نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی توسط تکنسین های ماهر و کاربلد باعث می شود تا شما بتوانید برای مدت طولانی از عملکرد مناسب این سیستم های سرمایشی استفاده کنید. تکنسین های آموزش دیده کهربا تهویه برای سرویس، نگهداری و تعمیر تمام سیستم های تهویه مطبوع مدل ال جی مهارت های لازم را کسب نموده اند.

به همین خاطر مراجعه به این مجموعه برای سرویس یا تعمیر انواع کولرهای گازی، اسپیلت ها و… خیال شما را از بابت کیفیت کار راحت می کند. چرا که در فصل تابستان بسیاری از مردم تهران، کرج و شهرستان های اطراف برای بهبود دمای محیط زندگی و محل کار به سیستم تهویه مطبوع خود متکی هستند.

در فرایند تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی ما اطمینان حاصل خواهیم نمود که  تمام بخش های دستگاه به بهترین شکل تمیز شده است و بخش های الکترونیکی یا تهویه سیستم شما پس از تمیز کردن و سرویس به بهترین و کارآمدترین شکل ممکن کار می کند. در صورت مشاهده هرگونه مشکل با تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید.

با انجام سرویس و تعمیر منظم و سالیانه سیستم های تهویه می توانید در طول سال های متمادی مطمئن شوید که تهویه مطبوع ال جی شما بدون مشکل کار می کند. به عبارت ساده تر تعمیر و نگهداری منظم کلید حفظ طول عمر بیشتر سیستم تهویه مطبوع شما است. با این حال، اگر واحد تهویه شما دچار نشتی شد یا شروع به ایجاد سر و صدا کرد و به درستی خنک نمیکند، ما اینجا هستیم تا آن را به بهترین شکل تعمیر کنیم.

رایج ترین مشکلات تهویه مطبوع ال جی

کولرهای گازی ال جی یکی از بهترین برندهای سیستم های سرمایشی موجود در بازار ایران هستند که محبوبیت بالایی در میان مردم دارد. با اینکه چند سالی است این برند معروف کره ای به خاطر  اعمال تحریم های بین المللی علیه ایران از بازار کشورمان خارج شده اما هنوز می توانید با پرداخت قیمت های بسیار بالا یک دستگاه تهویه مطبوع ال جی را خریداری کنید.

اما حتی بهترین سیستم های تهویه مطبوع نیز هر از گاهی با مشکل مواجه می شوند و برای بهبود عملکرد آنها باید از تکنسین های باتجربه استفاده کرد.

·        آب به داخل خانه نفوذ می کند

در صورت نشتی کولر گازی ممکن است دیوارها، سقف ها و کف خانه یا محل کار شما نم بردارد و آب بر روی این قسمت ها تجمع یابد. بنابراین اگر متوجه لکه‌ها یا شکم دهی دیوار و سقف حاصل از نشتی آب در اطراف واحد AC خود شدید، باید فوراً با یک تکنسین با تجربه تماس بگیرید تا به مشکل رسیدگی کند.

قبل از اینکه کاری انجام دهید فضای اطراف دستگاه برودتی خود را بررسی کنید تا بفهمید که نشتی از کجا می آید. محتمل ترین دلیل نشتی آب در کولرهای گازی ال جی، خوردگی یا خرابی لوله زهکشی ، مسدود شدن لوله ها و یا آسیب دیدن آنها هست که آب در داخل واحد جمع شده و در نهایت شروع به نشتی کرده است.

اگر نمی توانید منبع نشتی را پیدا کنید، بهتر است با یک تکنسین تماس بگیرید تا به سرعت مشکل را مشخص کرده و قبل از اینکه آسیب جدی  به دستگاه و فضای داخلی محیط زندگی شما وارد شود، آن را برطرف نماید.

کولر گازی ال جی

·        کولر گازی هوای سرد تولید نمی کند

دلیل اصلی استفاده از سیستم های سرمایشی در تابستان‌های گرم این است که در فصل گرم سال برای کاهش دمای محیط و فرار از گرمای طاقت فرسا کولر گازی بهترین راه حل می باشد. اما وقتی واحد AC شما هوای سرد تولید نمی‌کند یا هوای گرم به داخل خانه تزریق می کند؟ مشکل از کجاست؟

در این حالت باید در ابتدا ترموستات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که روی حالت “خنک” تنظیم شده است. قدم بعدی این است که به فیلتر هوا نگاه کنید؛ چرا که فیلتر کثیف می تواند جریان هوا را محدود کرده و از خنک شدن مناسب دستگاه جلوگیری کند.

اگر فیلتر تمیز به نظر برسد، ابتدا سعی کنید دستگاه را برای چند دقیقه خاموش کنید تا ببینید آیا آن هوا را خنک می کند تا مجددا مشکلی در تولید هوای هنک توسط سیستم وجود دارد.  اگر مشکل به قوت خود باقی است باید با یک تکنسین تماس بگیرید تا برای رفع و عیب یابی مشکل در محل حاضر شود.

·        دریچه های هوا، مسدود یا کثیف هستند

کولر های گازی ال جی همچون اکثر دستگاه های تهویه هوا دارای دریچه هایی هستند که به گردش هوا در اطراف اتاق کمک می کند. اگر این دریچه‌ها مسدود یا کثیف باشند، عملکرد دستگاه ممکن است با مشکل مواجه شود.

برای تمیز کردن دریچه‌ها در ابتدا  وسایلی که ورودی یا خروجی هوا را مسدود می‌کند را بردارید، سپس با کمک جاروبرقی هرگونه کثیفی یاگرد و غباری که روی دریچه ها جمع شده است را با دقت کامل پاک کنید.

اگر پس از کشیدت جاروبرقی  همچنان دریچه ها هنوز کثیف هستند، می توانید آنها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. فقط برای تمیز کردن این بخش  از مواد شیمیایی یا پاک کننده های خشن استفاده نکنید، زیرا این کار می تواند به دریچه ها آسیب برساند.

·        کنترل از راه دور به خوبی کار نمی کند

یک کنترل از راه دور معیوب به خصوص زمانی که هوا گرم است یا زمانی که به تازگی از بیرون آمده اید و فقط می خواهید AC را روشن کنید می تواند دردسرساز باشد. قبل از شروع عیب یابی، از تازه بودن باتری های ریموت اطمینان حاصل کنید تا صورت نیاز با باتری های جدید جایگزین شوند. سپس سعی کنید کولر گازی را بعد از چند دقیقه مجدداً تنظیم کنید تا  هر گونه خطایی که ممکن است باعث خرابی ریموت می شود، از بین رفته و پاک گردد. اگر ریموت همچنان کار نمی کند، ممکن است مشکل از خود کولر باشد.

·        کولر گازی هوای گرم تولید می کند

دمیدن هوای سرد یک چیز است، اما در حال حاضر کولر گازی شما  نه تنها  هوا نمی دهد بلکه در بیشتر اوقات هوای گرم تولید می کند. یکی از دلایل اصلی ایجاد این مشکل  به خاطر پره های فن کثیف هستند که برای تمیز کردن آنها باید دستگاه را خاموش کنید و پانل جلویی را بردارید. سپس با استفاده از یک برس نرم یا پارچه، هرگونه کثیفی و زباله را پاک کنید.

احتمال دیگر مشاهده این مشکل ،معیوب بودن موتور فن است که یک موضوع جدی تری می شود و برای رفع آن به کمک یک تکنسین نیاز دارید.

·        واحد AC روشن نمی شود

روشن نشدن دستگاه معمولاً به دلیل وجود مشکلات مختلف در بخش الکترونیکی و برقی سیستم تهویه ایجاد می شود. بنابراین برای رفع این مشکل ایتدا باید کلید قطع کننده مدار را بررسی کنید در صورت پریدن آن به صورت خودکار، فیوز را ریست کرده و دوباره کولر گازی را روشن کنید. اگر فیوز و کلید خودکار کولر گازی مشکلی نداشت، در مرحله بعدی باید سیم کشی برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سیم های فرسوده یا آسیب دیده  دستگاه وجود ندارد.

آیا تعمیر کولر گازی ال جی ارزش اقتصادی دارد؟

تعمیر کولر گازی LG  میتواند بسیار پرهزینه و گران قیمت باشد،زیرا در حال حاضر قطعات یدکی و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر این سیستم های سرمایشی به صورت محدود در بازار ایران وجود دارد.  بنابراین قبل از اینکه بخواهید سیستم برودتی خود را تعمیر کنید بهتر است در مورد هزینه کلی تعمیرات دستگاه با تکنسین با تجربه به طور دقیق و روشن صحبت کنید.

اگر واحد AC شما قدیمی است و نیاز به تعمیرات مکرر دارد بهتر است دیگر این سیستم سرمایشی را رها کنید و برای خرید دستگاه برودتی جدید سرمایه گذاری نماید. با این حال، اگر واحد AC  قدیمی تنها دچار مشکل جزئی مانند فیلتر کثیف یا دریچه های مسدود شده باشد، تعمیر دستگاه بهترین گزینه است و ارجحیت دارد.

تعمیر کار کولر گازی

در حال حاضر با قیمت های نجومی برندهای خارجی کولرهای گازی همچون ال جی، سامسونگ و… در بازار ایران دارند؛ بسیاری از افراد نمی خواهند با مشکل خرید و نصب یک دستگاه جدید دست و پنجه نرم کنند. به عنوان مثال، اگر یک کولرهای گازی ال جی یا سیستم اسپلیت دارید یا از دو واحد AC استفاده می کنید، ممکن است جایگزینی واحد های جدید برای شما سنگین و گران قیمت باشد.

اگر مطمئن نیستید که آیا تعمیر کولر گازی ال جی شما ارزش اقتصادی دارد یا تعویض  آن بهتر است و صرفه مالی دارد، بهتر است در این زمینه با یک تکنسین مجرب مشورت کنید. آنها می توانند وضعیت واحد AC شما را ارزیابی کنند و به شما کمک کنند تا بهترین تصمیم را برای رفع نیازهای خود بگیرید.

راهنمای نگهداری و تهویه مطبوع ال جی

تعمیر و نگهداری مناسب کلید اصلی و اساسی حفظ عملکرد روان کولر گازی شما در برهه های مختلف زمانی است. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهره وری واحد  AC خود را در بهترین حالت ممکن نگه دارید:

  • فیلتر هوا را مرتباً تعویض کنید زیرا فیلتر هوای کثیف می تواند عملکرد دستگاه شما را مختل کند و باعث خرابی بیشتر آن شود.
  • اطراف کولر گازی خود را تمیز و عاری از زباله نگه دارید چراکه برگ ها، گرد و غبار و سایر زباله ها می توانند سیم پیچ ها را مسدود کرده و باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه شوند.
  • یک متخصص باید حداقل سالی یک بار کولر گازی شما را سرویس کند، این کار به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات به درستی کار می کنند و هیچ مشکل احتمالی وجود ندارد.

کد خطاهای هشدار دهنده کولر گازی ال جی

زمانی که کولر گازی ال جی شما مشکل دارد، ابتدا کد خطای را به نمایش می گذارد باید توسط یک تکنسین ماهر بررسی شود. در زیر چند نمونه از کدهای خطا را به صورت مختصر تشریح داده ایم که برخی از آنها  را فقط می توان با برداشتن پوشش واحد واحد  AC یافت.

  • F1، F2، F3 این 3 کد خطا به سادگی نشان می دهد که دستگاه اکنون در حالت FAN است و عدد سرعت فن را نشان می دهد. (عملکرد عادی)
  • کدهای خطا E1 / CH02 یک خطای حفاظتی توقف خودکار است که ناشی از اتصال کوتاه یا باز در سنسور لوله داخلی را نشان می دهد.
  • کدهای خطای E2 / CH01 یک خطای حفاظتی توقف خودکار است که ناشی از اتصال کوتاه یا باز در سنسور لوله داخلی را نشان می دهد.
  • کدهای خطای E3 / CH03 زمانی نمایش داده می شود که دستگاه عدم وجود مبرد را تشخیص دهد و واحد تهویه نیازمند شارژ مبرد باشد/
  • کد E4 نشان می دهد که دستگاه در حالت یخ زدایی جریان دارد و زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم هوشمند دستگاه احتمال ظاهر شدن یخ را بر روی اواپراتور که در پشت توری جلو قرار دارد، تشخیص دهد.
  • کد خطای E5 نشان می دهد که مخزن آب در حال حاضر پر است.
  • کدهای خطای CH34 زمانی نمایش داده می شوند که رله ایمنی به دلیل فشار غیرعادی در سیستم آب بندی شده باعث خاموش شدن دستگاه شود.
  • کد خطای P2 / FL (بسته به مدل)، نشان می دهد که ظرف تخلیه داخل دستگاه در حال حاضر پر است، زیرا در حالت عادی، تشت تخلیه نیازی به تخلیه نخواهد داشت.

چرا باید خدمات تعمیر کولر گازی LG کهربا تهویه را انتخاب کنید

اگر کولر گازی ال جی شما به درستی کار نمی کند، ممکن است احساس گرما کنید یا حس کنید که سیستم به جاری هوا سرد درحال تولید هوای نامطبوع و گرم است. بسیاری از مردم برای پشت سر گذاشتن تابستان‌های طاقت‌فرسا از سیستم های تهویه مختلف به ویژه کولر گازی استفاده می‌کنند. بنابراین وقتی این دستگاه برودتی به درستی کار نمی‌کنند، می‌تواند در روزهای گرم سال این مسئله دردسرساز شود.

بنابراین قبل از تماس با تکنسینهای مجموعه کهربا تهویه بهتر است عیب یابی ابتدای کولر گازی ال جی خود را با استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه بررسی کنید. ما شما را از طریق برخی از مشکلات و راه حل های رایج راهنمایی می کنیم تا بتوانید AC خود را در اسرع وقت دوباره راه اندازی کنید.

  • تکنسین های مجموعه کهربا تهویه مهارت و تجربه کافی در زمینه ارائه خدمات و تعمیر تهویه مطبوع دارند.
  • خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی در همان روز یا روز بعد در محل توسط تکنسین ها مجموعه انجام می شود.
  • تعمیرکاران کهربا تهویه می توانند تمام مشکلات تهویه مطبوع شما را به صورت دقیق عیب یابی و برطرف کنند.
  • متخصص ما در زمینه عیب یابی ، رفع نشت آب و گاز سیستم تهویه مطبوع مهارت و دقت بالایی دارند.
  • ارائه خدمات متنوع در حوزه سرویس، نگهداری و تعمیر سیستم های تهویه مطبوع توسط تعمیرکاران ما با قیمت منصفانه انجام می شود.

درباره کولر گازی ال جی

ال‌جی به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های کره‌ای است در حوزه طراحی و تولید لوازم الکترونیکی خانگی و صنعتی مانند تلویزیون، تلفن‌های همراه، یخچال‌ها و سیستم‌های تهویه مطبوع فعالیت می کند. این شرکت که در ابتدا در اواخر دهه 1950 با عنوان Gold Star تأسیس شد، در دهه 1990 به LG Electronics تغییر نام داد.

بعد از جنگ کره بود. مردم به لوازم خانگی و کالاهای خانگی نیاز داشتند به همین خاطر Gold Star اولین شرکتی بود که پس از جنگ اقلامی مانند رادیو و ماشین لباسشویی را برای کشور کره تولید کرد. کولر گازی نیز جزو اولین محصولاتی بود که در کره توسط ال جی برای مردم پس از جنگ ساخته شد.

دو سال بعد این مجموعه یکی از بهترین تولید کنندگان سیستم تهویه مطبوع مسکونی در جهان شد، به طوری که در سال 2004، آنها بیشترین واحد AC  را در  سراسر جهان فروختند. در نهایت شرکت ال جی در سال 2007 توانست اینورتر سه پیشرفته خود را به عنوان به روزترین کولرگازی های دنیا معرفی نماید که منجر به فروش بیش از 100 میلیون دستگاه شد.

کهربا تهویه آماده خدمت رسانی در کرج– شهرقدس- شهریار- اسلامشهر و….. است.

کلام آخر

هنگامی که نیاز به سرویس، تمیز کردن یا تعمیر کولر گازی ال جی خود دارید، بهتر است با متخصصان باتجربه در این زمینه تماس بگیرید. تکنسین های کهربا تهویه با مهارت و تجربه خاصی که برای در زمینه سرویس و تعمیر انواع واحدهای برودتی ال جی دارند می توانند مشکلات دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن پیدا کرده و آن را رفع نمایند.

تعمیرکاران ما درک درستی از تمامی سیستم های تهویه مطبوع ال جی دارند و می توانند هر مشکلی را تشخیص داده  و سریع آن را برطرف نمایند. اگر واحد اسپلیت هوا یا پنجره شما از کار افتاد، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه در 24 ساعت شبانه روز بتوانند مشکلات مربوط سیستم تهویه شما را رفع کنند.

تمیز کردن کولر گازی کاری است که توصیه می کنیم هر سال چند بار آن را  انجام دهید تا سیستم تهویه عملکرد خوبی داشته باشد.  ما تجهیزات و تکنیک هایی را برای تمیز کردن شیمیایی دستگاه ال جی شما به کار می بریم تا واحد AC  شما عاری از باکتری، کثیفی باشد.

سوالات متداول

کهربا تهویه چه خدمات در زمینه سرویس و تعمیر سیستم تهویه مطبوع ال جی ارائه می دهد؟

ما طیف گسترده ای از خدمات استاندارد تهویه مطبوع مانند خدمات نصبف انواع تعمیرات، شارژ گاز، شستشوی شیمیایی و… را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهیم.

آیا برای خدمات تعمیر تهویه مطبوع ال چی باید هزینه بالایی پرداخت کنم؟

اگر سیستم تهویه شما قدیمی است و مداوم در حال خراب شدن است باید از تعمیر آن چشم پوشی کنید و به جای صرف هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی ال جی به فکر خرید یک سیستم برودتی جدید باشید.

هزینه سرویس و تعمیر تهویه مطبوع ال جی چقدر است؟

بسته به تعداد واحدهایی که قرار است سرویس شوند و نوع خدماتی که دریافت می کنید هزینه تعمیر و نگهداری کولرهای گازی ال جی متغیر است.

چرا برای تعمیر کولرگازی ال جی خود باید مجموعه کهربا تهویه را انتخاب کنید؟

مجموعه کهربا تهویه در راستای تعمیر کولر گازی ال جی در تهران و شهرستان های حومه خدمات متنوعی را با قیمت منصفانه به مشتریان خود ارائه می دهد.
تمام مشکلات تهویه مطبوع خود را می توانید از طریق تماس با تکنسین های کهربا تهویه برطرف نمایید زیرا این افراد در عیب یابی مشکل نشت تهویه مطبوع تخصص دارند و پیگیری خدمات هستند که برای بهبود عملکرد تهویه مطبوع شما ارائه می دهند.