی‌ توان یک برنامه تعمیر که برای کولر گازی بوش استفاده می‌ شود را بر روی کولر گازی ال جی نیز پیاده‌ کرد. از این رو انتظار می‌ رود تعمیرکار با انواع کولر گازی‌ ها آشنا بوده و عیوب و اشکالاتی که هر برند در کولر گازی ممکن است به آن دچار شود را بشناسد.
زمانی که از خدمات تعمیر کولر گازی فردیس کهربا تهویه استفاده می‌ کنید؛ تعمیرکار متخصص و ماهر به محل فرستاده شده و تمامی مشکلات و ایرادات کولر گازی‌ شما در هر برندی که باشد را رفع می‌ کند.
ارائه خدمات در محل این مزیت را دارد که می‌ توانید خود بر کار تعمیر نظارت داشته باشید و هم این که در محل می‌ توانید در خصوص نکات ایمنی و نکات فنی که برای دوباره خراب نشدن کولر گازی خود باید رعایت کنید، از تعمیرکار سوال کنید.

چطور پیش از درخواست تعمیرکار به فردیس مشکل را پیدا کنیم؟

برخی اوقات کولر گازی شما در واقع مشکل کوچکی دارد که خودتان هم می‌ توانید به سادگی آن را در منزل حل کنید. اما در نظر داشته باشید که کولر گازی شما دارای گارانتی است و اگر به صورت خودسر آن را دستکاری کنید، از گارانتی خارج می‌شود.
نکته دیگر اینکه تعمیر کولر گازی به تخصص ویژه‌ ای نیاز دارد. زیرا ممکن است در بخش‌ های داخلی برق وجود داشته باشد. سعی کنید تا جایی که برایتان امکان‌ پذیر است خودتان به کولر گازی دست نزنید و منتظر تعمیرکار بمانید.
اما می‌ توانید به طور کلی این چند مورد را قبل از درخواست تعمیر کولر گازی فردیس، چک کنید:

آیا پریزر برق مشکلی ندارد؟

برخی اوقات خود پریز برق مشکل داشته و برق وارد آن نمی‌ شود. می‌ توانید با یک فازمتر چک کنید که درون پریز برق وجود دارد یا نه. اگر برق وجود ندارد؛ سیم کولر گازی را به یک پریز دیگر متصل کنید اگر باز هم کولر گازی روشن نشد پس مشکل از کولر گازی نیز می‌ باشد.

فیلتر کولر گازی را چک کرده‌اید؟

فیلتر‌های کولر گازی در مناطق گرمسیری باید هر 2 هفته یک بار و در مناطق خنک و معتدل نیز ماهی یک بار تمیز شوند. اگر مدت زیادی است که این فیلتر را تمیز نکرده‌ اید، آن را به آرامی از کولر گازی خارج کرده و بشویید. سپس اجازه دهید خوب خشک شود و دوباره آن را در جای خود قرار دهید.

بررسی پره‌ های کندانسور بیرونی

برخی اوقات شاهد خاک‌ گرفتگی در بخش خارجی یا کثیفی بر روی پره‌ های خارجی کندانسور هستیم؛ بهترین کار این است که با یک دستمال نم‌دار پره‌ ها را به آرامی تمیز کرده و با یک دستمال دیگر به خوبی آن را خشک کنید.

 

تعمیر کولر گازی در فردیس

چه وقت به تعمیر کولر گازی فردیس نیاز دارم؟

برخی از افراد تا مشکلات کولر گازی شان به مراحل حاد نرسد؛ از متخصص کمک نمی‌ خواهند. اما اگر ساکن فردیس هستید و می‌ خواهید کولر گازی خود را مدتی بعد روشن کنید، یا فکر می‌ کنید که صدای آن عوض شده، بوی نامطبوعی از کولر گازی به مشام می‌ رسد و یا احساس خنکی کافی نمی‌ کنید؛ بهتر است به تعمیرکار مراجعه کنید. تعمیرکاران فورا به فردیس اعزام شده و مشکلات شما را حل می‌ کنند.

فردیس کرج همیشه به یک تعمیرگاه فوق‌ تخصصی اسپلیت‌ها نیاز داشته و اکنون، تعمیر کولر گازی در فردیس تمام آنچه شما از یک تعمیرگاه و نصاب تخصصی انتظار دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. تعمیر کولر گازی در فردیس برای تمام کولرهای گازی در انواع برندهای متنوع عرضه می‌گردد.

تعمیر کولر گازی فردیس به صورت فوری

یکی از مشکلاتی که ممکن است داشته باشید این است که باید روزها منتظر حضور تعمیرکار شوید. اما تعمیر کولر گازی در فردیس کرج به صورت فوری و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن صورت می‌ گیرد.
اغلب تعمیرکاران، تنها به تعمیر و بررسی یک برند خاص از کولر گازی می‌ پردازند. اما در نظر داشته باشید که تعمیر کولر گازی در انواع مدل‌ های جنرال مکس، جنرال T3، جنرال طرح لبخند، بکو، AEG، الجی، سامسونگ، بوش، اسنوا، پاکشوما، حایر، دوو، ناسیونال، کندی، تکنو، هوور، مابه، کنوود، آریستون، جنرال الکتریک، وستل، ویرپول، توشیبا، ایندزیت، بوش، پاناسونیک، مدیا، کرال، هیوندای، لارس، چیگو، هومکس، اجنرال، دایکین، ریکو، جنرال گلد، وست پوینت، هیتاچی، زانوسی، سانیو، بلومبرگ، آکسون، گالانز و ایران رادیاتور در فردیس کرج در سریع‌ ترین زمان ممکن انجام می‌ شود.

تعمیر کولر گازی پنجره‌ای

کولرهای گازی پنجره‌ای از جمله پرکاربردترین و شاید ارزان‌ترین انواع کولرها در بازار هستند. این کولرها اندازه‌های کوچکتری هم دارند و به‌ویژه برای ساختمان‌ها با متراژ کم مطلوب‌اند. فراموش نکنید که سادگی فیزیک و عملکرد این کولرها نباید باعث اقدام به نصب یا سرویس آن‌ها توسط افراد غیر مجرب گردد.

در شرکت ما، مجموعه‌ای از تکنسین‌های دوره دیده جمع آمده‌اند تا خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی در فردیس، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان فردیسی، کرجی و شهرهای اطراف ارائه گردد.

تعمیر کولر گازی ایستاده

کولرهای گازی ایستاده بسیار قدرتمند هستند و برای ساختمان‌های مسکونی با متراژ بالا، پاساژ‌ها، مطب‌های پزشکی، نمایشگاه‌ها و حتی سالن‌های ورزشی بزرگ کاربرد دارند. برخلاف انواع دیواری، کولرهای گازی ایستاده امکان توزیع همه‌جانبه هوای مطبوع به نقاط مختلف فضا را ندارند و بیشتر به صورت خطی عمل می‌کنند.

برای سرویس‌دهی، تعمیر و نصب انواع کولرهای گازی ایستاده بهترین گزینه سپردن کار به کاردان و ممانعت از ایجاد ضررها و نقص بیشتر به دستگاه است. برای انجام تمام این امور، شماره تماس‌های ما در بخش تعمیر کولر گازی در فردیس آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز هستند.

تعمیر کولر گازی دیواری

یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین انواع کولر گازی، کولر گازی‌های دیواری هستند که در بین مردم به اسپیلت مشهورند. این نوع از کولرها هوای مطبوع را در سراسر فضای اتاق پخش می‌کنند و از سایر انواع، برد هوشمندتری دارند.

تعمیر کولر گازی در فردیس بخصوص برای انواع دیواری خدمات ارائه می‌کند. تکنسین‌های ما با تمام انواع برندها، بردهای آن‌ها و خصوصیات مختلف از قطعات کولر گازی آشنا هستند و در تمام ایام هفته و هر زمان از شبانه روز، آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیزند.

گارانتی تعمیر کولر گازی در فردیس

تعمیر کولر گازی یا نصب آن، فقط منوط به انجام کار و تحویل آن نیست. بلکه برای بازه مشخصی، ما برای تعمیرات و سرویس‌دهی‌های خود گارانتی ارائه می‌دهیم. بنابراین، شما علاوه بر دریافت تمام خدمات مورد نیاز خود، گارانتی متناظر با تمام آن‌ها را نیز دریافت می‌کنید.

در واقع این خدمت جدیدی و نوآورانه‌ای از شرکت است که برای اولین بار در منطقه پیاده‌سازی می‌شود. در بخش تعمیر کولر گازی در فردیس از شرکت، هزینه کردن مشتری به یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای او تبدیل می‌شود.

چه زمانی برای انجام امور سرویس مطلوب است؟

مشخص است که وقتی یک دستگاه الکتریکی برای بازه زمانی طولانی خاموش می‌ماند، قطعات آن تحلیل می‌روند و نیاز به دریافت سرویس، بررسی مدارها و قطعات الکترونیکی و مکانیکی دارند. بنابراین، یکی از بهترین زمان‌ها برای انجام امور سرویس کولرهای گازی، دقیقا زمانی است که قرار است بعد از مدتی اقدام به فعال‌سازی آن شود.

مورد دیگر، مواقعی است که مشتری در وضعیت و عملکرد کولر گازی اختلال‌هایی را مشاهده می‌کند و احساس می‌کند که کولر گازی بازدهی کافی را ندارد. در این موارد نیز باید اقدام به سرویس‌دهی شود تا از صدمات ممکن بعدی جلوگیری به عمل آید.

در بخش تعمیر کولر گازی در فردیس از شرکت، خدمات عیب‌یابی و مشاوره درباره زمان‌های سرویس‌دهی مناسب، به صورت رایگان ارائه می‌شود. کافی است با ما تماس بگیرید تا تخصصی‌ترین مشاوره‌های مرتبط با تجهیزات حساس کولر گازی را در اختیار شما قرار دهیم.

هزینه تعمیر کولر گازی در فردیس

از آنجا که شرکت ما در فردیس واقع است و هیچ هزینه ایاب و ذهابی از مشتری دریافت نمی‌شود، هزینه تعمیر کولر گازی در فردیس از کانال شرکت ما برای مشتریان بسیار بهینه‌تر خواهد بود. بخصوص، در ایام تعطیل و حتی روزهای نوروز 1402، هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نخواهد شد.

علاوه‌ بر این، بسیاری از قطعات تخصصی و اصلی کولرهای گازی در شرکت تأمین می‌گردند و مشتری کمترین هزینه‌ها را برای تأمین آن‌ها پرداخت خواهد کرد. همچنین، هزینه تعمیر به آیتم‌های زیادی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها قسمت آسیب‌دیده، زمان مورد نیاز برای تعمیر، نیاز به تأمین و جاسازی قطعات جدید و …، هستند.

هزینه سرویس‌دهی کولر گازی نیز به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها نوع کولر گازی است که قرار است سرویس‌دهی شود. تعمیر کولر گازی در فردیس شامل تمام این خدمات با کمترین هزینه‌های ممکن برای شهروندان فردیس، کرج و شهرهای نزدیک اطراف است.

قسمت‌های مختلف کولرهای گازی و نیاز به تعمیر آن‌ها

یکی از اصلی‌ترین اجزاء یک کولر گازی، کمپرسور آن است که همیشه نیاز به سرویس‌دهی دارد. در صورت خراب شدن این قطعه، شما هزینه چند صدهزار یا چند میلیون تومانی را باید پرداخت کنید. میزان این هزینه تعمیر به نوع کولر گازی و پیچیدگی تعمیر بستگی دارد.

خازن کولر گازی از دیگر بخش‌های آن است که کم‌وبیش به تعمیرهای دوره‌ای نیاز دارد. هزینه این نوع از تعمیر نیز به نوع کولر گازی بستگی دارد، اما عددی بین 250 تا 500 هزار تومان است. توجه کنید که این هزینه شامل تعویض خازن نیز می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین و گران قیمت‌ترین بخش‌ها از هر کولر گازی، برد کولر گازی است. اگر این بخش آسیب بسیار شدید ببنید شما باید هزینه گزافی را صرف تعویض آن کنید. با این حال، تعمیر کولر گازی در فردیس این امکان را فراهم کرده که پیچیده‌ترین نقص‌ها نیز بدون نیاز به تعویض، تعمیر شوند.

دیگر هزینه‌ها شامل، شارژ گاز کولر گازی، تعویض و نصب کمپرسور، تعویض یا تعمیر ترانس کولر گازی، تعویض کامل روغن کمپرسور، تعویض لوله مویی کولر گازی، رفع نشتی‌های مختلف در سیستم لوله‌کشی کولر گازی، تعویض و تعمیر کنتاکتور اسپیلت و رفع لرزش یونیت‌ها هستند.

تعمیر کولر گازی در فردیس برای ایام تعطیلات نوروز 1402

ایام نوروز معمولا روزهای اول از نصب یا راه‌اندازی کولرهای گازی در سال جدید و در روزهای اول شروع فصل‌های گرم هستند. به ویژه، در این روزها، مشتریان دسترسی کمتری به خدمات دارند؛ همچنین، تعمیر کولر گازی در فردیس در این روزها با چالش‌های یافتن تعمیرکار و نصاب مجرب همراه است.

علاوه بر این، نصب اسپلیت‌های تهویه هوا به تخصص‌های ویژه‌ای نیاز دارد و باید توسط تکنسین‌های مجاز و مجرب در این امر انجام گیرد. درنتیجه، هموطنان نباید در این وضعیت بازار و قیمت‌های بالا از کولرهای گازی، خود اقدام به نصب و تعمیر کولر گازی در فردیس کنند.

نوروز 1402 دیگر نیازی نیست نگران هوای گرم استان البرز و مشکلات تهویه در خانه خود باشید. در هر زمانی از تعطیلات نوروز 1402 می‌توانید با پشتیبان‌های تعمیر کولر گازی در فردیس تماس بگیرد تا تمام خدمات مورد نیاز خود را دریافت فرمایید.

تعمیر کولر گازی در فردیس کدام برندها را شامل می‌شود؟

کولرهای گازی در انواع برندها با خصوصیات فیزیکی و فنی متفاوت در بازار عرضه می‌شوند. نسبت به قدرت خرید و نوع نیاز، همشهریان نیز اقدام به خرید اسپلیت‌های تهویه هوا مطلوب خود می‌کنند. هر کدام از این برندها شیوه نصب و نیازهای سرویس خاص خود را دارند و به تکنسین خاص خود نیز نیاز دارند.

تعمیر کولر گازی در فردیس شامل تمام انواع کولرهای گازی می‌شود و برای انواع با ویژگی‌های متفاوت خدمات ارائه می‌شود. به ویژه، شماره‌های ما به صورت شبانه‌روز و در تمام ایام هفته فعال هستند و شما می‌توانید برای هر نوع از کولرهای گازی، نصب، سرویس یا تعمیر، با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تعمیرکار کولر گازی

چرا اسپیلت کولر گازی کار نمی‌کند؟

قبل از هر اقدام دیگری، بهتر است ریموت اسپیلت خود را چک کنید و مطمئن شوید که باطری‌های آن سالم هستند. وقتی از این عملکرد مطمئن شدید، برق‌رسانی به دستگاه را چک کنید و مطمئن شوید که پریز آن کار می‌کند.

تا اینجای کار شما نیازی به تعمیرکار ندارید. اما اگر هیچ‌کدام از این فعالیت‌ها منجر به حل مشکل نشد، باید با یک تعمیرکار متخصص تماس حاصل کنید. در اکثر موارد، مشکل یک مورد فنی جزئی مانند تمام شدن گاز کولر گازی، اختلال در برنامه برد و یا گیر کردن اشیاء در پره‌های اسپلیت است.

تعمیر برد یا خرید کولر گازی نو؟

در اکثر مواردی که برد کولر گازی دچار آسیب می‌شود، یک تعمیر ساده می‌تواند مشکل را رفع کند. در مواردی که نیاز به تعویض کامل برد باشد، هزینه متناظر برای تعمیر نیز بالا خواهد رفت. با این حال، این هزینه همچنان بسیار پایین‌تر از هزینه خرید یک کولر گازی نو است.

اگر برند خوبی خریداری کرده‌اید و سال‌هاست به خوبی از عملکرد آن لذت برده‌اید، حتما گزینه تعمیر را مدنظر قرار دهید چراکه جایگزین کردن آن با مشابه نو آن بسیار هزینه‌بر و غیر ضروری است. یک برد سالم، یک اسپلیت نو برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

درنهایت، دوباره اشاره می‌کنیم که در تمام ایام سال، تعطیلات نوروز، ماه رمضان یا هر روز یا دوره خاص دیگر، تعمیر کولر گازی در فردیس در دسترس است و تنها یک تماس با شما فاصله دارد. هزینه‌های تعمیر کولر گازی در فردیس شامل هزینه ایاب ذهاب نمی‌شود و شما بهینه‌ترین قیمت‌ها را برای با کیفیت‌ترین خدمات و تضمین فعالیت تعمیر دریافت می‌کنید.

رایج ترین مشکلات AC چیست؟

در مناطق گرم و مرطوب و همچنین شهرهای آلوده یا در طول تابستان سیستم های تهویه و سرمایشی بیشترین کاربرد را در منازل یا اماکن مسکونی دارند. زمانی که می خواهید کولرگازی شما عملکرد خوبی داشته باشد یا خراب نشود؛ باید طبق یک برنامه منظم سالانه فرایند سرویس و تعمیر کولر گازی را انجام دهید. در صورت عدم سرویس دهی منظم سیستم تهویه شما مستعد خرابی بوده و راندمان آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. رایج ترین مشکلات کولر گازی و اسپلیت به دلیل نگهداری نامنظم و نامطلوب است که شامل موارد زیر می باشد.

  • کولرهای گازی شما علیرغم روشن بودن برای ساعت ها ولی فضای خانه را به سرعت خنک نمی کند که کندی یا عدم خنک‌کنندگی آن می‌تواند به دلیل فیلتر هوای کثیف، مسدود شدن تخلیه میعانات یا تشکیل یخ روی کویل‌های اواپراتور باشد.
  • یکی دیگر از دلایل احتمالی عدم خنک کنندگی می تواند تشکیل یخ در اطراف سیم پیچ های تبخیر کننده باشد.
  • هنگامی که سطح مبرد به دلیل نشت گاز کاهش می یابد، می توانید در اطراف سیم پیچ های اواپراتور حالت یخ زدگی را مشاهده کنید که دلیلی بر عدم عملکرد مطلوب کولرگازی شما است.
  • زمانی که کمپرسور بیرونی کثیف است یا توسط زباله مسدود می‌شود، عملکرد کولر گازی کاهش می‌یابد و مانع از تبادل هوا با واحد داخلی می‌شود.
  • آسیب دیدگی کمپرسور AC که دلیل آن می تواند یک سیم سوخته، یک خازن شروع معیوب یا یک کمپرسور معیوب باشد.
  • اگر کولر گازی اسپلیت شما به خودی خود روشن و خاموش می شود، به احتمال زیاد، اواپراتور و کندانسور اسپلیت AC کثیف یا مسدود شده اند.

وظایف رایج تکنسین تعمیر کولرگازی و اسپلیت در فردیس

تکنسین های ماهر و با تجربه کهربا تهویه آماده پاسخگویی سریع و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود در مناطق مختلف تهران و استان البرز هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فعالیت مجموعه کهربا تهویه می توانید با کارشناسان ما در 24 ساعت شبانه روز و حتی ایام تعطیلات ارتباط برقرار نمایید. تکنسین های مجرب ما سیستم تهویه و اسپلیت شما را بازرسی می کنند و بهترین راه حل را برای هر مشکلی که با آن مواجه می شوید به شما توصیه می نمایند.

تیم تعمیرات کولر گازی اسپلیت ما در زمینه ارائه خدمات جامع و کامل به شما باید برخی از فعالیت ها را به صورت کلی انجام دهند که این خدمات شامل موارد زیر است:

  • جایگزینی سیم ها، پایانه ها یا خازن های خورده شده
  • تعویض سنسورها
  • بررسی کامل خرابی بخش های مختلف سیستم و پیدا کردن علت آن
  • بازرسی یونیت خارجی
  • تمیز کردن یا تعویض فیلترها
  • بررسی مشکل در واحد مرکزی، مانند فن
  • رفع بوی بد ناشی از مشکلات رایج مانند کپک، قارچ، حیوانات مرده یا بوی خارج که از طریق سیستم خنک کننده

سخن پایانی

کهربا تهویه در زمینه تعمیرات کولر گازی اسپلیت و انواع سیستم های تهویه می تواند خدمات جامعی را به مشتریان خود ارائه نماید. تعمیرکاران ما با برند های مختلفی همچون گری، جنرال، دایکین، لنوکس، فوجیتسو، ال جی و… آشنایی کامل دارند.

با این حال، اگر سیستم اسپلیت شما بالاخره عمر خود را طی کرده باشد، ما می توانیم در زمینه نصب سیستم سرمایش مدرن و کم مصرف شما را همراهی کنیم. قیمت های رقابتی و تعیین هزینه نصب مقرون به صرفه می تواند شما را یاری کند تا دوباره دمای خانه خود کنترل نمایید.

سوالات متداول

آیا کهربا تهویه تنها نمایندگی خاصی از برندها را برای تعمیر کولرگازی و اسپلیت در فردیس به عهده دارد؟

ما به عنوان یک ارائه‌دهنده جامعه خدمات و تعمیرات سیستم های سرمایشی به هیچ برندی وابسته نیستیم و تنها قصد داریم به شما کمک کنیم تا سیستم برای مدت زمان طولانی‌ترین و با عملکرد مطلوبتری حفظ و نگهداری کنید.

چه زمانی می توانم برای دریافت خدمات نگهداری، سرویس و تعمیرکولر گازی در فردیس با مجموعه شما تماس بگیرم؟

اگر کولرگازی و سیستم اسپلیت شما در هر زمانی نتواند شما فضای خانه یا محل کارتان را خنک کند کافی است با تکنسین های تعمیر و نگهداری ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا در اسرع وقت  تعمیرکاران مجموعه را برای تعمیر کولرگازی در فردیس به محل مورد نظر اعزام کنند.

آیا شرکت کهربا تهویه از بهترین تکنسین برای تعمیر کولرگازی در فردیس استفاده می کند؟

اکثر تکنسین‌هایی که در مجموعه کهربا تهویه فعالیت می کنند از تجربه، مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند که دوره های آموزشی تعمیرات انواع سیستم های تهویه را سپری کرده اندن تعمیرکاران ما نسبت به علائم آشکار مشکلات رایخ کولر گازی و اسپیلت مانند گرم شدن بیش از حد قطعات الکتریکی آشنا هستند. آنها برای عیب یابی سیستم تهویه می توانند با بررسی سریع بصری مشکلات کمپرسور تهویه مطبوع و سیستم اسپلیت را تشخیص دهند.

هزینه های معمول برای تعمیرات نشتی مبرد قدیمی چقدر است؟

هزینه برای شارژ مبرد در سیستم قدیمی‌تری و تعمیر نشتی آن اغلب قیمت بالاتری را می طلبد چرا که گاز مورد نیاز برای شارژ این سیستم ها به سختی در بازار یافت می شود و برای انجام تعمیرکولر گازی قدیمی زمان بیشتری صرف می شود.  معمولا برای تعمیرکولر گازی در فردیس که فرسوده شدن قیمتی کمتر از یک میلیون را می توانید در بازار پیدا کنید.